וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ליאונל מסי ירק לעבר הספסל של ריאל מדריד?

בספרד פורסם קטע וידאו שבו נראה כוכב ברצלונה יורק במהלך משחק הגביע. כריסטיאנו רונאלדו עלול להחמיץ את גרנאדה

המהלומות שנוחתות על ריאל מדריד מגיעות בזו אחר זו, כשהיום (שבת) מתפרסם ב'מארקה' שכריסטיאנו רונאלדו פצוע והוא אף עלול להחמיץ את המשחק הערב (23:00, ספורט 5) מול גרנאדה בליגה. בעקבות היעדרותו הצפויה, בבלאנקוס עוקבים בדריכות אחרי הפציעה, ומקווים שהוא יהיה כשיר למשחק בעוד 11 יום נגד מנצ'סטר יונייטד בפתיחת שלב הנוקאאוט של ליגת האלופות.

כידוע, רונאלדו סובל מפגיעה בקרסול שעלולה לגרום לו להחמיץ את המשחק הערב במסגרת הליגה. למרות זאת, מדגישים בדיווח כי הפורטוגלי עשוי להתייצב למשחק עם תומך מיוחד לקרסול. בכל מקרה, ההערכות מדברות על כך שבריאל לא ירצו לסכן את הפציעה הזו עוד יותר ולכן ז'וזה מוריניו יצטרך לקבל את ההחלטה האם הוא פותח עם רונאלדו ב-11 או יאפשר לו לנוח ולהשאיר אותו על הספסל רק למקרה הצורך.

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
אוהדי ריאל צריכים להתפלל שהוא יהיה כשיר למנצ'סטר יונייטד. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

הפציעה של רונאלדו הגיעה במחצית השנייה במשחק מול חטאפה ביום ראשון. החלוץ סבל ממנה לא מעט במשחק באמצע השבוע מול ברצלונה ונאלץ להופיע עם תומך מיוחד לקרסול, וכעת ממתינים אוהדי ריאל לראות האם הוא יהיה מסוגל לשחק הערב.

ובינתיים בריאל מדריד ממשיכים לנסות לשבור את תדמית הילד הטוב של ליאונל מסי. ביממה האחרונה פורסם קטע וידאו מתוך הקלאסיקו שבו נראה מסי כשהוא יורק לכאורה לעבר הספסל של הבלאנקוס. עצם היריקה נראית בבירור, אבל לא ברור לאן היא כוונה. אתם מוזמנים לצפות ולשפוט בעצמכם.

כזכור, אתמול מי שסייע "ללכלך" עוד קצת את התדמית של מסי היה חוסה קאייחון, שהעיד על חילופי דברים בין מסי לבין עוזר מאמן ריאל מדריד, אייטור קראנקה. מסי, שבמהלך המשחק הספיק להתעמת עם צ'אבי אלונסו ואלברו ארבלואה, הטיח בפניו של קראנקה מספר דברים, כך על פי קאייחון. "ראיתי את זה, כי ירדתי מהמגרש מיד אחרי אייטור קראנקה. אולי זה נורמלי להיות עצבני לאחר משחק ולהגיד כל מיני דברים, אבל להעליב מישהו בפני אשתו, כמו שמסי עשה, זה לא דבר יפה. כנראה שזה שתמיד נראה כבחור הטוב לא באמת כזה. לא כל כך שמעתי מה הוא אמר, אבל שמעתי את מסי מקניט אותו ואומר לו 'אתה בובה של ז'וזה מוריניו'.

רגע היריקה - שפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully