וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס ספג קריאות גזעניות, מצית נזרקה על פיקה

מגן ברצלונה אחרי התיקו: "התוצאה כואבת, הגזענות כואבת עוד יותר". וראן, שכבש את שער השוויון: "הגשמתי חלום בגיל 19"

הקלאסיקו בברנבאו בין ריאל מדריד לברצלונה הסתיים אתמול (רביעי) ב-1:1, אבל מתברר כי הוא לא עבר באופן ממש חלק. במהלך המשחק הושמעו קריאות גזעניות לעברו של מגן ברצלונה דני אלבס, כאשר נגיעות שלו בכדור לוו בקריאות מצד אוהדים של ריאל.

מיד לאחר המשחק אלבס צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "עבודה גדולה של הקבוצה שלי. התוצאה כואבת והגזענות פוגעת עוד יותר שזה קורה במקום מסוים, אבל אני שמח ואסיר תודה". אם זה לא מספיק, במהלך אחד המהלכים במשחק הושלכה מצית לכיוונו של ג'רארד פיקה שניסה למנוע מצב של בעיטה מכריסטיאנו רונאלדו. פיקה הרים את המצת והראה אותה לשופט.

ססק פברגאס, שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
"התוצאה הייתה יכולה להיות טובה יותר". ססק פברגאס/רויטרס

במהלך המשחק, שהתקיים במסגרת חצי גמר גביע המלך, ססק פברגאס כבש את שער היתרון לבארסה בדקה ה-50, אבל רפאל וראן איזן תשע דקות לסיום ושמר את ההתמודדות פתוחה לחלוטין לקראת הגומלין שיתקיים בקאמפ נואו ב-26 בפברואר.

"התוצאה הייתה יכולה להיות טובה יותר מבחינתנו", אמר פברגאס בסיום. "במשחק הזה הכל יכול לקרות. אנחנו בסדר עם התוצאה ועכשיו אנחנו חייבים להתרכז בליגה. השגנו תוצאה טובה ואני חושב שנתמודד איתה בגומלין בבית". על המשחק עצמו אמר הקשר: "כמו תמיד המשחקים הללו אינטנסיביים. בדקות הראשונות היינו רחוקים מהכדור ולא התמודדנו, אבל מאוחר יותר נכנסנו לזה כמו שצריך".

עוזר המאמן של טיטו וילאנובה, ג'ורדי רואורה, אמר: "היו לנו הרבה הזדמנויות כדי להגדיל את היתרון שלנו, אבל תיקו בברנבאו הוא תמיד תוצאה טובה. אנשים אמרו שמדריד חסרה הרבה שחקנים, אבל יש להם סגל טוב מאוד. אלה ששיחקו הראו מדוע הם במדריד".

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו. AP
מושלם מבחינתו. וראן חוגג במרכז/AP

מי שזכה לשחק את הקלאסיקו הראשון בחייו הוא וראן, שגם הספיק לכבוש במשחק. בהיעדרם של פפה וסרחיו ראמוס, השחקן בן ה-19 נבחר למצטיין במשחק, ואמר בסיום: "זה משחק שאני תמיד אזכור. זה חלום שהגשמתי כשאני רק בן 19. אני שמח מההופעה שלי ומהקבוצה. עכשיו אני רק צריך להמשיך".

גם עוזר מאמן ריאל מדריד אייטור קרנקה שיבח את הופעתו של הבלם הצרפתי: "להתחיל עם רפא, אין משהו טוב מזה. וראן הבקיע וגרם לשוויון. ההתקדמות שלו נהדרת, היה לו משחק מושלם". על המשחק עצמו אמר עוזרו של מוריניו: "כל הקבוצה עשתה עבודה טובה מכיוון שהרבה שחקנים לא נתקעו בעמדות שלהם. יש לנו מספיק זמן להתכונן לגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully