וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הפסידה 1:0 לגרנאדה, שער עצמי לרונאלדו

הכוכב הפורטוגלי נגח כדור קרן לשערו הוא (22) וקבוצתו נחלה הפסד חמישי העונה. הפער מברצלונה יכול לגדול ל-18 נקודות

המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים וסיפק סנסציה ענקית. ריאל מדריד האלופה רשמה עוד פרק עצוב ומביך בעונה שלה, כשנוצחה 1:0 במגרשה של גרנאדה. כריסטיאנו רונאלדו, שפתח דווקא מצוין את שנת 2013, כבש שער עצמי ראשון בקריירה, כשנגח כדור קרן לשערו הוא בדקה ה-22 והמשיך את העונה הדי מסויטת של ריאל, שרואה את ברצלונה דוהרת לאליפות ומשאירה אותה הרחק מאחור.

בארסה תוכל להגדיל מחר את הפער על פני ריאל בפסגה לפער שיא של 18 נקודות , כשתתארח אצל ולנסיה. אתלטיקו מדריד השניה תנסה גם היא להגדיל את הפער מריאל כשתפגוש את ריאל בטיס בקרב צמרת. במשחקים שהסתיימו מוקדם יותר אספניול ניצחה את לבנטה 2:3. חטאפה ניצחה בביתה 1:3 את לה קורוניה המאכזבת ואוסאסונה ניצחה 0:1 את סלטה ויגו.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער עצמי ראשון בקריירה. רונאלדו עצבני/רויטרס

גראנדה - ריאל מדריד 0:1

איזו הפתעה ענקית בגרנאדה. האלופה נוחלת הפסד ליגה חמישי העונה ומי כבש את שער הניצחון? כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי של הבלאנקוס, נגח לשערו הוא כדור קרן בדקה ה-22 וראה את קבוצתו מתבזה ולא בפעם הראשונה העונה. ריאל נראתה כבויה לאורך כל המשחק, כפי שקרה לה לא אחת במשחקי הליגה העונה. המצב הכי טוב לזכותה נרשם בדקה ה-84, אך קרים בנזמה בעט מול שער חשוף החוצה.

האלופה תנסה להציל את העונה דרך הגביע ובליגת האלופות. מי שתנסה לנצל את המעידה הזו של ריאל היא ברצלונה, שניצחון שלה מחר מול ולנסיה יגדיל את הפער בין השתיים ל-18 נקודות בפסגה.

מהלך המשחק

בדקה ה-22 עלתה גרנאדה ליתרון מדהים ולא תאמינו מי כבש. כריסטיאנו רונאלדו ירד כדי לעזור לקבוצתו להתגונן בכדור קרן, אך נגח את הקרן לשערו הוא. 0:1 לגרנאדה ושער עצמי ראשון בקריירה לפורטוגלי.

בדקה ה-29 ניסה רונאלדו לכבוש לשער הנכון בבעיטה חופשית מ-25 מטרים, אך הכדור שלו חמק החוצה. ז'וז'ה מוריניו לא אהב מה שראה במחצית הראשונה וביצע חילוף כפול במחצית. סמי חדירה וגונסאלו היגואין יצאו ובמקומם נכנסו קרים בנזמה וחוסה קאייחון.

רונאלדו המשיך לנסות לכבוש עבור קבוצתו, אך הגנת גרנאדה בלמה את רוב הניסיונות שלו. בדקה ה-77 ניסה אנחל די מאריה את מזלו, עם בעיטה מסובבת מצד ימין, אך הכדור שלו הלך גבוה מידי החוצה.

בדקה ה-84 הגיע המצב הכי טוב של ריאל במשחק. חוסה קאייחון המחליף תיעתע בהגנת גרנאדה, אך השוער הדף היישר לרגליו של קרים בנזמה שמול שער חשוף בעט החוצה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הסתבכו בגרנאדה. רונאלדו וקונטראו/רויטרס

משחקים נוספים:

אוסאסונה - סלטה ויגו 0:1
לאוסאסונה: אמיליאנו ארמנטרוס (55)

חטאפה - דפורטיבו לה קורוניה 1:3
לחטאפה: דייגו קסטרו (25 בפנדל), אלברו ואסקס (81), אדריאן קולונגה (84). לדפור: פיצי (12 בפנדל)

אספניול - לבנטה 2:3
לאספניול: איבורה (עצמי, 42). כריסטיאן סטואני (67), סרחיו גארסיה (69). ללבנטה: רובן גרסיה (47). אובפמי מרטינס (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully