וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה קאייחון: "מסי אמר לקראנקה 'אתה בובה של מוריניו'"

סדקים בתדמית המושלמת? קשר הבלאנקוס סיפר כי היה עד לויכוח בין עוזר ריאל לפרעוש, שאף התעמת עם ארבלואה בחניה

הקרב בין ברצלונה לריאל מדריד מסרב לגווע, וספרד לא נרגעת מאירועי הקלאסיקו האחרון. המשחק עצמו בחצי גמר גביע המלך הסתיים בתיקו 1:1, אך כפי שקורה לא אחת במפגשים הללו, הדרמה האמיתית החלה עם שריקת הסיום. לאחר שדני אלבס התלונן על כך שספג קריאות גזעניות מאוהדי ריאל, וגם מצית נזרקה על פיקה מכיוון אוהדי הבלאנקוס, כעת מתברר כי גם ליאונל מסי היה מעורב בתקרית לא נעימה לאחר המשחק.

קשר ריאל מדריד חוסה קאייחון העיד על חילופי דברים בין מסי לבין עוזר מאמן ריאל מדריד, אייטור קראנקה. מסי, שבמהלך המשחק הספיק להתעמת עם צ'אבי אלונסו ואלברו ארבלואה, הטיח בפניו של קראנקה מספר דברים, כך על פי קאייחון. "ראיתי את זה, כי ירדתי מהמגרש מיד אחרי אייטור קראנקה. אולי זה נורמלי להיות עצבני לאחר משחק ולהגיד כל מיני דברים, אבל להעליב מישהו בפני אשתו, כמו שמסי עשה, זה לא דבר יפה. כנראה שזה שתמיד נראה כבחור הטוב לא באמת כזה. לא כל כך שמעתי מה הוא אמר, אבל שמעתי את מסי מקניט אותו ואומר לו 'אתה בובה של ז'וזה מוריניו'.

בספרד אף טענו כי הפרעוש המתין לאחר המשחק לאלברו ארבלואה במגרש החניה בברנבאו והטיח בו האשמות. בכל מקרה ריאל תחזור מחר (שבת) לקרבות בליגה הספרדית, וממשיכה להתכונן למפגש מול גרנאדה (23:00, ספורט 5). קאייחון הוסיף לגבי המשחק: "זה משחק קשה. נצטרך להתחזק ולהתעלות על עצמנו. גרנאדה, כמו כל יריבה שפוגשת את ריאל מדריד, תיתן הכול כדי להפתיע ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully