וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אפשר לנצח גם את הקבוצה החזקות יותר"

1.2.2013 / 8:46

במכבי ת"א הביעו אופטימיות אחרי הניצחון בטורקיה, אליהו: "הבטחנו להילחם". סמית': "מקווה שזה יעניק מוטיבציה"

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

לאחר תקופה ארוכה של דכדוך, במכבי השיגו אמש (חמישי) ניצחון קל עם 55:77 על בשיקטאש החלשה. עם זאת, בקבוצה מודעים לכך שהמפגשים הבאים, מול משוכות גבוהות בהרבה מהטורקים, ברצלונה וסיינה , הפכו להיות משחקי ההזדמנות האחרונה עבורם. למרות הניצחון, בדומה למשחקים קודמים, מכבי שוב סבלה מרבע אחד רע במיוחד (הפעם הרבע השלישי), ומחולשה בריבאונד.

המאמן דיוויד בלאט שיבח בחדר ההלבשה את השחקנים על המחצית הראשונה, והקפיד להזכיר להם את המטרה הקרובה: גביע המדינה. דווין סמית' נשמע מרוצה: "תמיד טוב מאוד לנצח בחוץ, אני מקווה שזה יעניק לנו מוטיבציה לשחק הרבה יותר טוב במשחקים הבאים הצפוים לנו. שיחקנו מאוד טוב, אילצנו את בשיקטאש לעשות טעויות רבות בעיקר ברבע הראשון והשני. פתחנו פער טוב ברבע השני ושלטנו היטב עד לסיום המשחק".

שחקן בשיקטאש, גאספר וידמאר, מול שחקני מכבי תל אביב, שון ג'יימס, ליאור אליהו. GettyImages
"שיחקנו כמו קבוצה, כמו יחידה אחת". אליהו/GettyImages

ליאור אליהו הוסיף: "פתחנו חזק, היינו מרוכזים מאוד מהרגע הראשון. הצלחנו לברוח מהר ולא הבטנו לאחור. שיחקנו כמו קבוצה, כמו יחידה אחת, יצאנו להרבה מתפרצות שמביאות לידי ביטוי את האיכויות שלנו ושיחקנו עם התלהבות. הבטחנו לא להפסיק להילחם ביורוליג וכך יהיה. אפשר לנצח גם את הקבוצות החזקות יותר, אבל עכשיו נתרכז במשימת הגביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully