וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "המשחק נגד ברצלונה יקבע לאן נלך"

מכבי ת"א שאבה אופטימיות מהניצחון על בשיקטאש: "כמו ששיחקנו, יש תקווה. ממש לא סיימנו את המלחמה שלנו ביורוליג"

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הרבה זמן חיכו במכבי תל אביב למשחק הזה. הצהובים שפתחו את שלב הטופ 16 של היורוליג בצורה רעה, גברו הערב 55:77 על בשיקטאש בטורקיה ושיפרו את המאזן שלהם ל-4:2. זה היה ניצחון החוץ הראשון של מכבי מאז ה-73:89 על פרוקום גדיניה ב-6 בדצמבר.

שחקן בשיקטאש סרחט צ'טין מול שחקני מכבי תל אביב דייויד לוגן, דווין סמית'. GettyImages
שתי נקודות והרבה אופטימיות. מכבי תל אביב/GettyImages

המאמן דיוויד בלאט סיכם: "אמרתי שההתקפה שלנו תהיה תוצאה של ההגנה שלנו ובחצי הראשון להבדיל משתי המחציות האחרונות שלנו בשני המשחקים הקודמים, נתנו את הטון בהגנה כמו שרצינו ובעקבות זה השתלטנו על המשחק וניצחנו די בקלות". המאמן הוסיף: "אנחנו עובדים כל יום טוב מאוד. יש לנו את הפוטנציאל הזה, ראינו גם מול קאחה לבוראל ואולימפיאקוס. נכון שבשיקטאש זו לא הקבוצה הטובה באירופה, אבל כמו ששיחקנו יש תקווה".

על המשחק הבא נגד ברצלונה: "אין ספק שהמשחק עם ברצלונה זה המשחק שיקבע פחות או יותר לאן אנחנו נלך השנה באירופה. הכי חשוב שנשארנו בחיים, ממש לא סיימנו את המלחמה שלנו ביורוליג. השבוע הבא הוא שבוע חשוב וגדול – גביע המדינה – בו אנו תמיד רוצים לזכות, ולאחר מכן ביורוליג שני משחקי בית קשים וקריטיים, נגד ברצלונה וסיינה. נגיע מוכנים ולא נפסיק להילחם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מול שחקן בשיקטאש רנדל פלקר. GettyImages
קליל. שון ג'יימס/GettyImages

מנגד, מאמן בשיקטאש ארמן קונטר אמר בסיום: "שיחקנו רע מאוד. איבדנו 16 כדורים במחצית הראשונה, ואסור שזה יקרה ברמות האלה. מכבי הענישה אותנו במחצית הראשונה, וזה הפסד רע. הטופ 16 זה רמה אחרת לגמרי משלב הבתים, מכבי אפילו לא בטוחה אם היא תעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully