וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "איך רונאלדו לא קיבל כרטיס על העבירה?"

דני אלבס לא אהב את הגישה האלימה של שחקני ריאל מדריד מול ברצלונה. על הגזענות בברנבאו: "זו מלחמה אבודה בספרד"

דני אלבס - שחקן ברצלונה. GettyImages
אלבס/GettyImages

מגן ברצלונה דני אלבס התייחס היום (חמישי) לקריאות הגזעניות שספג אמש במהלך המשחק של קבוצתו מול ריאל מדריד (1:1) במסגרת גביע המלך. כזכור, אלבס כתב בחשבון הטוויטר שלו אחרי המשחק ש"התוצאה כואבת והגזענות פוגעת עוד יותר שזה קורה במקום מסוים", לאחר הקריאות הלא נעימות שספג מיציעי הסנטיאגו ברנבאו.

"לא חשבתי לרדת מהמגרש, אבל זה היה מאוד מרגיז", סיפר אלבס, "זה לא קורה רק בברנבאו, אלא בכל מגרש. עצוב שזה עדיין קורה. האנשים שמגיעים למגרש צריכים לעודד את הקבוצה שלהם, ולא לקלל. אבל המלחמה בגזענות בספרד היא כבר אבודה. עד שלא יענישו קבוצות בחומרה, זה לא ישתנה. אני כבר עשר שנים בספרד, וזה עדיין קורה".

על המשחק עצמו אמר אלבס ש"יצאנו מעט מאוכזבים, כי לא ניצלנו את ההזדמנויות, אבל אנחנו יודעים שהסיפור יוכרע בקיץ. תהיה לנו הזדמנות מצוינת להבטיח בבית את הכרטיס לגמר. בריאל יודעים שאנחנו היריבה הכי גדולה שיש, ואם הם לא מפסידים לנו, הם מרוצים".

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה מול מייקל אסיין, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
היה עצבני אחרי המשחק. מסי/רויטרס

אלבס טען שריאל הפגינה לפרקים משחק אלים, ואמר ש"הקלאסיקו תמיד שקט, רק כשהם מנצחים. הם צריכים להשתלט על עצמם, ואם לא, אולי הם לא מסוגלים להתמודד עם משחקים כאלה. אני עדיין לא מבין איך בעבירה של רונאלדו עליי הוא לא קיבל כרטיס צהוב. אם זה הייתי אני, הייתי מקבל אדום וחמי. אבל אז רונאלדו לא היה נוסע לגומלין, ואז הוא לא היה פוגש את מסי, ואז הקלאסיקו לא היה מעניין".

כמו כן, בספרד דיווחו היום על עימות קל שנרשם במגרש החנייה בתום המשחק, כשליאונל מסי ניגש לרכבו של אלברו ארבלואה וכינה אותו בשמות גנאי, עד שהכוכב הארגנטינאי פונה על ידי אחד מאנשי הצוות של ברצלונה בחזרה לאוטובוס הקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully