וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיל ביטון חתם בבני יהודה: "שמח, מקווה להצליח"

31.1.2013 / 12:33

המגן-בלם צפוי לפתוח מול חיפה: "בטוח שיעזרו לי להיקלט פה". פדרו גלבאן דחה הצעה מסין, גל כהן על הקהל: "זה חמור מאוד"

one

ערב סוער עבר אמש (רביעי) על בני יהודה בתום ההפסד הביתי 0:2 להפועל חיפה וההדחה מגביע המדינה. הזהובים הציגו משחק חלש מאוד, שלא הזכיר במאומה את משחק הנחישות וההקרבה בניצחון על בית"ר ירושלים במחזור שעבר בטדי. בנוסף לסיום הדרך בגביע כבר במשחק הראשון, נתקל כעת הצוות המקצועי בכאב ראש לא קטן לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד וזאת בעקבות הרחקתו של הבלם אביב חדד שלא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק.

מנגד, המגן-בלם יגיל ביטון ממכבי תל אביב חתם היום בקבוצה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. כידוע, אחרי הפציעה של סארי פלאח, בני יהודה סובלת ממחסור בשחקני הגנה, ובמועדון מקווים שביטון הצעיר יחזק את החוליה האחורית.

"אני שמח מאוד להגיע לבני יהודה, ומאוד מקווה שאצליח לעזור לקבוצה", אמר היום ביטון, שבשל מצוקת הבלמים הוא צפוי לפתוח כבר ביום ראשון נגד מכבי חיפה, "הגעתי למעשה בחוזה עד תום העונה אבל לקבוצה יש אופציה למימוש לעונה נוספת. אני מכיר מצוין את עגייב ואור ברוך מנבחרות הנוער ומהאולימפית, וכמובן את ברסקי ממכבי תל אביב. אני בטוח שכולם יעזרו לי להיקלט במועדון". ביטון היה הקפטן של קבוצת הנוער של מכבי תל אביב בעונה שעברה, והעונה נכלל בסגל הבוגרים, אך לא זכה להזדמנויות רבות.

שחקן מכבי תל אביב, יגיל ביטון. ברני ארדוב
מחסור חמור בחלק האחורי. ביטון בא לעזרה/ברני ארדוב

בסיום המשחק המתינו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה מחוץ לחדר ההלבשה, תוך שהם מקללים את השחקנים, המאמן דרור קשטן והמנכ"ל משה דמאיו. מרבית השחקנים וגם קשטן עצמו יצאו מחדר ההלבשה בליוו מאבטחים וכוחות שיטור שנכחו במקום, את מרבית האש ספג צמד הזרים ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן, שחוץ מקללות וגידופים ספג גם מטח מכוער של יריקות מאוהדי הקבוצה בדרכם לרכבם. גם במהלך המשחק עצמו סערו הרוחות בבלומפילד, כאשר במרבית דקות המחצית השנייה שרקו האוהדים בוז, קיללו את השחקנים וקראו למאמן להתפטר. היו כאלה שאף חרגו מכך ונהמו לעברו של מרינקוביץ' שנראה די בהלם מהמחזה המביש. הקשר הסרבי יחמיץ אגב גם הוא את המשחק נגד חיפה בשל חמישה צהובים.

בתוך כך לוואלה! ספורט נודע כי הקשר פדרו גלבאן דחה בימים האחרונים הצעה מקבוצה מהליגה הסינית שביקשה לצרפו לשורותיה באופן מיידי. גלבאן מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית ובבני יהודה מניחים כי הוא מעדיף לסיים את העונה בשכונה כדי להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב. נכון לעכשיו, האפשרות היותר סבירה שעומדת על הפרק היא שאף זר בקבוצה לא יוחלף במהלך הזמן שנותר לסיום חלון ההעברות, שכן בצוות המקצועי לא מאמינים שיצליחו למצוא זר חדש שיגיע לתקופת מבחנים בפרק הזמן שעוד נותר עד סיום חלון ההעברות ב-9 בפברואר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. מגד גוזני
כנראה מעדיף לסיים את העונה בשכונה ואז להפוך לשחקן חופשי. פדרו גלבאן/מגד גוזני

"לא נעים להפסיד, אבל ההרחקה גמרה אותנו", אמר הבלם גל כהן, שהיה בין הבודדים שזכה לעידוד מאוהדי הקבוצה בסיום המשחק. "זה בהחלט לא תירוץ אבל בעשרה שחקנים ואחרי שביצענו את שלושת החילופים, זה היה קרב אבוד. במחצית הראשונה היו לנו מצבים ומנגד הם בעטו מ-30 מטר וכבשו וזהו, אין מה לעשות".

הבלם ניסה להסביר את ההבדלים העצומים בין האופן שבו נראתה הקבוצה בשבת בטדי ואמש בבלומפילד: "לא חושב שזו הייתה קבוצה אחרת, אנחנו אותה קבוצה. אנחנו מנסים, בטדי הכדור נכנס ואתמול לא. החמצנו מצבים טובים ומצד שני כשאתה מקבל גול מ-30 מטר אז באמת שאין מה לעשות. אם נגיד שאנחנו לא יציבים זו תהיה מחמאה עבורנו. אנחנו חייבים מעכשיו להתרכז רק בליגה, אסור לנו לקרוס. בליגה המצב עדיין טוב יחסית כי אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף העליון ונתרכז בששת המשחקים שעוד נותרו לנו".

כהן התייחס לאירועים בסיום המשחק ולעובדה ששחקנים ספגו יריקות ויצאו בליווי מאבטחים: "זה חמור מאוד לדעתי. זה עצוב מאוד. כל השחקנים כאן רוצים להצליח ולפעמים רוצים יותר מדי וזה לא מצליח. צריך לתמוך בשחקנים גם בתקופות טובות וגם בתקופות פחות טובות. אני לא בא לחנך את הקהל. זה הקהל של בני יהודה לטוב ולרע ואני מקווה שמעכשיו נוכיח להם על המגרש. הקהל כועס והקהל כואב. גם לנו כואב וזה בהחלט לא נעים לשחק ככה. זכותם של האוהדים לצעוק ולהביע את דעתם. אנחנו צריכים לספק תשובות על כר הדשא ולא להגיב לקהל".

על מצוקת הבלמים לקראת ההתמודדות נגד מכבי חיפה הוסיף הבלם ואמר: "זו עוד בעיה. גם האדום של אביב וגם הפציעה של סארי. נצטרך למצוא את הפתרונות וברור שהמצב לא אידיאלי. יכול להיות שבגלל הסטירה שקיבלנו, נבוא דרוכים למשחק מול חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully