וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קשטן יצא בליווי אבטחה, יריקות על הזרים

האוהדים קיללו את מאמן בני יהודה והשחקנים אחרי ההדחה. קשטן: "צריך לעשות חקר מוח". יגיל ביטון צפוי להצטרף לזהובים

one

זעם גדול הצטבר הערב (רביעי) בקרב אוהדי בני יהודה לאחר ההדחה מגביע המדינה. הזהובים שהפסידו 2:0 להפועל חיפה נכנעו לשערים של סטפן דנקוביץ' (39) ומהראן לאלה (79) וסיימו את חלקם אחרי שאביב חדד הורחק והותיר את הקבוצה של דרור קשטן בעשרה שחקנים.

בסיומו של המשחק עם ירידתם של השחקנים לחדר ההלבשה, ספגו ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן יריקות מהאוהדים. הקללות הופנו גם לעברו של קשטן, נגדו קראו האוהדים קריאות "תתפטר". קשטן עזב את איצטדיון בלומפילד בליווי אבטחה כבדה שליוותה אותו עד לרכבו, כשתוך כדי האוהדים גידפו אותו ללא הפסקה. גם השחקנים ירדו בליווי מאבטחים.

בתוך כך, המגן-בלם יגיל ביטון ממכבי תל אביב צפוי להצטרף מחר לקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
לא נעים. דרור קשטן/מגד גוזני

דרור קשטן, מאמן בני יהודה, אמר בסיום: "בוודאי שאני מאוכזב מהיכולת שלנו היום ומההפסד עצמו. זה לא להאמין וזה בלתי נתפס לראות קבוצה אחת ביום שבת בטדי וקבוצה שנייה היום. זה בכלל לא דומה. צריך לעשות חקר המוח כדי להבין את חוסר היציבות הזה, להיכנס לכל אחד ואחד לראש כאשר הוא מגיע עם מוכנות ברמה גבוהה מול הקבוצות הגדולות מהחלק העליון לעומת כשבאים מול קבוצות שכביכול נמצאות בחלק התחתון. זה משהו בלתי מובן ונתפס. השינויים הקיצוניים האלה ביכולת של הקבוצה לא מובנים".

על התנהגות הקהל אמר המאמן: "הקהל משלם ממיטב כספו אז מותר לו להגיד מה שהוא רוצה. המצב בסך הכל לא רע. זה נכון שהפסדנו ויצאנו מהגביע, זה סוף פסוק כי פה אין דרך חזרה לעומת הליגה ששם יש דרך חזרה. יש עוד משחקים, כאן הפסדנו ויצאנו". על העובדה שמול מכבי חיפה הם יופיעו ללא חדד המורחק וסארי פלאח הפצוע, אמר קשטן: "אין ספק שהפציעה של סארי פלאח היא פציעה שמשבשת לנו את התוכניות. סארי אמנם בחור צעיר, אבל הוא היווה כוח משמעותי בחלק האחורי שלנו וצר לי שהוא אכן נפצע. אני רק יכול לאחל לו שיחלים מהר ויחזור למגרש הכדורגל. אנחנו נצטרך למצוא את הפתרונות שלנו לקראת המשחק נגד חיפה, אבל תן לי קודם לעכל את מה שראיתי היום ואחר כך אחשוב על יום ראשון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל חיפה חוגגים מול בני יהודה. מגד גוזני
ממשיכים את היכולת מהליגה. שחקני הפועל חיפה חוגגים/מגד גוזני

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, היה מאושר בסיום, ואמר: "זה ניצחון מאוד משמח. אני שמח קודם כל על היכולת של הקבוצה ועל כך שהבנו שאנחנו צריכים להתחיל לשחק כדורגל גם במשחקי חוץ בלי חשש. אנחנו רוצים לשחק כמו שאנחנו משחקים בבית, לשמור על עקרונות המשחק שלנו כי המאזן שלנו בחוץ הוא נוראי. אנחנו חייבים לשפר את המאזן שלנו. לקחתי סוג של הימור ונתתי מנוחה לכמה שחקנים כמו מהראן לאלה, יובל אבידור, גיא צרפתי ושחקנים נוספים שפותחים בדרך כלל בהרכב. אלה ששיחקו היו יוצאים מן הכלל.

על המומנטום החיובי שבו הקבוצה נמצאת אמר המאמן: "אני חייב להביא את זה לליגה. התקלה המצערת שהייתה לנו שלא באשמתנו בבאר שבע לא הייתה במקומה. היינו חייבים לחזור משם לפחות עם נקודה אחת, זה קצת העיב, אבל התאוששנו יפה. גם המשחק הערב כבר נגמר מבחינתנו ויש לנו קרב גדול מול סכנין בליגה בשבת. אנחנו חייבים לאגור את הנקודות בשביל לייצר מומנטום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully