וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: רמת גן-אשדוד 0:2, בני יהודה-הפועל חיפה 2:0

מערכת וואלה! ספורט

30.1.2013 / 20:52

גביע, סיבוב ח’: 0:4 לקרית שמונה על הפ' הרצליה, סכנין ניצחה 2:4 בפנדלים את נצרת עילית. 1:2 לכפר סבא על מכ' הרצליה

one

שתי קבוצות מליגת העל הודחו הערב (רביעי) במסגרת הערב השני של סיבוב ח' בגביע המדינה. הפועל רמת גן, שזוכרת בערגה את הזכייה הגדולה שלה בגביע, חגגה באיצטדיון רמת גן כשגברה 0:2 על מ.ס. אשדוד המידרדרת משערים של אנטון ארחיפוב ודויד מנגה. גם הפועל חיפה עשתה את המוטל עליה וניצחה 0:2 את בני יהודה של דרור קשטן, אחרי שסטפן דנקוביץ' ומהראן לאלה הכניעו את דלה איינוגבה.

והיו עוד כמה מפגשים מעניינים. בני סכנין סיבכה את עצמה במשך 120 דקות מול הפועל נצרת עילית אחרי שפיגרה מול היריבה מהליגה הלאומית, אבל בסופו של דבר ניצחה 2:4 בפנדלים והמשיכה לשמינית הגמר. עירוני קרית שמונה ממש לא התקשתה לשלוח הביתה את הפועל הרצליה והביסה אותה 0:4. הפועל כפר סבא ניצחה בקרב על טהרת הליגה הלאומית 1:2 את מכבי הרצליה, שכבר הובילה מולה, אבל נכנעה בהארכה.

שחקני הפועל חיפה. מגד גוזני
שער גדול, קצב טוב. דנקוביץ' חוגג עם חבריו/מגד גוזני

בני יהודה - הפועל חיפה 2:0

25 ימים בדיוק אחרי שרשמה את הניצחון השני שלה בליגה העונה מול בני יהודה, הצליחה הפועל חיפה לנצח את הזהובים שוב. הפעם, זה קרה בגביע המדינה, שם הקבוצה של ניר קלינגר ניצחה 0:2 את בני יהודה בבלומפילד בדרך לשמינית גמר גביע המדינה, בזכות שערים של סטפן דנקוביץ' ומהראן לאלה. בצד השני, לאורך כל המחצית השנייה, אוהדי בני יהודה קיללו את ההנהלה ואת דרור קשטן, ושרקו בוז לשחקנים. חלקם אפילו קראו "אולה" במסירות של היריבה. מי שגרם לכאב ראש גדול לדרור קשטן הוא אביב חדד, שהורחק והשאיר את מאמנו ללא בלמים למשחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב טוב, ובדקה ה-14 הישאם כיוואן שיגר כדור חופשי שעבר מעל השער של דלה איינוגבה. הפועל חיפה עלתה ליתרון בדקה ה-39 כשסטפן דנקוביץ' קיבל מסירת עומק במרחק 25 מטר מהשער ושלח טיל אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-71 אביב חדד ביצע עבירה מכוערת של תסכול על לירן כהן וחטף את האדום שישאיר את קשטן ללא בלמים במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה.

בדקה ה-79 חיפה כבשה את השני. האדומים ניצלו את הדלילות ההגנתית של בני יהודה ויצאו למתפרצת שבסופה גל אראל הכניס מסירת עומק מצוינת למהראן לאלה, שנותר לבד מול דלה איינוגבה ובעט פנימה את ה-0:2.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (אדם הרפקה 70), גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, ננאד מרינקוביץ', אמיר עגייב (כפיר אדרי 80), פדרו גלבאן, אור ברוך (גיל יצחק 64).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, טובארנו פינאס, יוסי דורה, גל אראל, סטפן דנקוביץ', לירן כהן, הישאם כיוואן (מהראן לאלה 77), ולדימיר גלושצ'ביץ' (יובל אבידור 56).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנטון ארחיפוב שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
מתחילים לדמיין את חגיגות הזכייה? ארחיפוב/קובי אליהו

הפועל רמת גן - מ.ס. אשדוד 0:2

צפו בתקציר המשחק

מה עובר על מ.ס. אשדוד? חשבנו שהקבוצה של ג'קי בן זקן פוחדת מהליגה ומהדיבורים על אליפות, ומתברר כי המשבר הגדול שחווה הקבוצה הגיע גם לגביע. הפועל רמת גן, שנלחמת על חייה בליגת העל, עשתה לא מעט שינויים כדי לאגור כוחות, ולמרות זאת היא השיגה ניצחון 0:2 באיצטדיון רמת גן. ללא טל חן, וובה בראון, טל מעבי (פצועים) וישראל זגורי (מורחק), הקבוצה של אלי כהן נהנתה משני שערים של אנטון ארחיפוב (53) ודויד מנגה (77) והעפילה לשמינית הגמר. מתחילות הפנטזיות על שחזור ההישג מעונת 2002/3?

מהלך המשחק

בדקה העשירית הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק כשאנטון ארחיפוב מצא את עצמו באחד על אחד מול אופיר מרציאנו, אבל המהלך נעצר בגלל נבדל. חמש דקות לאחר מכן רחמים צ'קול פרץ באגף השמאלי וסיים עם בעיטה שחלפה ליד העמוד. בדקה ה-53 נפרץ הסכר כשאנטון ארחיפוב קיבל מסירה חכמה ממיכאל זנדברג ומול אופיר מרציאנו הוא לא התבלבל ובעט פנימה כדי לקבוע 0:1 להפועל רמת גן. 13 דקות לסיום האורדונים חוררו את השני כאשר סידיבה העניק מסירה מצוינת לדויד מנגה המחליף שהשתלט ובעט מצוין פנימה, 0:2.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', תמיר בן עמי, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים (ארתור אטצזיאנוב 81), מיכאל זנדברג, קרלוס צ'קאנה (דויד מנגה 72), מיראן בורגיץ' (אופיר חמו 68), אנטון ארחיפוב.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, רחמים צ'קול, בן בוטבול (דוד רביבו 58), ניר ביטון, גדי קינדה, אמיר בן שמעון (סטפן שצ'פוביץ' 58), ניב זריהן, מוראד אבו ענזה (מיכאל אוחנה 78).

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. AP
קלי קלות. אבוחצירא/AP

הפועל הרצליה - עירוני קרית שמונה 4:0

צפו בתקציר המשחק

עירוני קרית שמונה לא נבהלה מההדחות המוקדמות של חברותיה בליגת העל, ועשתה את המוטל עליה עם ניצחון חלק על הפועל הרצליה, הנציגה מליגה א', שנתנה פייט במחצית הראשונה, אבל ירדה מובסת 4:0. האלופה לא עלתה עם ההרכב הכי חזק שלה ואיפשרה מנוחה בין השאר לסלאח חסארמה, דני עמוס ואלעד גבאי, אבל זה לא הפריע לשמעון אבוחצירא (45), סינטאיהו סלליך (55), דן איינבינדר (65) ואדריאן רוצ'ט (77) להעפיל לשמינית הגמר.

מהלך המשחק

הפועל הרצליה הייתה קרובה לעמוד במשימה שלה בהצלחה במחצית הראשונה וכמעט שמרה על שער נקי למרות כמה הזדמנויות של אדריאן רוצ'ט, שסיכן את השער ובדקה ה-42 הוא סיים מהלך של כדור חופשי עם בעיטה שהייתה קרובה למסגרת. רגע לפני הירידה למחצית, קרית שמונה קיבלה את השער שהיא כל כך רצתה כשסינטאיהו סלליך העביר כדור רוחב לשמעון אבוחצירא, שהתמקם היטב ודחק מקרוב את שער היתרון לאלופה.

המחצית השנייה נפתחה בסערה כשהתקפה מתפרצת של קרית שמונה הסתיימה בכדור ברשת כשבסיומו של המהלך סלליך קיבל את הכדור מאופיר מזרחי ובעט מול איתמר ישראלי, שוערה של הפועל הרצליה. הקצב הנפלא נמשך כשבדקה ה-65 דן איינבינדר הבקיע שער נפלא אחרי שהקפיץ כדור מעל השוער מ-18 מטרים לאחר מסירה של מזרחי, שרשם בישול שני במשחק. ההפסד כבר הפך לתבוסה של ממש בדקה ה-77 עם שער נוסף כשדושאן מאטוביץ' העביר כדור רוחב לאדריאן רוצ'ט, שהצטרף לחגיגה.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים שער של איברהים בסיט. אדריאן הרבשטיין
היממו את ההגנה של סכנין. בסיט חוגג עם חבריו את השער המוקדם/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית - בני סכנין 4:2 בפנדלים (1:1 בהארכה)

צפו בתקציר המשחק

בבני סכנין מתחילים להבין שהעונה הקרובה ממש לא הולכת להיות פשוטה עבורם, אבל לפחות הם מסמנים וי גדול על המשחק הראשון בגביע המדינה מול הפועל נצרת עילית. זה התחיל רע מאוד מבחינת הקבוצה של שלומי דורה, שפיגרה משער מוקדם של איברהים בסיט, שכבש לזכות הקבוצה מהלאומית. נצרת עילית עוד הספיקה לרשום החמצה גדולה בהמשך, אבל בסופו של דבר אחמד קאסום מנע מבוכה עם שער שוויון דרמטי בדקה ה-87. המשחק הלך להארכה, סכנין הייתה מרוכזת יותר, ונחשו מי היה אחראי לפנדל המכריע? שוב קאסום שניצח 2:4 והעפיל לשמינית הגמר.

מהלך המשחק

כבר אחרי ארבע דקות איברהים בסיט ניצל הגנה מבולבלת של סכנין כשאיברהים בסיט השתלט על איבוד כדור ונגח לקורה ופנימה כדי להעניק יתרון לטובת הקבוצה מהליגה הלאומית. סכנין נכנסה לקצב ובדקה ה-39 עלי עוסמאן היה קרוב מאוד לשוויון כששלח כדור חזק מ-25 מטרים שנעצר במשקוף. אבל הרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-80 כאשר אוג'ן סידורנקו הוזן בכדור נפלא וסיים עם בעיטה מול שער חשוף שנעצרה רק בקורה. הדרמה האמיתית התחוללה בדקה ה-87 אחרי שאחמד קאסום התרומם לנגיחה אחרי הגבהת כדור, ושלח את הכדור פנימה כדי לקבוע 1:1 דרמטי ששלח את המשחק להארכה ובהמשך לפנדלים.

מחמוד קנדיל הדף את הפנדל הראשון של יניב דרעי, ובצד השני אלכסנדר דוידוב הבקיע. ליעד אלמליח היה חתום על ההחמצה השנייה של נצרת עילית , בעוד עלאא אבו סלאח כבש וקבע 0:2 לסכנין. גל ראובן צימק ל-2:1, קאסום כבש 1:3, רן רול צימק ל-3:2 ומוחמד כליבאת קבע 2:4 בפנדלים בסיום לסכנין.

שי דוד שחקן הפועל כפר סבא. נמרוד סונדרס
נמנעו מפנדלים, אבל חגגו מהנקודה הלבנה. שי דוד/נמרוד סונדרס

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 1:2 (בהארכה)

איזה קרב ענק קיבלנו על טהרת הליגה הלאומית בדרבי של השרון. מכבי הרצליה, שזוכרת היטב את הגמר שאליו העפילה בעשור הקודם, הייתה בטוחה שהיא מסוגלת להתקדם לפחות על פני השלב הזה, אבל מהפך גדול של כפר סבא, האחרונה בטבלת הליגה הלאומית, סידר לה ניצחון 1:2. זה התחיל עם שער יתרון של אבי חי (45) לזכות ההרצליינים, אבל שני פנדלים, אחד מהם בהארכה, של שי דוד (85) וטל בניש (100) העניקו את הניצחון המתוק לעידן שום.

מהלך המשחק

רגע לפני הירידה למחצית, הצליחה מכבי הרצליה לעלות ליתרון משער של אבי חי שכבש בדקה ה-45 אחרי בישול של שימי אלמלם. חמש דקות לסיום קיבלה כפר סבא פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה של אבי מלכה, ושי דוד דייק מהנקודה הלבנה עם בעיטה חדה לפינה השמאלית, שקבעה 1:1. שתי הקבוצות שמרו על התוצאה ועברו להארכה. עשר דקות בתוך ההארכה, עבירה ברחבה על בן אז'ובל הביאה לפסיקה לפנדל נוסף. הפעם טל בניש הוא זה שהבקיע והשלים מהפך, 1:2 לכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully