וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו קוסטה: "זה עונג אמיתי בשבילי. באתי לעזור"

המגן הפורטוגלי שסיכם בהפועל תל אביב נחת וצפוי לחתום ביום שלישי: "אני יודע שהקבוצה הפסידה בשני המשחקים האחרונים"

one

המגן הימני הפורטוגלי טיאגו קוסטה, שסיכם את תנאיו בהפועל תל אביב ואמור לעבור הבוקר (שלישי) בדיקות רפואיות ולחתום עד תום העונה, נחת הלילה בנמל התעופה בן גוריון. ?זה עונג אמיתי בשבילי להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב", אמר קוסטה. "אני מאוד שמח ואני יודע שמדובר במועדון גדול בישראל עם אוהדים נהדרים?.

"אני מכיר את המועדון, ושמעתי הרבה דברים עליו", הוסיף המגן הנרגש. "יש פה שחקנים מאוד טובים כמו טוטו תמוז ואריק דג?מבה דג?מבה, יצא לי לראות גם כמה משחקים שלהם. השנה ראיתי את המשחק של הפועל תל אביב נגד אקדמיקה, ולפני שנתיים את המשחק מול בנפיקה, אותו אני זוכר כי אני אוהד של בנפיקה?. לסיום אמר הרכש הטרי: "אני יודע שהפועל הפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה ואני כאן כי באתי לעזור. אני מבטיח שאעבוד קשה בשביל לעזור לקבוצה".

הבוקר יעבור קוסטה בדיקות רפואיות ואם אלה יהיו תקינות הוא אמור לחתום עד סוף העונה. קוסטה אמור להיות חיזוק לסגל הקבוצה והוא צפוי להחליף את נעאל חוטבא בעמדת המגן הימני, כאשר האחרון עשוי להימכר למכבי נתניה.

קוסטה, 27, גדל במחלקת הנוער של בנפיקה, שיחק בקבוצת המילואים ועבר לא מעט קבוצות בקריירה. בקיץ 2006 עבר להארטס הסקוטית, אך שוחרר תוך זמן קצר וחזר לוויטוריה סטובאל בה שיחק במילואים. בהמשך, הופיע בוויחרן הבולגרית, ויזלה מהליגה השלישית בפורטוגל וטימישוארה הרומנית. בקיץ 2010 שב לפורטוגל ומאז הספיק לעבור באסטוריל, ריו אבה וליישואס לפני שחתם בתחילת העונה במדי אולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית, במדיה רשם 16 הופעות ובישל שני שערים.

טיאגו קוסטה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יסדר לאבוקסי את קו ימין? טיאגו קוסטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully