וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תפנה להפועל ת"א בנוגע לחוטבא

28.1.2013 / 13:54

הצהובים לא ימתינו זמן רב לעודד אלקיים וסימנו את המגן של סגנית האלופה. לקראת הגביע: "אפשר להפתיע את מכבי ת"א"

one

מכבי נתניה צפויה לפנות באופן רשמי להפועל תל אביב במטרה לרכוש את נעאל חוטבא, זאת במידה שהמו"מ עם מכבי חיפה בנוגע למעבר של עודד אלקיים לא יעלה על המסלול ב-24 השעות הקרובות - כך לפי גורם המקורב מאוד להנהלה.

כפי שפורסם אתמול, בנתניה לא התלהבו מהעובדה שבחיפה מעוניינים בעסקת השאלה של אלקיים עד סוף העונה בלבד, וכמו כן לא מוכנים לשלם על השאלה זו כפי שדורשת חיפה. בנתניה מעדיפים את אלקיים, אבל קיבלו החלטה לא לחכות זמן רב מדי ובימים הקרובים צפויים לנסות ולהביא את חוטבא. כידוע, הפועל תל אביב סיכמה עם המגן הימני טיאגו קוסטה ובנתניה מקווים שהאדומים לא יערימו קשיים על שחרורו של חוטבא. מי שצפוי לבקש לעזוב הוא עמית שומוביץ'.

בינתיים בנתניה ממשיכים בהכנות לקראת מפגש גביע המדינה מחר נגד מכבי תל אביב (שלישי, 20:50, ספורט 5+ לייב), כשבקרב השחקנים ישנה אמונה שניתן להפתיע ולהדיח את מוליכת הטבלה. "התקדמות עד השלבים הגבוהים בגביע יכולה להיות פיצוי טוב לעונה", אמר אחד מהשחקנים, "הליגה היא הדבר החשוב ביותר, אבל ניתן הכל כדי לנצח מחר".

טל בנין לא תרגל היום הרכב אך נראה שלא יהיו שינויים משמעותיים מלבד אורי שטרית, שחזר להתאמן אתמול וצפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, עמרי בן הרוש (עידו לוי), ברונו פיניירו, אורי שטרית, קובי דג'אני, בן בנימין, יוסי שבחון, פיראס מוגרבי, דראגן צ'ראן, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully