וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "זה הגרנד סלאם האהוב עלי"

הסרבי זכה באוסטרליה בפעם הרביעית: "אוהב את המגרש הזה, אוהב את הטורניר הזה". מארי: "היו לי הזדמנויות, אבל פספסתי"

נובאק דג'וקוביץ' הפך היום (ראשון) לטניסאי הראשון שזוכה שלוש פעמים ברציפות באליפות אוסטרליה מאז שזו הפכה להיות פתוחה. המדורג ראשון בעולם גבר 7:6, 6:7, 3:6, 2:6 על חברו הטוב אנדי מארי והניף תואר גרנד שישי בקריירה.

החגיגה של דג'וקוביץ' הייתה מאוד צנועה יחסית לזו בעונה שעברה, אז הוא קרע את החולצה שלו אחרי הניצחון על רפאל נדאל בתום מותחן בלתי נשכח. "אני אוהב את המגרש הזה, אני אוהב את הטורניר הזה. אין ספק שזה הגרנד סלאם האהוב עלי. זו הרגשה נפלאה לזכות בתואר הזה פעם נוספת", אמר הסרבי בן ה-25, שארבעה מששת תארי הגרנד סלאם שלו הונפו במלבורן.

נולה הוסיף: "אני חייב להודות לאנדי. היו כל כך הרבה משחקים גדולים בינינו בשנתיים האחרונות. לא הלך לו היום, אבל אני מאחל לו הצלחה בהמשך העונה".

מארי אמנם נכנס להתמודדות כשהוא בפיגור 10:7 מול הסרבי במשחקים ביניהם, אבל מוליך 5:8 במערכות שמגיעות לשובר שוויון. הוא ניצח את חברו הטוב בפעם התשיעית עם 6:7 בסט הראשון, אבל בהמשך הפסיד ואיבד שליטה במשחק. "המאזן שלו נובאק כאן מדהים", אמר הבריטי, "מעטים הצליחו לעשות פה את הדברים שהוא הצליח. הוא אלוף".

מארי הוסיף: "הובלתי הרבה פעמים 0:15, 15:30 ו-0:30, אבל לא הצלחתי להמשיך לניצחון. הייתה לי מערכה שנייה טובה, יצרתי לעצמי צ'אנסים לנצח בה ולא הצלחתי. זה מה שעשה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully