וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בבני יהודה: פלאח ישוב בתוך 3-4 חודשים?

27.1.2013 / 17:40

בלם בני יהודה נותח, רופאו אמר: "מקווה שהוא יחזור במהרה". קרופניק הוזכר כמועמד להחליפו. הליטאי רימקביצ'יוס נחת

one

צפו בניצחון של בני יהודה בטדי ובפציעה העצובה של פלאח

סארי פלאח, שחקן בני יהודה, מורד על גבי אלונקה. קובי אליהו
כואב הלב. סארי פלאח מורד על אלונקה/קובי אליהו

בני יהודה השיגה אמש (שבת) ניצחון חוץ חשוב מאוד, 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי, וחזרה לתמונת המאבק על מקום בפלייאוף העליון, אך האירוע הדרמטי והעצוב מבחינת אנשי הקבוצה היה הפציעה הקשה של הבלם סארי פלאח, ששבר את רגלו אחרי היתקלות עם אריאל הרוש בדקה ה-57. פלאח מירר בבכי מר כששכב על האלונקה בסמוך לאמבולנס שפינה אותו לבית החולים 'הדסה עין כרם' וצרח: "למה אלוהים? למה? הלך לי היורו, אני לא מאמין, למה אלוהים?"

פלאח, שסובל משני שברים, בקרסול ובעצם השוקית, הועבר אמש למחלקה האורטופדית ב'אסף הרופא', שם גובסה רגלו, ונותח לפנות בוקר על ידי רופא הקבוצה דוקטור אבי ביין, שמסר כי הניתוח עבר בהצלחה. "לשחקן היה שבר בקרסול", אמר דוקטור ביין לאחר הניתוח. "השבר קובע עם פלטה וברגים. הרגל הונחה בגבס למשך שישה שבועות. לאחר שישה שבועות יתחיל סארי טיפולי פיזיוטרפיה ולאחר מכן הדברים יתבהרו. הניתוח עבר בהצלחה, אני מאמין שסארי בעל מוטיבציה גבוהה ולכן יחזור מהר למגרשים. אני מאחל לו החלמה מהירה ובעזרת השם להשתתף ביורו"

הבלם יישאר בבית החולים מספר ימים לאשפוז והשגחה, ואז יחל בתהליך ההחלמה הארוך, שנאמד בחצי שנה, אם כי במועדון אופטימיים כי יחזור אחרי שלושה-ארבעה חודשים. אם אכן תהליך ההתאוששות יתקדם במהרה, פלאח אולי לא ייאלץ להחמיץ את טורניר היורו שייערך בחודש יוני בישראל.

עם פציעתו הקשה של פלאח, נראו כל אנשי הספסל של בני יהודה בהלם מוחלט. המנכ"ל משה דמאיו שנכנס לכר הדשא מיד ברגע הפציעה תפס את ראשו ואף מירר בבכי, כשהוא נחרד מהתמונות הקשות. שחקני הקבוצה להתעניין בשלומו של חברם הפצוע בתום המשחק, כאשר במהלך היום הם צפויים להגיע עם אנשי הצוות המקצועי וההנהלה לבקר את פלאח בבית החולים.

בני יהודה תנסה לנצל את חלון ההעברות הנוכחי כדי לצרף בלם נוסף, ככל הנראה ישראלי, שימלא את מקומו של פלאח. בקבוצה עדיין כואבים את הפציעה הקשה של פלאח הצעיר, אך כבר החלו להיזרק לאוויר שמות של מועמדים להחליפו. אחד מהם הוא בלם מכבי נתניה, ליאוניד קרופניק, שלא נמצא בתכניות של טל בנין וקיבל אישור לעזוב.

בנוסף, החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס נחת היום. רימקביצ'יוס, שחקן נבחרת ליטא שסיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, צפוי להגיע למספר ימי התרשמות הדדית, בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בלם מכבי נתניה ליאוניד קרופניק מאוכזב. ברני ארדוב
יגיע במקום פלאח? ליאוניד קרופניק/ברני ארדוב

במשך כל שעות הלילה וגם הבוקר, הוצף הבלם הצעיר במאות מסרונים ואיחולי החלמה, כאשר חבריו של פלאח העלו במשך הלילה ציוצים בטוויטר ובדפי הפייסבוק שלהם ושל פלאח עצמו. ניר ביטון, חברו של פלאח לנבחרת הצעירה צייץ: "סארי פלאח החלמה מהירה, אתה שחקן ענק! אוהב אותך". מונס דאבור כתב: "החלמה מהירה סארי, כולנו איתך". חאתם אלחמיד העלה איחולי החלמה בדף הפייסבוק שלו: "החלמה מהירה אח יקר, כואב הלב". גם חסן אבו זייד, חברו הטוב של פלאח, שלח לו איחולי החלה מהירה: "אוהבים אותך אח יקר, החלמה מהירה ורפואה שלמה". גם מכבי חיפה, הקבוצה בה גדל פלאח והושאל ממנה לבני יהודה, הוציאה הודעה ובה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה עוקב בדאגה אחר פציעתו של שחקן המועדון סארי פלאח, מחזקו ומאחל לו החלמה מהירה ומייחל לשובו מהר ככל שניתן למגרשים".

מנהל הנבחרת הצעירה אלי רוזן שלח גם הוא איחולי החלמה לפלאח ואמר לוואלה! ספורט: "זו מכה קשה לנבחרת הצעירה, אבל חשובה יותר בריאותו והחלמתו של סארי ושובו לשדה המשחק. אין ספק שהוא אחד מעמודי התווך של הנבחרת ולכל שחקן ההשתתפות ביורו זו משאת נפשו שאינה נקרית לצערנו בתדירות גבוהה. ליבי עם סארי בתקווה שהניתוח יצלח והוא ישוב כאמור במהרה למגרשים".

בתוך כל הדרמה הזו, היה גם משחק אותו סיימו הזהובים בנצחון בעל ערך רב בקרבות הצמרת. "זה ניצחון מאוד חשוב", אמר המגן איציק עזוז בסיום. "ניצחון חוץ בטדי זה משהו שלגמרי יכול להרים לנו את העונה הזאת ולהחזיר אותנו למאבק על הפלייאוף העליון. זה לא היה משחק גדול שלנו אבל ראינו משחק הקרבה ונחישות של כל השחקנים. ניצחנו בשיניים וזה חשוב מאוד להמשך הדרך. אני לא יודע אם הפסד היה גומר את הפלייאוף העליון, אך היינו מתרחקים משמעותית והיה קשה לנו להתמודד במצב כזה. זה היה מבחן חשוב ועמדנו בו. עכשיו אנחנו עם הפנים למעלה". על האווירה בטדי והפילוג ביציעי אוהדי בית"ר אמר עזוז: "האווירה בטדי תמיד חזקה, אבל לא התייחסנו אליה. אני לא חושב שהקהל של בית"ר הוא מה שהכריע את המשחק לטובתנו".

עדכון ראשון: 27.1.2013, 8:30

סארי פלאח שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל חוגג (ימין). קובי אליהו
גם החברים לנבחרת הצעירה תומכים בחברם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully