וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שברים בקרסול לסארי פלאח. גיא לוזון: מכה לנבחרת

26.1.2013 / 21:29

בלם בני יהודה נבדק בבי"ח, ההערכה שסיים את העונה. מאמן הצעירה: "הוא יחסר מאוד". דמאיו: "לא ראיתי פציעה כזו בחיים"

one

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את הניצחון הערב (שבת) 0:1 באצטדיון טדי על בית"ר ירושלים. מצד אחד, הזהובים השיגו ניצחון ראשון העונה מחוץ לאצטדיון בלומפילד מול יריבה חזקה וחזרו למסלול הניצחונות. מנגד, בדקה ה-56 התרחש אירוע מצער מאוד מבחינתם, כאשר סארי פלאח, בלם הקבוצה, נפצע בצורה קשה מאוד אחרי התנגשות עם אריאל הרוש.

הבלם פונה מהמגרש על אלונקה, קיבל טיפול ראשוני באיצטדיון וזריקת מורפיום לשיכוך הכאבים, ובהמשך פונה להדסה עין כרם, שם אובחנו לו שני שברים בקרסול. רגלו גובסה, והוא הועבר למחלקה האורטופדית באסף הרופא. על פי כל ההערכות, הבלם שבר את רגלו וייתכן כי סיים את העונה.

בבני יהודה היה הלם בסיום המשחק, והמנכ"ל משה דמאיו אמר לסובבים אותו: "גם כשאנחנו מנצחים, אנחנו לא יכולים לשמוח. לא ראיתי פציעה כזאת בחיים שלי. כרגע כל מה שמעניין אותנו זה שהוא יחלים ויהיה בריא כמה שיותר מהר".

סארי פלאח, שחקן בני יהודה, מורד על גבי אלונקה. קובי אליהו
סארי פלאח מורד מהאלונקה אחרי הפציעה הקשה/קובי אליהו

"זה ניצחון חוץ שני אחרי הרבה מאוד זמן במשחקי החוץ", כך אמר בסיום המשחק דרור קשטן והוסיף: "אני חושב שהיום הקבוצה הגיעה למשחק בשקט והקרבה עם משמעת עצמית וקבוצתית. היום ניצחנו וחזרנו למסלול". קשטן סימן את המטרות להמשך העונה: "אנחנו תמיד סימנו את המטרה של פלייאוף עליון. גם בשלושת המשחקים האחרונים שלקחנו רק נקודה אמרתי שזו המטרה שלנו וזה תלוי בנו".

המאמן התייחס כמובן לפציעה של סארי פלאח ואמר: "קיבלתי דיווח שזו פציעה קשה מאוד שתאלץ אותו להעדר לתקופה ארוכה. ליבי ליבי עליו, הוא שחקן ובחור יוצא מהכלל ושחקן מוכשר מאוד".

מחר אמור לנחות החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס, שחקן נבחרת ליטא שסיכם את תנאיו בקבוצה כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בנוסף יצטרכו בקבוצה לחפש שחקן במקומו של פאלח שככל הנראה גמר את העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן בני יהודה, דרור קשטן. קובי אליהו
"קיבלתי דיווח שהפציעה של פלאח רצינית". דרור קשטן/קובי אליהו

החדשות על הפציעה הקשה של סארי פלאח, הגיעו במהרה לשחקני ליגת העל, שמיהרו לצייץ בטוויטר והביעו סולידריות כלפי הבלם. גם גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה, הביע את אכזבתו על כך שאיבד את הבלם המצטיין שלו.

גיא לוזון אמר: "קודם כל אנו מאחלים לו רפואה שלמה ומתפללים שיחזור כמה שיותר מהר למגרשים. מדובר במכה אנושה לנבחרת, כי סארי היה אחד מעמודי התווך של הנבחרת בשנתיים האחרונות. גם ככה אין יותר מדי בלמים בנמצא, וכאלה שמשחקים באופן קבוע בקבוצות שלהם בליגת העל. כרגע מה שחשוב זה שיחלים וירגיש טוב כמה שיותר מהר".

דודו ביטון, חלוצה הטרי של אפועל ניקוסיה צייץ: "רפואה שלמה סארי פלאח. נקווה שזה רק נראה לא טוב בעזרת השם".

אלרואי כהן, קשרה של הפועל תל אביב צייץ: "איזה צמרמורת! סארי פלאח שבר את הרגל, אלוהים ישמור. זה אחד הדברים היותר עצובים ששחקן כדורגל יכול לראות. שיהיה בריא... מאחל לו החלמה מהירה, באמת שזו נראית פציעה כל כך קשה. זה נראה כמו שבר פתוח. כאב לשמוע את הצעקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully