וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 בטדי

מערכת וואלה! ספורט

26.1.2013 / 21:26

אמיר עגייב כבש בדקה ה-43 והחזיר את הזהובים למסלול. פלאח נפצע בצורה חמורה ברגלו. אוהדי בית"ר קיללו את גאידמק

one

בני יהודה גברה הערב (שבת) 0:1 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, בהתמודדות שנעלה את משחקי יום שבת במחזור ה-20 בליגת העל. אמיר עגייב כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-43 והקפיץ את הקבוצה שלו למקום השביעי עם 29 נקודות. בית"ר, לה 31 נקודות, נותרה במקום הרביעי. לבני יהודה זהו ניצחון ראשון העונה מחוץ לבלומפילד, אבל על שלוש הנקודות הללו העיבה פציעה חמורה של סארי פלאח, שנפגע סמוך לפתיחת המחצית השנייה ונלקח לבית החולים.

לפני המשחק וגם במהלכו אוהדי בית"ר יצאו במחאה נגד ההחלטה של ארקדי גאידמק לצרף שני שחקנים מוסלמים חדשים. ביציעים שרו "ארקדי מת", "ארקדי בן זונה" ו"מוחמד מת", וקיללו את היו"ר איציק קורנפיין. בנוסף נפרסו שלטים עליהם נכתב בין היתר "מלחמה על הבית" ו-"בית"ר טהורה לעד". ביציעים גם נרשמו כמה עימותים אלימים בין האוהדים לבין עצמם. אוהדי בני יהודה השיבו בשירת "הבירה התאסלמה". יש לציין שגאידמק לא הגיע לטדי היום.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא רוצים מוסלמים. אוהדים של בית"ר/קובי אליהו

בזמן שביציעים של אוהדי בית"ר ירושלים דאגו להזכיר לעתים תכופות את חוסר שביעות הרצון מהכוונה להחתים שני שחקנים מוסלמים, על הדשא התנהל משחק כדורגל. המארחת הגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, האורחת הגיעה אחרי שלושה משחקים בהם היא אספה נקודה בלבד, אבל בפועל הכיוון עמד להשתנות.

המחצית הראשונה התאפיינה בכדורגל בינוני ומאוד טקטי של שתי הקבוצות. בית"ר החזיקה יותר בכדור, אבל לא הצליחה לחדור את ההגנה המאורגנת של דרור קשטן, בעוד בעוד בני יהודה יצאה למתפרצות, אבל לא הייתה מדויקת ובמשך דקות ארוכות התקשתה לסכן את אריאל הרוש. בדקה ה-43 הקרח סופסוף נשבר, כשאמיר עגייב קיבל מסירה מפדרו גלבאן ומצא את הרשת. צוות השיפוט לא ראה שעגייב היה בנבדל קטן וזה 0:1 לבני יהודה גם במחצית.

בני יהודה גילתה עליונות עם פתיחת המחצית השנייה, כשגלבאן ובעיקר עגייב הדינמי, יוצרים מספר מצבים, אבל ללא תוצאות. כשאלי כהן ראה שהמשחק בורח לו, הוא שלח למגרש את סטיבן כהן והקשר הפעלתן הפיח רוח חדשה במשחק של בית"ר ירושלים. הצהובים-שחורים צרו על השער הצפוני במשך הדקות הבאות, אבל שוב לא הצליחו לחדור לרחבה והניסיונות של ערן לוי ודריו פרננדס מרחוק לא הניבו פרי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר ירושלים, דינו שקבורץ, לפני שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. קובי אליהו
בית"ר הגיעה בכושר מצוין, בני יהודה הגיעה בכושר רע, אבל הכיוון השתנה. גלבאן מול שקבורץ/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1: ההתמודדות יצאה לדרך, אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכים לשיר בגנות ארקדי גאידמק, בצל הרצון שלו לצרף שני שחקנים מוסלמים.

דקה 4: איום ראשון של בית"ר על השער של האורחת. ערן לוי בעט כדור חזק מ-22 מטר, איינוגבה זינק והדף.

דקה 13: בני יהודה יצאה למתפרצת, אבל מרינקוביץ' הסתבך, התעכב ולבסוף סיים עם הגבהה לא טובה. האורחים איבדו הזדמנות טובה לעלות ליתרון.

דקה 20: קובי מויאל ניסה את כוחו בבעיטה מ-40 מטר, איינוגבה אסף בקלות את הכדור השטוח. בית"ר סופרת עוד בעיטה למסגרת, אבל ככה היא תצליח להכניע את השוער הניגרי.

דקה 23: ערן לוי, מ-25 מטר, מעל המשקוף. הצהובים ממשיכים לאיים מחוץ לרחבה, אבל בינתיים ללא תוצאות.

דקה 35: ראלי העביר רוחב לא רע בכלל מצד שמאל, אבל אך רגל לבנה לא דחקה פנימה וכדור התגלגל לרוחב השער והורחק.

דקה 43: גול! דהן חילץ ומסר לגלבאן, הארגנטינאי העמיד את אמיר עגייב מול אריאל הרוש בכדור עומק קצר וזה כבש בבעיטה מדויקת. ההילוכים החוזרים בטלוויזיה הוכיחו שבמסירה של גלבאן כנראה היה נבדל קטן, אבל צוות השיפוט לא ראה. 0:1 לבני יהודה.

שחקן בני יהודה, אמיר עגייב. קובי אליהו
סיומת מושלמת מול הרוש. עגייב/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך, כהן וקשטן לא ערכו חילופים.

דקה 53: איבשקביצ'יוס בעט מחוץ לרחבה, הכדור לא סיכן את המסגרת ויצא לחוץ.

דקה 56: גלבאן הגביה כדור אלכסוני, פלאח ניסה להגיע ולא הצליח, ונפצע תוך כדי המהלך. שחקני הקבוצות שראו את הפציעה תפסו את הראש, היו"ר משה דמאיו שהגיע לבדוק את מצבו של השחקן, עזב את המקום כשהוא דומע. הבלם נפצע בצורה קשה ופונה לבית החולים. אביב חדד נכנס במקומו.

דקה 62: ההגנה הלבנה הרחיקה לא טוב, הכדור הגיע לערן לוי, אבל הוא שלח ברגל ימין לכיוון הכותל המערבי.

דקה 68: פרננדס בעט מהאוויר אחרי הרחקה של ההגנה הלבנה, אחשד משחקני בית"ר הסיט, אבל איינוגבה עצר.

דקה 71: פרננדס בעט כדור חזק ומדויק מכ-22 מטר, איינוגבה ירד היטב והדף. בית"ר לוחצת ומתקרבת בדקות האחרונות. האם הזמן שנותר יספיק לצהובים בשביל להשוות ואולי גם לנצח?

דקה 90+5: התשובה לשאלה הקודמת היא לא. גם חילוף התקפי - צחי אליחן במקום קובי מויאל - לא עזר לבית"ר ירושלים. ב-20 הדקות האחרונות הצהובים לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים והפסידו לראשונה מאז ה-2:1 נגד מכבי חיפה בסוף נובמבר.

סארי פלאח, שחקן בני יהודה, מורד על גבי אלונקה. קובי אליהו
פציעה חמורה. פלאח על גבי האלונקה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד (אלי דסה, 75), דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל (צחי אליחן, 85), דריו פרננדס, דומיניק גלאבינה (סטיבן כהן, 57), אבי ריקן, חן עזריאל, ערן לוי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, סארי פלאח (אביב חדד, 58), עוז ראלי, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב (שלו מנשה, 63), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, אור ברוך (אדם הרפקה, 77).

שחקני בני יהודה, עוז ראלי, אמיר עגייב, סארי פלאח. קובי אליהו
ניצחון ראשון מחוץ לבלומפילד. ראלי, עגייב ופלאח לפני הפציעה הקשה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully