וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק מעוניין להחתים שני מוסלמים

26.1.2013 / 11:49

הבעלים רוצה את ג'בראיל קאדייב וזאור סדאייב מגרוזני, עליהם המליץ אלי כהן: "יש סיכום , הם הסכימו להגיע". האוהדים נסערים

סערה בבית"ר ירושלים. הבעלים ארקדי גאידמק מעוניין להנחית בישראל ולהחתים שני שחקנים מטרק גרוזני, ג'בראיל קאדייב וזאור סדאייב, על מנת לצרף שני שחקנים מוסלמים לקבוצה. יש לציין כי אלי כהן התעניין בשחקן התקפה של טרק גרוזני בסיום המשחק בין השתיים וקיבל תשובה שלילית לגביו. מעבר לכך, נתן כהן את השמות של שני השחקנים הללו ובשלב זה נראה כי השניים הסכימו וינחתו בישראל בקרוב. מבית"ר נמסר: "יש רצון של הבעלים להביא את השניים. בגדול, יש סיכום. הם הסכימו להגיע לבית"ר, אבל עד הדברים לא ייסגרו לא נברך על המוגמר".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
"זה עשוי לפרק את הדירקטוריון". גאידמק/קובי אליהו

יש לציין כי דירקטוריון המועדון אינו מעודכן בפרטים ובשלב זה גם חברי הדירקטוריון מנסים לקבל מידע מהיו"ר איציק קורנפיין ואנשי המועדון שבשלב זה גם הם לא יודעים בוודאות את הפרטים. עורך הדין של גאידמק ישראל שלו אמר: "אני יודע שהוא מעוניין להביא מספר שחקנים לבית"ר אך לא יודע על כך שהדברים סגורים".

אחד מחברי הדירקטוריון של המועדון אמר: "עד שלא אשמע פרטים מאיציק קורנפיין ואדע שזה נכון זה עדיין בגדר סימן שאלה מבחינתי. הייתה ישיבת דירקטוריון ביום שלישי האחרון וזה כלל לא עלה ואני מניח שגם קורנפיין מופתע מהמהלך הזה של ארקדי. באופן אישי אני מתנגד לכל החלטה שלא עוברת הדירקטוריון, גם אם היא ההחלטה הכי פעוטה, ככה צריך להתנהל המועדון בצורה מסודרת ולא דרך הטלת פצצות מבלי שאף אחד יודע במה מדובר. זה עשוי לפרק את כל הדירקטוריון".

מהעמותה נמסר: "לפי הפרסומים השונים ובהנחה שהם נכונים, חברי הועד מבינים כי בעלי הקבוצה ארקדי גאידמק ניצל את זכות הוטו שהייתה לו ובחר לדלג על העמותה ועל הדירקטוריון, על מנת להביא שחקנים חדשים למבחנים בבית וגן. עמותת האוהדים מצפה שהחלטות בעלות משקל כזה גדול ומשמעות גדולה לעתיד המועדון יתקבלו בדירקטוריון ולא בהחלטה של איש אחד. העמותה לא הייתה מעורבת בעניין והתעוררה הבוקר כמו שאר האוהדים לידיעה הנ?ל. עמותת האוהדים מחזקת את אלי כהן ובטוחה שהמאמן הוא זה שקובע אילו שחקנים יוחתמו בסופו של דבר במועדון. לטעם העמותה, העיתוי שבו מתפרסם כזה דבר, עלול לפגוע במועדון ובהצלחת הקבוצה. אנו קוראים לאוהדים לשמור על איפוק ולהמשיך בדרך הטובה שבה הם צועדים מתחילת העונה. בשעות הקרובות חברי ועד העמותה ינסו להבין היכן עומדים הדברים והאם הם מבוססים ולאחר שיובהרו הפרטים נוציא הודעה מפורטת יותר".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא התעניינתי בנושא של שחקן מוסלמי או לא". כהן/ברני ארדוב

אלי כהן אמר בתגובה: "אני לא יודע מה נסגר אבל התעניינתי בשחקנים האלה, נתתי לגאידמק שלושה שמות של שחקנים לאחר המשחק. שחקן ההתקפה מספר 11 נפל ואת שני השחקנים האלה רציתי כי אני חושב שהם יכולים לעזור מאוד לבית"ר. לא התעניינתי בנושא של שחקן מוסלמי או לא, התעסקתי בשחקני כדורגל, שאלו אותי אם יש מישהו מתאים ואמרתי שכן".

אחד משחקני בית"ר התייחס לפרשה ואמר: "ללא קשר לגזענות או לא, אם הדבר הזה יקרה הוא יכול להרוס לנו את העונה המדהימה הזאת. כולם יודעים את המשמעות של דבר כזה, עברנו שנים של פילוג בקהל והפגנות נגד איציק והכל. אנחנו נמצאים במצב הכי בריא שהיינו בו מזה הרבה שנים ואני מקווה שאם יעשו משהו יעשו אותו בסוף השנה ולא יהרסו לנו את העונה הזאת".

שלט של אוהדי בית"ר ירושלים במשחק נבחרת ישראל: "נבחרת ישראל לעם ישראל". מגד גוזני
התנגדות מכל היציעים. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

בקרב הקהל נרשמה כצפוי תגובה חריפה כנגד המהלך, כשגם האוהדים שתומכים בהחתמת שחקן ערבי התנגדו ומסרו: "לא עושים את זה ככה. המועדון התייצב בשנה הזו וצריך לעשות את הדברים בצורה מסודרת ולא להנחית אותם ככה, זה יכול לעשות עכשיו הרבה בלאגן ביציע ולהרוס את כל העונה".

בתוך כך, מארגון לה פמיליה מסרו: "אם זה נכון, זה מוכיח שכל מה שאמרנו תמיד היה נכון. שאחרי שארקדי הפסיד בבחירות הוא החליט להחריב את בית"ר, ולא מעניין אותו באמת מה יקרה בקבוצה, אלא רק יחסי הציבור שלו והיחסים שלו בצ'צ'ניה". הארגון מתכוון למחות כנגד המהלך היום במשחק מול בני יהודה.

לאחר מכן, הוציא ארגון האוהדים הודעה מסודרת: "לאור ההתפתחויות האחרונות בקבוצה, החליט ארגון LA-FAMILIA בהחלטה משותפת עם כלל אוהדי בית"ר, להשהות את פעילותנו עד שהנושאים בקבוצה יתבהרו. חלק מהשהיית הפעילות תכלול את העובדה שעד להודעה חדשה לא יהיה עידוד במשחקי הקבוצה ולא יהיו תצוגות עידוד וצבע ביציעים. נכון לרגע זה, הארגון ושאר אוהדי הקבוצה לא יוצאים במחאה על הדברים עד שהנושאים יתהברו באופן סופי. מכאן, אנו קוראים לכל הקהל לשמור על איפוק בכל הקשור בקריאות גזעניות, אבל לשתף פעולה ולא לעודד היום. כולנו מאוכזבים במיוחד לאור מצב הקבוצה, לצערנו אין ברירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully