וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס עלול להיעדר שלושה חודשים, דייגו לופס חתם בריאל

הקפטן שנפצע בידו מול ולנסיה נותח ויחמיץ את המפגשים עם ברצלונה ויונייטד. שוער סביליה שב לברנבאו תמורת 4 מיליון יורו

האבחון הראשוני לפציעה של איקר קסיאס בידו במסגרת רבע גמר גביע המלך מול ולנסיה, גרס כי שוער נבחרת ספרד עלול להיעדר מהמגרשים כשישה שבועות. הערב (שישי) קיבלו אנשי ואוהדי ריאל מדריד חדשות רעות מאוד, כאשר בתום הניתוח שעבר השוער התברר כי זמן ההיעדרות שלו עלול להיות כפול מזה, וייתכן כי קסיאס יחמיץ את שלושת החודשים הקרובים.

איקר קסיאס, ריאל מדריד. רויטרס
העונה הקשה נמשכת. קסיאס/רויטרס

"הניתוח עבר בהצלחה", אמר הרופא שטיפל בשוער, דוקטור מיגל דל סרו. "תקופת ההחלמה המשוערת תהיה 8-12 שבועות, לכל הפחות, אבל אנחנו מעדיפים לא לדבר על דדליין". קסיאס עצמו, שישוחרר מחר מבית החולים וייאלץ להסתובב עם גבס על ידו בשלושת השבועות הקרובים, אמר: "זה עבר הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. עכשיו אנסה להתאושש, לנוח ולחזור, צעד אחר צעד". נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס ביקר את הקפטן שלו, שקיבל גם מספר שיחות טלפון משחקני ברצלונה.

המשמעות: קסיאס יחמיץ כמובן את צמד המפגשים מול ברצלונה בגביע המלך, כמו גם את הקרב מול הקטלאנים בליגה בתחילת חודש מרץ, וכן את צמד המפגשים עם מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות. למעשה, אם אכן ייעדר שלושה חודשים, ייתכן כי משחקו הראשון של קסיאס אחרי הפציעה יהיה אי שם לקראת סוף חודש אפריל, אולי בגומלין של חצי גמר ליגת האלופות, אם ריאל מדריד תגיע אליו.

בשעות הערב נודע כי ריאל כבר דאגה למחליף, כשהחתימה את דייגו לופס, שוערה של סביליה, שנמנה על סגל הבלאנקוס בין השנים 2005 ו-2007. לופס (31) החל את הקריירה בקבוצה השלישית של ריאל, המשיך לקבוצה השניה, ובשנתיים הנ"ל רשם שתי הופעות רשמיות כמחליפו של קסיאס. משם עבר לויאריאל, ובקיץ החולף הוחתם על ידי סביליה לחמש שנים עבור כ-3.5 מיליון יורו. לשוער הופעה אחת גם בנבחרת ספרד, בקיץ 2009, במשחק ידידות מול מקדוניה. הבלאנקוס יעבירו לסביליה כ-4 מיליון יורו עבור השוער הוותיק.

דייגו לופס שוער ויאריאל. Manuel Queimadelos, GettyImages
שימש בעבר כמחליפו של קסיאס. לופס/GettyImages, Manuel Queimadelos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully