וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: איקר קסיאס ייעדר שישה שבועות

שוער ריאל הפצוע יחמיץ לפחות משחק אחד מול יונייטד. דיווח: קסיאס וראמוס ביקשו מפרס להיפרד ממוריניו. הנשיא מכחיש, מאוחר יותר הוציאו גם השניים הודעת תמיכה במאמן

ריאל מדריד אמנם העפילה אתמול (רביעי) לחצי גמר גביע המלך אחרי 1:1 מול ולנסיה במשחק הגומלין שקבע 1:3 בסך הכל, אבל מה שבעיקר מטריד הבוקר את הבלאנקוס הוא מצבו של איקר קסיאס, שנפצע בדקה ה-15. אלברו ארבלואה ניסה להרחיק כדור ובעט בשוגג בידו של קסיאס, שנאלץ לפנות את מקומו, ובשעות הצהריים יצאה ההודעה על כך שהוא צפוי להיעדר שישה שבועות, ולהחמיץ לפחות את המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות ב-13.2, כשהוא בספק גם לגומלין ב-5.3. בנוסף ייעדר קסיאס מצד המפגשים מול ברצלונה שצפויים בחצי גמר הגביע, במידה והבלאוגרנה יעברו את מלאגה, ב-30.1 וב-27.2.

איקר קסיאס, ריאל מדריד. רויטרס
איך ריאל תסתדר מול יונייטד בלעדיו? איקר קסיאס/רויטרס

"יש משהו לא בסדר", קבע השוער. "הרופא אופטימי, אבל הפציעות הללו צריכות להיבדק לפרטי פרטים. אין לי מושג מה יש לי. כואב לי אבל אני מקווה שזה שום דבר. הרופא אמר שזה לא משהו דרמטי, אבל צריך לעבור בדיקות נוספות". במשחק עצמו קארים בנזמה העלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה ה-44, אבל טינו קוסטה השווה (52). מאמן הכושר של ריאל מדריד רוי פריה, המשמש גם כעוזרו, עשוי להיות מורחק אחרי שמתברר כי אמר לשופט: "אין לך בושה".

כמו בהרבה מקרים, גם הפעם שלח ז'וזה מוריניו את עוזרו אייטור קרנקה לדבר עם העיתונאים בסיום ולהסביר כיצד ריאל סיימה בתשעה שחקנים לאחר הרחקותיהם של פאביו קואנטראו ואנחל די מריה. "אנחנו לא אגריסיבים", אמר עוזר המאמן, "אבל סיימנו את המשחק בתשעה שחקנים. התמונות קיימות, ושום דבר לא מפתיע, לא רק ההרחקה של די מריה". על שלושת המשחקים מול ולנסיה הוא הוסיף: "בשלושה משחקים הראינו שיפור גדול".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (ימין) מול ג'ונתן ויירה שחקן ולנסיה. רויטרס
מרגישים מקופחים אחרי ארבע הרחקות בינואר? רונאלדו/רויטרס

אנטוניו אדאן, שוערה המחליף של ריאל, אמר על ההופעה שלו: "זה היה משחק לא פשוט נגד יריבה מצוינת, אבל המאמן מאמין בי ואני מאמין בעצמי שאני יכול לעשות עבודה טובה. אני מוכן לשחק והדברים הולכים טוב". על פציעתו של קסיאס הוא הוסיף: "לפני 15 יום זה קרה לי כשנפצעתי, וזה הכדורגל. אנחנו צריכים להמשיך ולהסתכל קדימה ולראות מה אומרות תוצאות הבדיקה של איקר. אנחנו מקווים שזה שום דבר".

קסיאס וראמוס לנשיא: "זה מוריניו או אנחנו"

בתוך כך, "מארקה" מפרסם הבוקר (חמישי) כי מספר שחקנים החליטו לפנות באופן אישי לנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס. השחקנים, וביניהם איקר קסיאס וסרחיו ראמוס, הציבו לנשיא תנאי והודיעו לו כי "זה מוריניו או אנחנו". בפגישה אף נכח הדירקטור חוסה אנחל סאנצ'ס, ולאחריה הודיעו פרס וסאנצ'ס ליתר חברי ההנהלה כי השניים ידרשו לעזוב את הקבוצה אם המנג'ר הפורטוגלי טימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.

על פי הדיווח, רוב השחקנים מאוחדים בדעה כי מוריניו צריך לעזוב. כזכור, מאז הגיע לריאל מדריד לפני שנתיים, 'המיוחד' הספיק להסתכסכך עם מספר שחקנים, ובעיקר עם השניים הללו - איקר קסיאס וסרחיו ראמוס. השוער הוותיק אף סופסל על ידי מוריניו במשך מספר משחקים, בהחלטה שגררה תגובות נזעמות בספרד.

כמה שעות לאחר הפרסום ב"מארקה", פלורנטינו פרס כינס מסיבת עיתונאים בה הכחיש את הפרסומים מכל וכל: "אני לא נוהג להגיע כדי להכחיש דיווחים, אבל הפרסום הזה כבר חרג מקווי האתיקה. זה היה חשוב מדי. בכלל לא דיברתי עם מוריניו. התעוררתי בבוקר, ראיתי את הדיווח הזה, ואז אירגנתי את מסיבת העיתונאים הזאת. כל מה שהוא פורסם זה שקר גס".

מאוחר יותר, הכחישו גם קסיאס וראמוס את הדברים והוציאו הודעה משותפת: "לא ניתן שום אולטימטום לנשיא. אנו דוחים מכל וכל את שרבוב שמנו לעניין הזה ומודיעים כי אנחנו תומכים במוריניו".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. GettyImages
המרד עלה שלב. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully