וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ריאל בחצי הגמר לאחר 1:1 מול ולנסיה

קרים בנזמה פתח וגמל בשער (44), אך ריאל נותרה מודאגת בעקבות פציעה של איקר קסיאס. קוסטה השווה לולנסיה (52)

כמה שריאל מדריד אוהבת את המפגשים מול ולנסיה. אז נכון, הפעם זה לא נגמר בניצחון מוחץ כפי שקרה בשני המפגשים האחרונים בין השתיים, אך הערב (רביעי) הבלאנקוס השלימו במסטאיה העפלה לחצי גמר הגביע הספרדי לאחר תיקו 1:1, שקבע 1:3 בסך הכול במאזן הכללי. למרות זאת, ז'וזה מוריניו בהחלט יוצא מהערב הזה עם סיבה לדאגה.

איקר קסיאס, שעמד במרכזה של סערה תקשורתית לאחר שסופסל על ידי המיוחד, חזר לאחרונה להרכב אך נפצע הערב בידו לאחר היתקלות עם אלברו ארבלואה, ולפחות על פי הרושם הראשוני, דומה שמדובר בפציעה שעשויה לכל הפחות לגרום לו להחמיץ מפגש מול ברצלונה בחצי הגמר, אם זו תשלים העפלה על חשבון מלאגה. גם פביו קונטראו ספג כרטיס אדום לאחר נגיעת יד שגרמה לצהוב שני, ואנחל די מריה הורחק לאחר שהיצרים בינו ובין ז'ואאו פריירה התלהטו.

איקר קסיאס, ריאל מדריד. רויטרס
סיבה לדאגה. קסיאס מוחלף לאחר שנפגע/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו שכבש צמד מול החבורה של נסטו ולוורדה והגיע ל-299 שערים בקריירה לא מצא את הרשת הפעם, וייאלץ לחגוג את הנתון העגול והיפה של 300 שערים בקריירה בהזדמנות אחרת. מוריניו החליט לבצע שינוי בודד בהרכב, כשהעלה את קרים בנזמה בחוד על חשבונו של גונסאלו היגוואין, והאחרון גמל לו עם שער חוץ יקר בדקה ה-44. ולנסיה מוכת הפצעים, שחטפה חמישייה באותו אצטדיול מול אותה ריאל ביום ראשון, פתחה חזק וניסתה להשיג שער מוקדם, אך החמיצה מספר פעמים אפשרות לכבוש ויצאה עם תיקו שלא מספיק.

ולנסיה פתחה נהדר, וכבר בדקה השנייה הגיעה להזדמנות ראשונה, כאשר טינו קוסטה בעט כדור חופשי מ-30 מטרים שפגע בחומה של שחקני ריאל וחלף מעט מעל המשקוף של קסיאס. בדקה ה-7 צ'אבי אלונסו השאיר כדור עומק נהדר לכריסטיאנו רונאלדו, ואילו הפורטוגלי בעט ברגל שמאל לפינה הקרובה, אך גוואיטה הדף. בדקה ה-15 ריאל קיבלה את החדשות הגרועות ביותר. אלברו ארבלואה ניסה להרחיק כדור ובעט בשוגג בידו של קסיקס. השוער הוותיק לא יכל להמשיך ונאלץ לפנות את מקומו לטובת אנטוניו אדאן. אם וכאשר ריאל אכן תעפלנה לחצי הגמר, בו היא עשויה לפגוש את ברצלונה, קסיאס עוד עלול להיעדר. התפתחות מדאיגה מאוד עבור מוריניו. בדק ה-28 ולנסיה שוב הייתה קרובה לכבוש. גוארדדו הגביה כדור מדוד לראשו של טינו קוסטה, שנגח למרכז השער. אדאן קלט.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (ימין) מול ג'ונתן ויירה שחקן ולנסיה. רויטרס
בדרך הבטוחה לחצי הגמר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בדקה ה-44 ריאל כמעט סגרה את הסיפור. צ'אבי אלונסו הפעלתן שלח כדור עומק נוסף לעבר בנזמה, שהצליח להשתלט על הכדור ונותר לבד מול גוויטה. הצרפתי לא התבלבל ושלח לפינה הרחוקה ולרשת. 0:1 לריאל ו-0:3 במאזן הכללי. בדקה ה-50 די מריה שעט לבדו בחצי המגרש של ולנסיה ושיחרר בעיטה ברגל שמאל מקצה הרחבה, אך גוויטה הדף היטב. בדקה ה-51 ריאל נותרה בעשרה שחקנים לאחר נגיעת יד של פביו קונטראו, שספג צהוב שני. פחות מדקה לאחר מכן, טינו קוסטה הפיח תקווה מחודשת במסטאיה. בעיטה חופשית חזקה שלו חלפה על פני שחקני ההגנה של ריאל ונעצרה רק ברשת של אדאן. 1:1 בסיום.

סביליה - סראגוסה 0:4

האנדלוסים השיגו ניצחון ראשון מאז מינויו של אונאי אמרי ועלו לחצי הגמר. סראגוסה איבדה את חוסה פרננדס בכרטיס אדום בדקה ה-26, ונענשה עם נגיחה לרשת של אלברו נגרדו אחרי כדור קרן 10 דקות לאחר מכן. איבן ראקיטיץ' הקרואטי הגדיל את היתרון כשסיים פריצה נהדרת מצד שמאל עם כדור ברשת של ליאו פרנקו. נגרדו השלים צמד בפנדל (67) אחרי הרחקה של פראן גונסאלס, והמחליף מאנו דל מוראל חתם בתוספת הזמן. סביליה ממתינה בחצי הגמר למנצחת בין יריבתה העירונית בטיס לאתלטיקו מדריד, שניצחה 0:2 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully