וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר יעמוד לדין, יורחק משלושה משחקים לפחות

קשר צ'לסי צפוי להיענש בגדול על התקרית עם מביא הכדורים של סוונסי: "ההתנהגות שלו אלימה". ונגר מסנגר: "שני הצדדים טעו"

כצפוי, התאחדות הכדורגל האנגלית בחרה להעמיד לדין את כוכב צ'לסי אדן הזאר על הפגיעה במביא הכדורים של סוונסי, צ'רלי מורגן, והוא עלול לספוג עונש הרחקה ארוך במיוחד. הכרטיס האדום שספג הקשר הבלגי במשחק הקבוצות אמור היה לסדר לו עונש הרחקה משלושה משחקים, אולם בהתאחדות האנגלית קבעו כי מדובר יהיה בעונש קל מדי ובחרו להעמידו לדין.

"ההתנהגות של הזאר היא אלימה, וברור היה לנו שעונש הרחקה סטנדרטי פשוט לא יספיק", הודיעו בהתאחדות, והוסיפו כי השחקן יוכל ערער על הקביעה עד יום שלישי הבא. עוד הוסיפו: "אנחנו מזכירים לכל הקבוצה להבטיח את בטחונם של מביאי הכדורים ושאר אנשי הצוות במגרשים".

אדן הזאר שחקן צ'לסי (ימין). GettyImages
ישלם, ובגדול. הזאר/GettyImages

גם ההתאחדות הבלגית דאגה לגנות את מעשיו של כוכב הנבחרת, ונשיאה, סטיבן מרטנס, אמר: "מקצוענים אמורים לשלוט בעצמם. אנחנו לא גאים בזה. אדן חכם מספיק כדי ללמוד את הלקח מהמעשה הזה, כולנו עושים טעויות בחיים".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר נדרש גם הוא לתקרית, ואמר: "שני הצדדים טעו. מביאי הכדורים אמורים להביא את הכדורים במהירות, הם לא קיימים כדי לבזבז זמן. צריך לחנך אותם. אדן הוא לא שחקן אלים, הוא רצה להשיג את הכדור במהירות המירבית, ואפשר להבין את זה. לדעתי הוא פעל בצורה קצת חזקה מדי, אבל אני לא חושב שהוא ניסה לפגוע בילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully