וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אדן הזאר בעט במביא כדורים במהלך משחק

הקשר בעט בצלעות של הילד במהלך ה-0:0 מול סוונסי בחצי גמר גביע הליגה והורחק, הוולשים בגמר. ליגה: ארסנל-ווסטהאם 1:5

32 מיליון ליש"ט שילמה צ'לסי בקיץ כדי להנחית אצלה את הכוכב הגדול אדן הזאר. כן, 32 מיליון ליש"ט. אז יכול להיות שהבלגי הצעיר הוא כדורגלן נהדר ומוכשר וכל סופרלטיב שתבחרו, אבל הערב (רביעי) הוא עשה מעשה מכוער שלא מצפים ממנו או מכל כדורגלן לעשות.

מביא כדורים שנפגע לאחר שספג בעיטה משחקן צ'לסי אדן הזאר. GettyImages
גועל נפש. מביא הכדורים יורד מהמגרש אחרי התקרית/GettyImages

במהלך גומלין חצי גמר גביע הליגה בין צ'לסי לסוונסי, בעט הזאר באחד ממביאי הכדורים בצלעות, בעוד הילד שוכב על הדשא ומגונן על הכדור על מנת שהבלגי לא ייקח אותו ויחדש את המשחק. אמנם מדובר במעשה לא יאות, אך מכדורגלן ובטח ובטח שמכוכב של קבוצה כמו צ'לסי מצפים לדעת לשלוט במזג שלו ולא להתנהג בצורה שכזו. כמובן שהזאר ספג כרטיס אדום וצפוי להרחקה ממושכת ולקנס כספי כבד.

המקרה הזה מזכיר מאוד את המקרה שאירע עם אריק קאנטונה, כשבשנת 1995 בעט שחקן מנצ'סטר יונייטד דאז באוהד קריסטל פאלאס ריצ'רד שואו לאחר שאותו אוהד משך בחולצתו. קאנטונה הורחק למשך שמונה חודשים וספג קנס של 10,000.

במשחק עצמו, אגב, לא שנותר ממנו עוד טעם, הצליחה סוונסי לסיים ב-0:0 ולשמור על יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בדרך לגמר גביע הליגה, שם היא תשחק מול ברדפורד סיטי מהליגה הרביעית ב-24 בפברואר. איתי שכטר, אגב, שוב צפה במשחק מהספסל.

אדן הזאר שחקן צ'לסי (ימין). GettyImages
מגעיל. הזאר/GettyImages

ארסנל - ווסטהאם 1:5

בניגוד ליריבה העירונית, בצפון לונדון דווקא עשו חיים היום. ארסנל חזרה מפיגור ל-1:5 מול ווסטהאם בדרבי לונדוני, שהיה אמור להיערך בחג המולד, אך נדחה בשל שביתה של הרכבות העירוניות. התותחנים, שהגיעו למשחק לאחר שני הפסדים ברציפות, למנצ'סטר סיטי וצ'לסי, שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-37 אבל נותרו במקום השישי, עם ארבע נקודות פחות מטוטנהאם הרביעית.

לא הכל היה ורוד במשחק הזה כשבדקה ה-83 חזינו באירוע מאוד לא נעים כשבקארי סאניה פגע ללא כוונה עם המרפק בדניאל פוטס. המגן בן ה-18 התקשה להתאושש ופונה מהמגרש רק כעבור 10 דקות. בהמשך, הוא פונה לבית חולים.

דווקא הפטישים עלו ליתרון מוקדם. בדקה ה-18 בעט ג'ק קוליסון טיל נהדר מ-16 מטר אחרי קרן וקבע 0:1. היתרון הזה החזיק מעמד בדיוק ארבע דקות. ארסנל ביצעה התקפה יפה. סנטי קאסורלה העביר מסירת רוחב לג'ק ווילשר, שנתן את זה ללוקאס פודולסקי והחלוץ הגרמני בעט טיל נהדר מ-22 מטר פנימה, 1:1.

עם כל הכבוד ל-45 הדקות הראשונות, החגיגה האמיתית החלה במחצית השנייה. בדקה ה-47 השלימה ארסנל את המהפך כשקרן של תיאו וולקוט מצאה את אוליבייה ז'ירו בפינה הקרובה והחלוץ הצרפתי בעט בנגיעה אחת פנימה את ה-1:2. החגיגה המשיכה בדקה ה-53 עם השער השלישי והיפה מכולם. ז'ירו הכניס מסירת עומק מצוינת לפודולסקי, שהעביר רוחב לסנטי קאסורלה. הקשר הספרדי הסתובב ובעט עם העקב כדור ענק פנימה בדרך ל-1:3.

דקה חלפה ואוהדי ארסנל כבר קיבלו את הרביעי. הפעם, מתפרצת נגמרה במסירת עומק של ווילשר לפודולסקי והגרמני שלח כדור רוחב לוולקוט, שבעט מקרוב את ה-1:4. בדקה ה-57 השלים ז'ירו את הבליץ עם החמישי של התותחנים. שוב זו הייתה מתפרצת, שוב מסירת רוחב של פודולסקי ודחיקה מקרוב על הצרפתי, שקובע 1:5.

דניאל פוטס שחקן ווסטהאם עם בקארי סאניה שחקן ארסנל. רויטרס
זה לא נראה טוב. פוטס/רויטרס
לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל חוגג עם אוליבייה ז'ירו. רויטרס
משחק ענק של הגרמני. פודולסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully