וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "מכבי ת"א הפסיקה לחשוב שאם מנצחים, לא צריך חיזוק"

המאמן השיב לביקורות על ההתחמשות של הקבוצה, ואמר על גורי: "לא איכפת לי ממה שהוא אמר עליי". גונסאלו גרסיה יישאר

מכבי תל אביב תקיים בשעות הצהריים את האימון המסכם שלה לקראת משחק הבית נגד הפועל עכו מחר (שבת, 17:00) בבלומפילד. הצהובים ינסו להתאושש מההפסד לאשדוד במחזור הקודם בידיעה שניצחון שלהם יפתח פער של חמש נקודות מהפועל תל אביב המדורגת שנייה ושמונה נקודות ממכבי חיפה המדורגת שלישית לקראת המפגש בין שתיהן בקרית אליעזר ביום ראשון. צמד שחקני הרכש החדשים ערן זהבי ואיגנסיו פידלף לא יכללו בסגל למשחק.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (שמאל). קובי אליהו
ימתינו לו עוד שבוע. ערן זהבי/קובי אליהו

ראשי א.א.ק לרנקה קיבלו מסרים שגונסאלו גרסיה לא ישוחרר ממכבי תל אביב, ובשלב זה הם החליטו לרדת מהקשר. גרסיה ערך שיחה עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ובסיומה הוחלט שהוא לא ישוחרר וימשיך להיאבק על מקומו בהרכב הצהובים.

"אני מקווה שנעשה הפעם, בדיוק מה שעשינו אחרי ההפסדים הקודמים שלנו וננצח", אמר המאמן אוסקר גרסיה לקראת המשחק. "המשחק נגד אשדוד הסתיים מבחינתנו ברגע שהשופט שרק את שריקת הסיום למשחק ואמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לחשוב רק על הפועל עכו. זה לא יהיה משחק קל ואסור לנו לשכוח את זה".

גרסיה כהרגלו לא אוהב להתייחס ליריבות שלו בצמרת הפועל תל אביב ומכבי חיפה, גם אם השבוע ברור שלפחות אחת מהן או אפילו שתיהן יאבדו נקודות, בקרב ראש בראש שלהן ביום ראשון בחיפה: "מה שהכי חשוב זה מה שאנחנו צריכים לעשות ומה שמוטל עלינו בשבת, ואז הקבוצות האחרות בטח ינסו לעשות כמיטב יכולתן, אבל אם לא ננצח אז זה לא משנה מה יעשו האחרות. הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא לנצח את המשחק נגד עכו".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לי אכפת רק משחקנים שיש לי בקבוצה". אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

המאמן התייחס לסוגיית הרכש הדי מאסיבי שעשו הצהובים עם צירופם של מספר שחקנים במהלך חלון ההעברות, על אף העובדה שהם נמצאים במקום הראשון בטבלה, ואמר: "המועדון הזה צריך להפסיק לחשוב בצורה שבה אם אנחנו מנצחים אז לא צריך חיזוק ואם מפסידים אנחנו צריכים עשרה שחקנים. אנחנו צריכים את מה שאנחנו צריכים וזה הכל".

גרסיה נשאל כיצד הרגיש, כשקרא את דבריו של המגן סטיב גורי, שעזב את המועדון בטונים צורמים והעביר ביקורת קשה בעיקר על התנהלותו של המאמן ועל כך שגם שחקנים אחרים לא אוהבים את התנהלותו של גרסיה, ואמר: "זה מאוד קל לדבר בשמם של שחקנים אחרים. אף אחד מהשחקנים האחרים בקבוצה לא אמר לי דברים דומים. שוחחתי עם גורי, הוא אמר לי שהוא לא מעוניין להישאר במכבי כי הוא רוצה לעזוב את ישראל וזו האמת. לא אכפת לי ממה שהוא אמר עליי. הוא לא שחקן של מכבי יותר ולי אכפת רק משחקנים שיש לי בקבוצה. אני לא יכול להגיד שום דבר רע על סטיב גורי, הוא היה שחקן מקצוען, הוא בחור טוב, כל האנשים בקבוצה ובמועדון אהבו אותו וניסינו להשאיר אותו כאן, אבל הוא לא רצה להישאר במכבי או בישראל. לא נפגעתי מהדברים שלו. כל אחד אחראי למילים של עצמו ואין לי מה להגיד על כך".

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא הרגיש לחץ. ראדה פריצה/ברני ארדוב

הקפטן שרן ייני מבין גם הוא שחשוב לנצח את עכו כדי לחזור למסלול הניצחונות: "בסוף קבוצות הצמרת יגיעו למצב שבו הן מתמודדות אחת נגד השנייה ואז כל המשחקים האלה בסופו של דבר מתקזזים. כל משחק חשוב מאוד עבורנו, גם המשחק נגד עכו חשוב לנו מאוד כי זה רגע שבו אנחנו צריכים ליצור מומנטום ונבוא כרגיל בשיא הרצינות למשחק הזה".

החלוץ ראדה פריצה, שמתאקלם אט אט במדי קבוצתו החדשה, התייחס להבדלים ביכולת הקבוצה בשני המשחקים בהם נטל חלק, הניצחון הגדול על באר שבע וההפסד לאשדוד: "בכדורגל כל משחק שונה מקודמו. בהפסד האחרון לאשדוד היינו צריכים לכבוש ראשונים ואם היינו עושים את זה, אני מאמין שיכולנו מיד לכבוש עוד שערים. אני חושב שהיינו צריכים לנצח גם במשחק האחרון, אבל זה הכדורגל, לפעמים אתה גם מפסיד".

גם פריצה מודע לחשיבות הניצחון לפני קרב הצמרת בין האדומים והירוקים, ואמר: "כמובן שחשוב לנו לנצח. אם ננצח, זה עשוי להלחיץ את שתיהן, אבל באמת שצריך להתייחס לכל משחק בעתו. זו עונה ארוכה ויש עוד עונה ארוכה לפנינו בכל מקרה. לא הרגשתי שום לחץ ולא הבחנתי במשהו שונה באימונים השבוע", הוסיף החלוץ השבדי כשנשאל על מד הלחץ בקרית שלום בעקבות ההפסד. "כמו שכבר אמרתי, צריך לדעת לנצח, אבל גם צריך לדעת איך להתמודד עם הפסדים לפעמים. אני חושב שמכבי זו קבוצה מנצחת, ווינרית ואני יודע שננצח בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully