וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי לא ישחק מול הפועל עכו

24.1.2013 / 16:23

השחרור של השחקן מפאלרמו עדיין לא הגיע והוא לא יוכל להירשם בזמן למשחק. זהבי: "רוצה לעשות דברים גדולים במכבי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ערן זהבי מתרגל ללבוש צהוב. הקשר שהצטרף לשורות הצהובים מפאלרמו האיטלקית באופן רשמי כבר הספיק לערוך אימון אישי אמש עם מאמן הכושר ולהיראות לראשונה במתחם האימונים בקרית שלום, והיום (חמישי) הוא גם העניק ראיון ראשון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. עוד קודם לכן, הוא חתם רשמית על החוזה, אולם השחקן לא יוכל לשחק בשבת מול הפועל עכו מאחר והשחרור הבינלאומי שלו מפאלרמו עדיין לא הגיע ולפיכך, השחקן צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק הגביע מול מכבי נתניה ביום שלישי הבא.

"אני אחד כזה שלא יכול לא לשחק, כשאני לא משחק כואב לי, קשה לי לראות את המשחק מבחוץ. זה אחד הדברים שהיו חסרים לי באיטליה", אמר הקשר, והתייחס בביטול לטענות לפיהן חזרה לישראל היא בבחינת ויתור. "אם מישהו מגדיר 20 משחקים בליגה האיטלקית כבר בעונה הראשונה ככישלון, אז אני כבר לא יודע מה להגיד". לגבי ההצטרפות דווקא למכבי תל אביב, לאחר שהיה מזוהה עם הפועל תל אביב בשורותיה שיחק בטרם הצטרף לפאלרמו. "היו לי רגעים מאד יפים בהפועל תל אביב, אי אפשר לשכוח את זה ואי אפשר להתכחש לזה. זה תמיד ישאר, זה חלק מהקריירה שלי וזה שעשיתי דברים גדולים בהפועל לא אומר שלא אוכל לעשות דברים גדולים גם במכבי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני אחד שלא יכול לא לשחק". זהבי עם החולצה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויש לו גם מסר לאוהדים: "באתי להיות חלק מקבוצה, לא הביאו אותי בשביל להציל את המולדת. מכבי תל אביב במקום הראשון גם בלעדיי, צריך לבוא, לשמור על זה ואני בא להיות חלק מזה".

בתוך כך, הבוקר (חמישי) נודע כי א.א.ק לקרנקה מנסה להחזיר לשורותיה את קשר הקבוצה, גונסאלו גרסיה. הקפריסאים אף פנו שוב לג'ורדי קרויף כדי לנסות ולהשיב את הספרדי, כך על פי דיווחים ומקורות שונים בקפריסין. כידוע, עד כה סירב קרויף לשמוע על שחרורו של הקשר שהגיע איתו מקפריסין, אך נראה כי ההחלטה הסופית בעניין תהיה של אוסקר גרסיה והעניינים יתבהרו בתום פגישה בין השחקן למאמן בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי תל אביב בכדורגל במהלך ביקור ביד ושם. מכבי תל אביב, רענן ברנובסקי
הקריאו שמות כדורגלנים שנרצחו. שחקני מכבי תל אביב ביד ושם/רענן ברנובסקי, מכבי תל אביב

הקבוצה סיירה היום במוזאון יד ושם, ובסיומו ערכה טקס באוהל 'יזכור', שם הדליק הקפטן שרן ייני העלה את אש התמיד. יואב זיו הקריא דברי זכרון והתייחדות. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס והקפטן שרן ייני הניחו זר בשם המועדון. השחקנים שרן ייני, תומר חנצ'ינסקי, אבי סטרול, רוברטו קולאוטי, ערן זהבי, דור מיכה ,ריף פרץ, עומר ורד, איתן טיבי, גל אלברמן ויואב זיו , הקריאו שמות של שחקני כדורגל יהודים מרחבי אירופה, שנרצחו בשואה ושמם מונצח בהיכל הזכרון.

המאמן אוסקר גרסיה אמר בתום הסיור: "אני מקווה ומייחל שמה שראינו כאן לא יקרה יותר לעולם. זה היה ביקור מאוד קשה עבורנו. אני יודע את הסיפור ואת ההיסטוריה של העולם היהודי, ידענו כמעט הכל אבל הפעם ראינו את התמונות והסרטים והדברים המוחשיים ובהחלט היה קשה. אני חושב שכל האנשים ברחבי העולם צריכים להבין שהחיים הם ערך מאוד מאוד יקר ושכל האנשים שווים. קשה לראות את המאורעות שקרו. עד היום לא ראינו את זה בצורה כזו וכשאתה רואה את התמונות אתה מבין מה באמת חשוב בחיים".

החלוץ ראדה פריצה, שכבר היה במוזאון יחד עם נבחרת שבדיה בעבר, הוסיף: "זה היה ביקור מאוד מעניין עבורי, אני כמובן יודע על הדברים שקרו במהלך ההיסטוריה. זה היה מאוד מעניין לצפות בכל התמונות והתיעוד. אני לא חושב שדבר כזה יכול לקרות שוב ומקווה שזה לא יקרה יותר לעולם לאף אחד. ראינו שאדם אחד התחיל הכל, היום האנושות גדלה וזה לא יכול לקרות יותר. הייתי פה כבר פעם אחת עם הנבחרת ואני חושב שאגיע לכאן עוד מספר פעמים, בטח אבוא לכאן עם המשפחה שלי. צריך לקחת כמה שעות בשביל לעבור ולראות ולקרוא, כי היום לא היה לנו כל כך הרבה זמן להתמקד בכל פרט".

שרן ייני הוסיף: "זה מקום מאוד אמוציונלי, מלא ברגשות. דיברתי עם הרבה שחקנים לא יהודים שמשחקים איתנו וכולם בהלם מהסיפורים ומה שראינו. זה מעלה המון מחשבות ואני בטוח שנדבר על זה בימים הקרובים. הטקס היה יפה ומאוד מכובד. להגיע לכאן זה משהו שכל אחד מאיתנו צריך לעשות מדי פעם בשביל להיזכר ולקבל פרספקטיבה על מה שהיה". הקפטן נשאל האם אוהדים שקוראים קריאות שואה במגרשים אולי צריכים להגיע לבקר במוזיאון, והשיב: "זה רעיון לא רע, כל מי שקורא קריאות גזעניות וקריאות שואה אולי ישנה את דעתו אחרי ביקור כאן, כי צריך להבין את משמעות הדברים".

שחקני מכבי תל אביב מבקרים ביד ושם. רענן ברנובסקי
ביקור קשה מאוד. שחקני מכבי/רענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully