וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק לרנקה מנסה להחזיר את גונסאלו גרסיה

הקפריסאים פנו שוב לקרויף כדי לנסות ולהשיב את קשר מכבי ת"א, ב-24 השעות הקרובות יוחלט האם יישאר או ישוב לאקסית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

א.א.ק לרנקה מגבירה את המאמצים להחזיר לשורותיה את קשר מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה בהשאלה עד תום העונה, כך על פי דיווחים ומקורות שונים בקפריסין. בהנהלה פנו שוב לג'ורדי קרויף במטרה לבדוק האם הצהובים יסכימו לשחרר את השחקן. כידוע, עד כה סירב קרויף לשמוע על שחרורו של הקשר שהגיע איתו מקפריסין, אך כעת נראה כי יכול להיות שינוי כאשר גם למילה של המאמן אוסקר גרסיה תהיה השפעה. בלרנקה מצפים להתפחויות ב-24 שעות הקרובות כאשר נודע כי לאחר שובו של קרויף מנסיעה פרטית לספרד השניים ייפגשו, לכל המאוחר מחר בבוקר, ואז יוחלט האם השחקן יישאר בסגל ויילחם על מקומו או יושאל לקפריסאים. עוד נודע כי על הקשר מופעלים לחצים גם מצד אנשיים הקרובים אליו לחזור ללרנקה.

גונסאלו גרסיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מרוצה ממעמדו. גונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

כבר לפני כחודש פורסם בוואלה! ספורט על מתיחות בין אוסקר לגונסאלו בשל אכזבת המאמן מהיכולת שמציג הקשר. גונסאלו הוחלף במשחק הליגה מול מכבי נתניה בחודש דצמבר (1:2) בדקה ה-62 ומאז רשם 16 דקות בלבד בארבעת משחקי הליגה האחרונים. מעמדו המקצועי של הקשר אמור להיפגע עוד יותר נוכח צירופם של ראדה פריצה וערן זהבי לסגל.

בקפריסין טוענים כי בסביבתו של השחקן מספרים על כך שגונסאלו לא מרוצה בישראל ורוצה לחזור לא.א.ק. גונסאלו שיחק עונה אחת בקבוצה הקפריסאית, סיים כמלך השערים עם 17 כיבושים בכל המסגרות ונחשב לאליל האוהדים שכינו אותו: "הקוסם". לפיכך, גם מקרב הקהל מופעל לחץ על ההנהלה להחזיר את גונסאלו בינואר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמור להגיע על חשבון איגור גבילונדו. רן בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן רן בן שמעון רוצה לראות את גונסאלו על המשבצת של קשר הרכש הספרדי איגור גבילונדו, ששוחרר מהקבוצה בתחילת השבוע, וכדי לחזק את הסגל לקראת המשך המאבקים בצמרת. אחרי 18 מחזורי ליגה, מדורגת א.א.ק במקום השלישי בליגה והיא נראית בדרך הנכונה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון והכרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully