וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתיחות בין אוסקר לגונסאלו גרסיה

המאמן מאוכזב מאוד מהיכולת של הקשר, שהוחלף מוקדם גם במשחק מול מכבי נתניה. לרנקה כבר הביעה עניין להחזירו

one

מכבי תל אביב גברה אמש 1:2 על מכבי נתניה והעפילה בחזרה לראשות הטבלה, אך למרות הניצחון והחיוכים שנרשמו בסיום המשחק, מתברר שלא הכל שקט בקבוצה. מלבד העובדה שגם בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים יש תמימות דעים על כך שהקבוצה אינה מיטיבה לשחק, לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים ישנה מתיחות בין הקשר גונסאלו גרסיה למאמן אוסקר גרסיה.

הקשר, שהוחלף בדקה ה-40 נגד סכנין וסופסל לגמרי במשחק נגד בית"ר ירושלים, שיחק אומנם 90 דקות בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה בשבוע שעבר, אך הציג יכולת חלשה גם אתמול נגד נתניה, ולמרות שתופקד כקשר חופשי מתחת לחלוץ בעמדה שבה הוא אוהב לשחק, הוא שוב איכזב והוחלף בדקה ה-62 וגם זה לאחר אי הבנה בין המאמן אוסקר ועוזרו רובן מרטינס , כאשר המאמן רצה להוציא את הקשר קודם לכן. גם הקהל של מכבי לא אהב את התנהלותו של הקשר וליווה את יציאתו מהמגרש בשריקות בוז צורמות.

גונסאלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב לוחץ יד למאמן אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
לחיצת יד קרירה. גונסאלו ואוסקר/ברני ארדוב

המאמן אוסקר מאוכזב מאוד מהיכולת המקצועית שמציג גונסאלו, ואף שקל יותר מפעם אחת לשחרר את הקשר שהובא בקיץ בתרועה גדולה מא.א.ק לרנקה הקפריסאית. אחת הבעיות שעומדות בפני המאמן בנושא הקשר היא הגב שיש לו מהמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, מי שהביא אותו ביחד עימו מלרנקה בקיץ ונכון לעכשיו מתעקש קרויף להשאיר את גונסאלו בסגל. לוואלה! ספורט נודע כי א.א.ק לרנקה כבר שלחו מסרים לקרית שלום כי הם ישמחו לקלוט בחזרה את הקשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייצא לאליפות אפריקה. אניימה/ברני ארדוב

בנושא אחר, השוער וינסנט אניימה נכלל כצפוי בסגל המורחב של ניגריה לאליפות אפריקה. השחקנים אמורים לצאת כבר השבוע למחנה אימונים בפורטוגל, אך כמו יתר השחקנים מליגות שלא נמצאות בפגרה, גם אניימה קיבל אישור להגיע בשלב מאוחר יותר. כרגע מסתמן שאניימה ישחק בשני משחקי הליגה הקרובים של מכבי תל אביב - מול הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה - ואז יעזוב לאליפות.

היום נודע עוד כי ליל, הקבוצה ממנה מושאל אניימה למכבי, שיחררה את מי שהיה השוער הראשון שלה בעונה החולפת, מיקל לאנדרו. בעקבות כך ישנן הערכות שאניימה יחזור בתום עונת ההשאלה שלו למועדון הצרפתי שרכש אותו מהפועל תל אביב בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully