וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' מחכה, מארי ופדרר נאבקים על מקום בגמר

השניים נפגשים בחצי הגמר במלבורן (10:30, יורוס'). הסקוטי עדיין לא איבד מערכה, השוויצרי טרם הפסיד ליריבו בגרנד סלאם

אחרי שתמונת הגמרים הושלמה כמעט לחלוטין בנשים ובגברים, אנחנו סוף סוף נדע מחר (שישי, 10:30, שידור ישיר ביורוספורט) מי יעמוד למולו של נובאק דג'וקוביץ' שינסה לגרוף תואר שלישי ברציפות במלבורן. רוג'ר פדרר ואנדי מארי, שני טניסאים שכבר הוכיחו בעבר עד כמה הם רעבים לזכות בתארים, יפגשו האחד את השני במטרה ברורה לעצור את נולה מההיסטוריה שהוא ינסה לחולל.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
לא הפסיד למארי בגרנד סלאם. רוג'ר פדרר/רויטרס

השוויצרי, שנעצר בשנתיים האחרונות בחצי הגמר, מחפש במלבורן זכייה שישית אחרי שהפעם האחרונה שהוא חגג את התואר באוסטרליה הייתה ב-2010. בטורניר עצמו אף אחד לא דגדג אותו עד רבע הגמר, אז ג'ו-וילפריד צונגה עייף אותו וגרר אותו למערכה חמישית שבסיומה נכנע הצרפתי 6:3.

לעומתו, מארי די בתול בכל מה שקשור לזכיות בתארי גרנד סלאם, אבל הוא הטניסאי האחרון שזכה להניף מייג'ור כשהוא חתם את העונה שעברה עם הזכייה בפלאשינג מדו. עבור מארי זו תהיה הופעה רביעית ברציפות במעמד חצי הגמר, כשבשנה שעברה הוא נעצר בשלב הזה ועוד לפני כן הוא הגיע פעמיים לגמר אבל ירד כמנוצח. הסקוטי, שנראה מצוין בטורנירי ההכנה באוסטרליה, לא שמט ולו מערכה אחת בחמשת המשחקים שהיו לו, ובדרך אל חצי הגמר הוא הכניע את ג'רמי שארדי הצרפתי 4:6, 1:6, 2:6.

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
מגיע הרבה יותר רגוע. אנדי מארי/רויטרס

מארי מוביל במאזן בין השניים 9:10, אבל לצערו הרב הוא עדיין לא הצליח לנצח את השוויצרי בטורניר גרנד סלאם. המפגש האחרון בין השניים היה בטורניר סוף השנה בבריטניה, אבל אז פדרר היה זה שחגג בחצי הגמר עם ניצחון בשתי מערכות. "אני מרגיש רגוע יותר מאשר תמיד", אמר הסקוטי לקראת ההתמודדות. "עדיין אני מבין עד כמה קשה לנצח באירועים מהסוג הזה. זה הולך להיות קשה מאוד לזכות בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully