וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן תנסה לצרף את מחמוד עבאס וחלוץ זר

האורדונים מחפשים חיזוק אחרי התבוסה למכבי חיפה. זנדברג: "נפלנו מהם בנחישות ובאגרסיביות, אי אפשר לנצח ככה"

one

הפועל רמת גן ספגה אמש (ראשון) שלישייה שנייה ברציפות כשהפסידה 3:0 למכבי חיפה והיא רחוקה כעת נקודה אחת בלבד מהקו האדום. האורדונים אומנם קופחו על ידי השופט שי שטרית שלא פסק פנדל לזכותם אחרי עבירה ברורה על ישראל זגורי ברחבה בדקה השלישית, אולם כבר אחרי 15-20 דקות יצאה הרוח מהמפרשים של הקבוצה של אלי כהן, שתפגוש בשבוע הבא לקרב תחתית חם את מכבי נתניה.

ג'יבריל סידיבה שלא שיחק אמש מול חיפה בשל צבירת כרטיסים צהובים צפוי לשוב להרכב. וובה בראון וישראל זגורי צברו אמש כרטיס צהוב חמישי ויחמיצו את משחק הגביע נגד מ.ס. אשדוד בעוד שבוע וחצי.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים לפני מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. מגד גוזני
על הכוונת. עבאס/מגד גוזני

אלי כהן ממשיך בחיפושים הקדחתניים אחרי שחקני חיזוק לקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי השם החם שנמצא על הפרק הוא מחמוד עבאס, קשרה של בני סכנין שלא מוצא את מקומו בהרכב של שלומי דורה. גם שמו של החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס, שהוזכר גם כמועמד לבני יהודה, עלה על הפרק, אולם בשלב זה לא ברור אם הוא רוצה בכלל להגיע לישראל.

בקבוצה ינסו למצוא גם קשר אחורי ואולי חלוץ זר, על חשבון אחד משני החלוצים הזרים, מיראן בורגיץ' או אנטון ארחיפוב שלא מצליחים לתת תרומה של ממש בחלק ההתקפי. ברמת גן מאמינים שאפשר יהיה לצרף בסופו של דבר את משה לוגסי שחקנה של מכבי תל אביב, אם זה יבקש לעזוב את קרית שלום אחרי שערן זהבי יחתום באופן רשמי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יניב קטן שחקן מכבי חיפה מול מיכאל זנדברג שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
"אם אתה בא נאיבי וקצת רך ולא במאה אחוז מוטיבציה, לא תנצח משחקי כדורגל". זנדברג/ברני ארדוב

"אני חושב שנפלנו ממכבי חיפה בכל הפרמטרים", הודה הקשר מיכאל זנדברג בסיום המשחק. "בראש ובראשונה נפלנו מהם בנחישות ובאגרסיביות וככה אי אפשר לנצח משחק. לא משנה אם תשחק טוב או פחות טוב, אם אתה בא נאיבי וקצת רך ולא במאה אחוז מוטיבציה, לא תנצח משחקי כדורגל, בטח לא נגד מכבי חיפה. ב-20 דקות הראשונות היינו קצת יותר אגרסיביים, אבל אחרי הגול הייתה מן התפרקות כזאת שלא ברורה לי והיא בטח לא מאפיינת אותנו, נצטרך לשכוח מזה מהר, ללמוד מטעויות ולהמשיך הלאה".

זנדברג יודע שמדובר בהפסד קריטי, בעיקר לאור העובדה שמרבית קבוצות התחתית צברו נקודות במחזור הזה: "אין ספק שאנחנו במצב לא טוב. היינו במצב רע לפני המחזור ואחרי המשחק הזה עוד יותר. בשבוע הבא משחק סופר קשה, נגד מכבי נתניה, קבוצה בדרג שלנו ואחרי הערב, נצטרך לקחת את הנקודות במקומות אחרים".

"יש כאן שחקנים מנוסים", הוסיף הקשר הוותיק. "אלה לא ילדים שצריך להגיד להם להרים את הראש אחרי הפסד. אנשים כאן עברו הפסדים וגם ניצחונות, אז נעבור גם את המשחק הזה. היה משחק לא טוב ולא צריך לקבור אותנו. אני לגמרי מאמין שרמת גן תישאר בסופו של דבר בליגה, אמרתי את זה אחרי ניצחונות ואני לא משנה את זה אחרי הפסדים".

ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן נופל לאחר היתקלות עם אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אני מקווה שבפעם הבאה הטעויות יהיו לטובתנו". זגורי/ברני ארדוב

"פתחנו מצוין ב-20 הדקות הראשונות ואז ספגנו את הגול ונעלמנו", אמר הקשר ישראל זגורי שרצה להוכיח את יכולתו מול קבוצת נעוריו. "היה 100 אחוז פנדל עליי, היה מגע אבל שופטים יכולים לטעות וזה קורה. אני מקווה שבפעם הבאה הטעויות יהיו לטובתנו. אני לא רוצה בכלל להתעסק בסוגייה של השופטים. הם בני אדם ואני בטוח שהם לא עושים את זה בכוונה".

זגורי השתדל להישאר אופטימי והוסיף: "המצב שלנו לא טוב, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהפסיק עם הנאיביות הזו ולהתחיל לצבור נקודות. בשבוע הבא משחק קשה מול נתניה וזה מקום שנהיה חייבים להוציא בו את הנקודות. אני בטוח שאלי כהן יכין אותנו טוב ואני מקווה שבעזרת השם גם ניקח את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully