וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "סתמתי כמה פיות"

די מריה השתיק את התקשורת אחרי ההצגה של ריאל נגד ולנסיה. קראנקה: "ככה אנחנו רוצים אותו". שער 299 לרונאלדו

מחצית ראשונה חלומית הספיקה לריאל מדריד בשביל להביס את ולנסיה 0:5 אמש (ראשון) במסטאייה. כריסטיאנו רונאלדו ואנחל די מריה כבשו צמדים, גונסאלו היגואין פתח את החגיגה וחמישייה של הבלאנקוס ב-45 הדקות הראשונות עשו את העבודה.

זו הייתה המחצית הטובה ביותר של ריאל מדריד בימי ז'וזה מוריניו והתבוסה הביתית הגדולה ביותר של ולנסיה בליגה הראשונה. האוהדים המקומיים השקיעו את מרצם במחצית השנייה בדרישה מהנשיא מנואל יורנטה להתפטר, ורבים מהם עזבו את האצטדיון הרבה לפני שריקת הסיום.

"הפכנו את המשחק לקל על ידי לחץ בחלק הקדמי", סיכם די מריה, שחווה עונה לא ממש מוצלחת ונתקל בלא מעט ביקורות בתקופה האחרונה, כולל כזו של מאמנו, "שיחקנו נהדר והיה חשוב לנו לשמור על רצף הניצחונות. ברמה האישית אני מרגיש שסתמתי כמה פיות. בעיתונים כותבים הרבה דברים שפוגעים בקבוצה".

המשחק אמש היה השני בין שתי הקבוצות בתוך חמישה ימים וביום רביעי ריאל תגיע לוולנסיה למשחק שלישי ברציפות בין השתיים, הפעם לגומלין ברבע גמר הגביע (ריאל ניצחה 0:2 במפגש הראשון). "זה יהיה משחק שונה לגמרי", הוסיף די מריה אחרי המשחק אמש, "הם בפיגור והם יעשו הכל כדי לנצח משריקת הפתיחה. אני מקווה שנצליח לשחזר את מה שעשינו הערב".

מוריניו כמובן לא הגיע למסיבת העיתונאים אחרי המשחק ושלח את עוזרו אייטור קראנקה. "הראנו מה אנחנו מסוגלים לעשות", אמר קראנקה המרוצה, שהתייחס גם הוא לדי מריה: "מה שאנחל עשה היום נבע ממאמץ מנטלי ולא פיזי. אנחנו מצפים ממנו להיראות ככה תמיד. הערב כולנו ראינו את די מריה שאנחנו רוצים לראות".

ואי אפשר בלי קצת רונאלדו. השער השני של הפורטוגלי אתמול היה השער ה-299 שלו בקריירה ב-497 הופעות. כידוע, בכלי התקשורת במדריד החשיבו לו שער נוסף בעונת 2010/11 שבצורה רשמית ניתן לפפה, ובעצם הבוקר חגגו לו 300. רונאלדו הבקיע 176 שערים במדי ריאל, 118 במדי מנצ'סטר יונייטד ו-5 במדי ספורטינג ליסבון. זה בלי לספור 37 כיבושים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully