וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לדי מריה: "אתה בכלל לא משחק"

בספרד מפרסמים שמאמן ריאל מדריד תקף את הקשר אחרי המשחק נגד אוסאסונה. סולדאדו תוקף את ריאל מדריד והשיפוט

ריאל מדריד עשתה אתמול (שלישי) צעד חשוב בדרך לרבע גמר גביע המלך. הבלאנקוס גברו 0:2 על ולנסיה במפגש הראשון מבין שלושה הצפויים להם מול העטלפים כאשר קארים בנזמה (37) ושער עצמי של אנדרס גוארדאדו (73) סידרו להם את המקדמה לקראת הגומלין. אם לא יהיו תקלות מצידה ומצד ברצלונה, שעוד צריכה לעבור את מלאגה, בחצי הגמר צפוי לנו קלאסיקו גדול.

אלא שעל שמחת הניצחון העיבו פרסומים בספרד לפיהם אירעה תקרית בין המאמן ז'וזה מוריניו לקשר שלו אנחל די מריה אחרי התיקו נגד אוסאסונה. בסיומו של המשחק מוריניו ניגש אל הארגנטינאי בחדר ההלבשה והעביר ביקורת קשה על היכולת שלו: "אתה בכלל לא משחק. כשהרווחת פחות כסף, שיחקת טוב, אבל מאז שחידשנו לך את החוזה, אתה הפסקת לשחק".

אגב, ביממה האחרונה פורסם דיווח בפורטוגל על כך שמנצ'סטר יונייטד הציבה ברשימת המטרות שלה לקיץ הקרוב את די מריה כמחליפו של נאני. במצב כזה ריאל תדרוש סכום של 20 מיליון ליש"ט עבור הארגנטינאי.

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ריאל תדרוש כ-20 מיליון ליש"ט תמורתו. אנחל די מריה/רויטרס

ובינתיים בצד המפסיד אמש נשמעו טענות סביב השיפוט. רוברטו סולדאדו שנתפס מספר פעמים בנבדל סבור כי קבוצתו קופחה. "זה קשה להגיע לברנבאו ולראות את כל הטעויות שנעשו על ידי השופטים והקוונים", אמר החלוץ. "בוולנסיה לא דיברנו, בעוד שבמדריד התלוננו. הם התלוננו על השופטים וזו התוצאה. השופטים יכולים לטעות פעם אחת, אבל לא כל כך הרבה כמו הערב. זה גורם לך לתהות. הם לא רוצים לעמוד מול הלחץ של טעות נגד ריאל מדריד".

סולדאדו המשיך ותקף: "אם זה שירת אותם לדבר כל השבוע אז אני חושב שיש מוסדות שצריכים לשלוט בהצהרות שלהם. ההצהרות שמגיעות מריאל מדריד בימים אלו לא מועילים לספורט".

רוברטו סולדאדו שחקן ולנסיה. רויטרס
"אם זה שירת אותם לדבר כל השבוע אז אני חושב שיש מוסדות שצריכים לשלוט בהצהרות שלהם". סולדאדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully