וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אשאר בריאל מדריד לפחות עד 2015"

כוכב הבלאנקוס הבהיר כי יסיים את חוזהו בשורות האלופה. ויש עוד: "ליגת האלופות הכי חשובה, הסיכויים מול יונייטד - 50-50"

כריסטיאנו רונאלדו העניק היום (שני) ראיון לאתר פיפ"א, ובו דיבר בין היתר על העונה שעוברת עליו, הקשיים של ריאל מדריד והציפיות הגבוהות ממנו. "הלחץ מאוד גדול ולפעמים זה יכול להשפיע, אבל חייבים להתעלות מעל זה ולא לתת למה שאנשים אומרים להשפיע עלינו, ובעיקר לא לתקשורת, כי על ריאל מדריד מדברים כל יום", אמר כוכב הבלאנקוס.

"לא התחלנו את הליגה הספרדית בצורה טובה השנה", הודה רונאלדו בהתייחסו לפער הגדול מברצלונה. "אנחנו יודעים שיש לנו אתגר ענק עכשיו, אבל שום דבר לא בלתי אפשרי. נצטרך לעבוד קשה, לנצח משחקים ונראה מה יהיה. כמובן שיש לנו גם את ליגת האלופות והגביע הספרדי, כך שנותרו עוד תארים רבים השנה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
הכל פתוח. רונאלדו/AP

הפורטוגלי נשאל האם, בהתאם לנסיבות, זכיה בליגת האלופות עומדת בראש סדר העדיפויות של ריאל מדריד השנה, והשיב: "כן, כמובן. כל אוהד ריאל רוצה את גביע אירופה העשירי, ואנחנו מאוד מודעים לזה. בשנה שעברה נפלנו לקראת הסוף, וזה היה מאוד מתסכל. לשמחתי יש לנו את ההזדמנות לתקן העונה, למרות שהעובדה שנתמודד מול מנצ'סטר יונייטד הופכת אותה להרבה יותר קשה. זה לא יהיה קל, ולדעתי הסיכויים הם 50-50, אבל יש לי ביטחון".

רונאלדו נשאל על השמועות שעוסקות בעתידו, והבהיר: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד עד סוף החוזה שלי ב-2015. אחר כך, אני לא יודע מה יהיה".

על הביקורות של האוהדים נגד מאמנו, ז'וזה מוריניו, אמר רונאלדו: "הם חייבים להיות יותר סבלניים איתו. לי זה ברור שהוא רוצה את הדברים הטובים ביותר עבור המועדון ואנחנו נילחם עד המוות כדי להגן עליו. כולנו צריכים לעבוד יחד, אבל חייבים גם לכבד את הקהל. לדעתי הוא המאמן הטוב ביותר בעולם".

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לצד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שומרים אחד על השני. רונאלדו ומוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully