וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד פירקה 0:5 את ולנסיה, צמד לרונאלדו

גונסאלו היגואין (9), אנחל לדי מריה (34 ו-45) וכריסטיאנו רונאלדו עם צמד (36 ו-41) פירקו את העטלפים כבר במחצית

ריאל מדריד ראתה ביום שבת כיצד ברצלונה נוחלת הפסד בכורה העונה בליגה בחוץ מול ריאל סוסיאדד. ייתכן שההפסד הזה דירבן את שחקני האלופה, שנתנו את המשחק הכי טוב שלהם העונה עם 0:5 ענק מול ולנסיה, במשחק מדהים בו כל חמשת השערים מובקעים כבר במחצית הראשונה. כריסטיאנו רונאלדו, שחלק מכלי התקשורת בספרד דיווחו כי אולי יסופסל במשחק הזה, ענה על המגרש עם צמד ובישול נהדר לאנחל די מאריה, שהוסיף צמד משלו. הפער מברצלונה עדיין עצום (15 נקודות) אך ביכולת הזו לריאל בהחלט יש סיבה להיות אופטימית לקראת המשך העונה ובעיקר לקראת מאבק הענקיות שמצפה לה מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

עוד לפני כן, היריבה העירונית אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את לבאנטה. הקולצ'ונרוס היו רחוקים מהיכולת של יריבתם העירונית, אך צימקו את הפער מברצלונה לשמונה נקודות בפסגה. במשחקים נוספים: אוסאסונה ניצחה 1:2 את דפורטיבו לה קורוניה במפגש בין שתי האחרונות בטבלה ואילו ויאדוליד ניצחה 0:2 את סראגוסה.

כריסטיאנו רונאלדו, אנחל די מריה, שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
צמד חמד. רונאלדו ודי מאריה/רויטרס

ולנסיה - ריאל מדריד 5:0

באמצע השבוע שעבר אירחה ריאל מדריד את ולנסיה במסגרת הגביע הספרדי וניצחה אותה בקושי 0:2. הבלאנקוס ציפו למשחק קשה עוד יותר במסטאייה, אבל על המגרש הייתה רק קבוצה אחת. ריאל פשוט התעללה בעטלפים עם חמישייה מדהימה כבר במחצית הראשונה. כריסטיאנו רונאלדו ואנחל די מאריה היו כוכבי המשחק הזה עם צמדים. רונאלדו גם הוסיף בישול נפלא בשער השני ונתן את משחקו הטוב ביותר העונה. גם למסוט אוזיל היה משחק נהדר עם צמד בישולים.

לצערה של ולנסיה, היא תארח שוב את ריאל מדריד בהמשך השבוע במשחק הגומלין של הגביע ותשלים מפגש שלישי ברציפות מול האלופה. אגב, זו הייתה התבוסה הקשה ביותר שספגה ולנסיה אי פעם במשחק בית במסטאייה. כעת נותר לה רק לקוות שהמפגש הקרוב בין השתיים יסתיים הרבה יותר טוב.

מהלך המשחק

ריאל פתחה את המשחק בטירוף ועלתה ליתרון כבר אחרי תשע דקות אחרי מהלך קבוצתי נאה. מסוט אוזיל הכניס כדור עומק לאנחל די מאריה, הגנת ולנסיה קפאה בטענה לנבדל והאחרון יישר את הכדור לגונסאלו היגואין, שמקרוב בעט פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

בדקה ה-34 כבשה ריאל מדריד את השני שלה. אנחל די מאריה היה זה שכבש אבל כל הקרדיט למהלך מגיע לכריסטיאנו רונאלדו, שקיבל כדור בצד שמאל, תיעתע בשומר של ריקרדו קוסטה ושלח כדור רוחב נפלא לארגנטינאי, שמקרוב דחק פנימה. 0:2 לריאל מדריד.

שתי דקות בלבד עברו ורונאלדו נכנס גם לרשימת המבקיעים. הפורטוגלי קיבל כדור עומק מפאביו קונטראו ומקרוב לא התקשה לבעוט פנימה. 0:3 לריאל מדריד ומשחק גדול לכריסטיאנו רונאלדו. בדקה ה-41 המשיכה ריאל את ההתעללות שלה עם עוד שער מהסרטים של כריסטיאנו רונאלדו. אנחל די מאריה קיבל כדור בצד שמאל ושלח כדור לצד השני לעברו של מסוט אוזיל, שהמשיך בנגיעה לרונאלדו שמקרוב בעט שטוח ופנימה. 0:4 מדהים לריאל מדריד.

חשבתם שריאל תסתפק ביתרון של ארבעה שערים במחצית? תחשבו שוב. הבלאנקוס המשיכו את ההשפלה עם שער חמישי של אנחל די מאריה בדקה ה-45. הארגנטינאי קיבל כדור עומק מצוין ממסוט אוזיל וכבש מקרוב. 0:5 לריאל מדריד במחצית, אוהדי ולנסיה החלו במחאות קולניות.

במחצית השנייה, באופן די טבעי, ריאל מדריד הורידה הילוך או שניים והמשחק התנהל על מי מנוחות. המשחק הסתיים עם 0:5 לריאל מדריד, שתתארח שוב אצל ולנסיה בהמשך השבוע למשחק הגומלין בגביע הספרדי.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם אדריאן (מימין). רויטרס
חוגגים עוד ניצחון. שחקני אתלטיקו מדריד/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לבאנטה 0:2

אתלטיקו ראתה אתמול את ברצלונה מועדת עם הפסד ראשון העונה בחוץ מול סוסיאדד, ולא פספסה את ההזדמנות לצמק את הפער מהפסגה. חאבי מאנקיו הצעיר קיבל הופעת בכורה בהרכב של הקולצ'ונרוס ובישל את השער הראשון לאדריאן, שמזווית קשה בעט פנימה ברגל שמאל. בדקה ה-60 הבטיחה אתלטיקו את הניצחון עם שער של קוקה, שקיבל מסירה מדייגו קוסטה ובעט מ-16 מטרים ברגל ימין לפינה הימנית של גוסטבו מונואה.

כאמור, אתלטיקו צימקה את הפער מברצלונה לשמונה נקודות בזכות הניצחון הזה ואולי יכולה עדיין להמשיך לפנטז על אליפות. לבאנטה מצידה נותרה במקום השמיני ולמרות ההפסד היא חזק במאבק על כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה.

במשחקים נוספים:

אוסאסונה - דפורטיבו לה קורוניה 1:2
לאוסאסונה: קיקה סולה (26), נינו (61). לדפורטיבו: חאבייר קמוניאס (90).

ויאדוליד - סראגוסה 0:2
לויאדוליד: חאבי גרה (12), אוסקר גונסלס (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully