וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב'מארקה' טוענים: כריסטיאנו רונאלדו לא יסופסל

במדריד שללו את הספקולציה שהעלו ב'אס' לפיה מאמן הבלאנקוס יעניש את כוכבו במשחק מול ולנסיה (22:00, ספ'5)

האם אחרי שספסל את סרחיו ראמוס ואיקר קיסאס, ז'וזה מוריניו מתכנן לשלוח מסר נוסף, והפעם לכוכב הגדול ביותר של ריאל מדריד? ב'אס' העלו הבוקר (ראשון) את האפשרות כי מאמן הבלאנקוס עשוי שלא לפתוח עם כריסטיאנו רונאלדו במשחק החוץ המרתק של האלופה הספרדית במסטאיה של ולנסיה הערב (22:00, ספורט5, ספורט5 HD). מספר שעות לאחר מכן טענו ב'מארקה' כי CR7 יפתח בהרכב למרות הכל, אולם תשובה סופית לסוגיה המרתקת הזו נקבל רק בשעות אחר הצהריים, כך זה נראה.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
מה יהיה? רונאלדו מוריניו/GettyImages, Angel Martinez

כזכור, ב'מארקה' דיווחו אמש על הריב הגדול בין הכוכב ומאמנו לאחר משחק רבע גמר הגביע מול ולנסיה בשבוע שעבר, במהלכו ביקר מוריניו את רונאלדו, שענה לו ואמר: "עשיתי את הכל בשבילך. אתה טועה כשאתה מבקר אותי".

אם אכן יסופסל, תהיה זו הפעם השביעית שרונאלדו יתחיל משחק על הספסל מאז הגיע לבלאנקוס, אולם ברוב הפעמים הללו הסיבה היתה בשל פציעה של הפורטוגלי, או רצון להעניק לו מנוחה. הפעם האחרונה שמוריניו העניש את רונאלדו וספסל אותו היתה באפריל 2011, לאחר שהשחקן ביקר את המאמן על תפקודו במשחק ליגת האלופות מול ברצלונה, ולא פתח במשחק הליגה של ריאל מול סראגוסה. בספרד כבר עשו את החישובים בהתאם, וגילו כי במשחקים בהם רונאלדו נעדר אחוזי ההצלחה של ריאל מדריד עומדים על 65, בעוד במשחקים בהם פתח, האחוזים מזנקים ל-75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully