וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו למוריניו: "אתה טועה כשאתה מבקר אותי"

על פי דיווח ב'מארקה', מאמן ריאל אמר לכוכב שלו: "אתה חייב להמשיך לעבוד עד הסוף", וזה ענה לו: "עשיתי הכל בשבילך"

אחרי סערת הרוחות בריאל מדריד בעקבות הפרסומים על צעקות הדדיות בין כריסטיאנו רונאלדו לז'וזה מוריניו, לאט לאט מתגלה מהם הטקסטים שנאמרו על ידי כל אחד מהם. ב'מארקה' פורסם הבוקר (שבת) כי לאחר המשחק בגביע מול ולנסיה (0:2) במסגרת רבע הגמר, מוריניו המתין לשחקניו בחדר ההלבשה, כפי שהוא נוהג תמיד.

הוא בירך את השחקניום שלו, נתן להם מילות עידוד וטפיחות על הגב, אבל כשרונאלדו התייצב, החל הבלגן. "החמצת ב-15 הדקות האחרונות, כריס", אמר מוריניו. "ז'ואאו פריירה עבד קשה באגף הימני". על פי אותו הדיווח, רונאלדו הסתכל על מוריניו ולא האמין שהמאמן מבקר אותו, וזה המשיך: "אתה יודע עד כמה שער יכול להיות חשוב במשחקי גביע. אתה חייב להמשיך לעבוד עד הסוף".

בהמשך מוריניו גם התעצבן על רונאלדו על כך שהוא מיהר להוציא כדור כשנותרה דקה לסיום, מה שהוביל להתקפה מתפרצת מסוכנת של ולנסיה. בעקבות הדברים, רונאלדו לחץ את ידו של המאמן, ואז ענה לו בקול רם: "עשיתי את הכל בשבילך. אתה טועה כשאתה מבקר אותי". בשלב הזה, פלורנטינו פרס עדיין לא נכנס לחדר ההלבשה, אבל עודכן זמן קצר לאחר מכן בפרטי המקרה על ידי אותם אנשים שהיו סביב הוויכוח. כמו כן, באותו דיווח נטען כי מוריניו סלח לרונאלדו על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully