וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: רק 0:0 לדרום אפריקה מול כף ורדה

המארחת סיימה בתיקו מאכזב במיוחד את הטורניר הביתי שלה, מול הנבחרת הקטנה ביותר באליפות. 0:0 גם בין מרוקו לאנגולה

שנה בלבד לאחר שזמביה הניפה גביע היסטורי, אליפות אפריקה נוספת יצאה היום (שבת) לדרך, בצל הכוונה להעביר את הטורניר הנערך כל שנתיים לשנים אי זוגיות ולמנוע ממנו להתקיים באותן שנים של הטורנירים הגדולים בעולם הכדורגל, היורו והמונדיאל. השנה לאליפות יש חשיבות נוספת, שכן הזוכה תצטרף לבית ב' של גביע הקונפדרציות, אליו הוגרלו כבר ספרד, אורוגוואי וטהיטי, בטורניר שייערך בקיץ הקרוב בברזיל.

את אליפות אפריקה מארחת השנה דרום אפריקה, שעל אדמתה שוחק כמובן המונדיאל האחרון ב-2010. המארחת החליפה את לוב, שהייתה אמורה לארח את הטורניר, אך הדבר נשלל ממנה בשל מלחמת האזרחים המתחוללת במדינה. זו תהיה הפעם השנייה בה דרום אפריקה מארחת את הטורניר, כאשר בפעם הקודמת בה קרה הדבר, ב-1996, היא גם הניפה את התואר. הטורניר החל עם הרבה ציפיות, אך היום הראשון בהחלט היה מאכזב, כאשר המארחת הוציאה לדרך את המשחקים עם 0:0 אומלל מול כף ורדה. במשחק השני בבית א' נפרדו גם נבחרות אנגולה ומרוקו בתיקו מאופס.

נאנדו שחקן כף ורדה (ימין) מול להלוהנולו מאג'ורו שחקן דרום אפריקה. רויטרס
תיקו מאכזב/רויטרס

דרום אפריקה - כף ורדה 0:0

הבפאנה חולמים להגיע הכי רחוק שאפשר ולהניף את הגביע ב-10 בפברואר, באצטדיון הלאומי ביוהנסבורג. יחד עם זאת, נבחרת דרום אפריקה פתחה בצורה בינונית מאוד את אליפות אפריקה עם 0:0 חלש מול כף ורדה הקטנטנה, שמכונה ה"כרישים הכחולים", ועורכת בכורה בטורניר.

אנגולה - מרוקו 0:0

אחרי התיקו המאופס במשחק הראשון קיוונו לראות שערים אך התבדינו. אנגולה הגיעה למשחק הזה בכושר מצוין אחרי שניצחה את כל ארבעת משחקי הידידות האחרונים שלה, אך לא הצליחה להכניע את הגנת מרוקו. עם פתיחה שכזו, נותר רק לקוות שהמשך הטורניר יביא שערים במשחקים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully