וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג שוקל לעזוב את איטליה: "רוצה לישון על זה"

קשרה של מילאן שספג קריאות גזעניות וירד מהמגרש מספר: "הייתי כעוס, עצוב והמום שדברים כאלה קורים ב-2013"

באיטליה מסרבים להירגע אחרי האירוע הגזעני והנהמות שהופנו לקווין פרינס בואטנג, קשרה של מילאן, במשחק הידידות של הקבוצה השבוע נגד פרו פטריה מהליגה הרביעית. כזכור, בדקה ה-27 למשחק הפסיק בואטנג לשחק, בעט כדור לעבר הקהל וירד לחדר ההלבשה. יחד עם חבריו החליטו במילאן לעצור את המשחק ולא לשוב אל המגרש.

בעקבות האירוע המכוער, בואטנג שוקל את עתידו באיטליה. למרות הגיבוי המוחלט שקיבל ממילאן ומחבריו לקבוצה, נראה שהוא מתקשה להירגע. "זה לא משהו שאתה יכול לטאטא", אמר בראיון ל'בילד'. "אני אשן על זה בשלושת הלילות הקרובים ואז אני אשב עם הסוכן שלי רוג'ר וויטמן בשבוע הבא. אנחנו נבדוק אם אני אמשיך לשחק באיטליה".

קווין פרינס בואטנג שחקן מילאן נוטש את המגרש בעקבות קריאות גזעניות מול פרו פטריה. AP
לא חושש לבצע אקט דומה בליגת האלופות. קווין פרינס בואטנג במשחק מול פרו פטריה/AP

בעקבות המקרה החריג, בהתאחדות האיטלקית הגיבו לכך בחקירה. בואטנג בכל מקרה חתום במילאן עד 2014, אבל יכול להיות שבעקבות המקרה הוא יבקש לעבור.

"יכולתי לשמוע את הנהמה הראשונה אחרי חמש דקות כשנגעתי בכדור", הוא מוסיף. "בהתחלה לא חשבתי על זה אבל אז זה קרה שוב ושוב. הלכתי לשופט ואמרתי לו שאם אני אשמע את זה שוב, אני עוזב. הוא ניסה להרגיע אותי. כשזה התחיל שוב בדקה ה-26 עם קריאות הקוף, אמרתי לעצמי, זהו זה. אני לא ממשיך".

בואטנג, אגב, הבהיר שלמרות הנחיות של פיפ"א ואופ"א שמזהירות שחקנים מפני נקיטת צעדים מהסוג הזה, הוא יירד שוב מהמגרש אם ייתקל בקריאות דומות. "זה קל להיות עיוור, אבל לנקוט בפעולה זה הרבה יותר קשה", הוסיף. "אני אעשה את אותו דבר אם זה יקרה בליגת האלופות במשחק נגד ריאל מדריד. הייתי כעוס, עצוב והמום שדברים כאלה קורים עדיין ב-2013. רציתי לאותת לעולם שהדברים האלה לא יכולים לקרות. אנחנו צריכים לפתוח את העיניים שלנו. מספיק זה מספיק. לגזענות אין מקום בכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully