וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניאנג: "נרד מהמגרש במקרה כזה גם מול ברצלונה וריאל"

במילאן התגאו באקט המחאה נגד הגזענות שזכה לשבחים רבים. פראנדלי: "סוף סוף!", ויירה: "הצהרה אמיצה שהיא דוגמה לכולם"

בבוקר שאחרי ירידתה המופגנת של מילאן מהמגרש במהלך משחק אימון מול פרו פטריה מהליגה הרביעית באיטליה בעקבות קריאות גזעניות שספג קווין פרינג בואטנג, התגובות למהלך הדרמטי זורמות מכל רחבי עולם הכדורגל. כזכור, הגנאי שזכה לקריאות גנאי מהקהל המקומי בשל צבע עורו וירד ישירות לחדר ההלבשה זכה לגיבוי מחבריו לקבוצה שירדו אף הם והמשחק הופסק.

"סוף סוף!", הכריז מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי בתגובה לאירוע. "קבוצה נהדרת, מאמן נהדר ואדם נהדר. מסימיליאנו אלגרי הבין את הבעיה שלכולנו נמאס ממנה. איטליה חייבת להתבגר וזה הצעד הראשון. ביחד אנחנו יכולים לקלקל את התכניות של כמה אנשים שמנסים להרוס לנו".

בין השחקנים שחומי העור הנוספים של הרוסונרי שספגו עלבונות מהקהל היו גם סולי מונטארי ומב'אייה ניאנג, שהצהיר: "אנחנו מוכנים לעשות את זה שוב גם בסריה A או בליגת האלופות, אפילו אם נשחק נגד ברצלונה או ריאל מדריד. הקפטן שלנו מאסימו אמברוסיני עשה את הדבר הנכון בכך שהוריד את הקבוצה מהמגרש. מעולם לא ראיתי דבר כזה בצרפת".

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
"איטליה חייבת להתבגר וזה הצעד הראשון". פראנדלי/רויטרס

בין המגיבים השונים לפרשה היה גם פטריק ויירה, שכתב בטוויטר: "מה שבואטנג עשה היה אמיץ, וזה היה הדבר הנכון. אנחנו צריכים לעמוד נגד התופעה הזו ביחד, כל הכבוד. עכשיו הגיע הזמן שרשויות הכדורגל יתייצבו גם הן נגדה ויעשו משהו. אנחנו צריכים לראות פעולות אמיתיות שתהיה להם השפעה ממשית. שחקני מילאן הם דוגמה לכולם, זו הצהרה חזקה ואמיצה של המועדון והשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully