וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג ספג קריאות גזעניות, מילאן ירדה מהמגרש

צפו במהומה: משחק ידידות מול יריבה מהליגה הרביעית הוביל את השחקן שחום העור להפסיק לשחק ולבעוט כדור לעבר הקהל

האם היום (חמישי) קיבלנו סימנים ראשונים למאבקה של קבוצת כדורגל בגזענות במגרשים? שחקניה של מילאן החליטו להביע סולידריות עם שחקניה שחומי העור, שזכו לקריאות גנאי במהלך משחק ידידות נגד קבוצה מהליגה הרביעית באיטליה בשם פרו פטריה, וירדו מהמגרש אחרי 27 דקות בלבד. השחקנים סירבו לשוב מחדר ההלבשה, והמשחק הופסק.

מי שסבל הכי הרבה מאותן קריאות היה הקשר הגנאי קווין פרינס בואטנג, ששמע במשך כל המשחק קריאות נגדו. בעקבות הדברים, בואטנג הגיב בבעיטה לרשת הביטחון במגרש ומיד הוא פשט את חולצתו וירד אל חדר ההלבשה. מיד ניגשו אל בואטנג שחקני שתי הקבוצות בניסיון להרגיע אותו, והמשחק עצמו הופסק למשך עשר דקות.

קווין פרינס בואטנג שחקן מילאן נוטש את המגרש בעקבות קריאות גזעניות מול פרו פטריה. AP
אולי שחקנים נוספים ילמדו ממנו? קווין פרינס בואטנג נוטש את משחק האימון/AP

בשלב הזה הקפטן של הרוסונרי מאסימו אמברוסיני הורה לחבריו לקבוצה לרדת מהמגרש, מה שהביא לסיומו של המשחק שהסתיים כאמור בטונים צורמים.

מיד לאחר הפסקת המשחק התייצב מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי מול המיקרופונים, ואמר: "אנחנו מאוכזבים ועצובים על מה שקרה. מילאן משחקת על הזכות לכבד את כל השחקנים. אנחנו צריכים לעצור את המקרים חסרי התרבות הללו. אנחנו מצטערים עבור כל האוהדים שהגיעו לכאן ליום יפה של ספורט. אנחנו מבטיחים לחזור, ואנחנו מצטערים עבור המועדון והשחקנים של פרו פטריה, אבל לא היינו יכולים לקבל שום החלטה אחרת. אני מקווה שזה יהיה סימן חשוב".

אמברוסיני עצמו אמר: "אני מצטער עבור כל האנשים שהגיעו לאיצטדיון, אבל מדובר בסימן משמעותי של גזענות. מילאן תתאמץ לחזור לבוסטו ארסיזיו עבור הילדים והאנשים להם לא היה שום קשר לאירועי הגזענות, אבל הצעד הזה נעשה כנגד חסרי התרבות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully