וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי לא ייענש. מאנצ'יני: "איבדתי את העשתונות"

מנצ'סטר סיטי לא תנקוט בשום פעולה כנגד החלוץ האיטלקי לאחר התקרית באימון. המנג'ר: "לא היה שום דבר, לא היו מכות"

צילום מסך

מנצ'סטר סיטי לא תעניש את החלוץ מריו באלוטלי על התקרית החריפה אתמול (חמישי) באימון הקבוצה. כזכור, החלוץ והמנג'ר רוברטו מאנצ'יני נקלעו לעימות פיזי לאחר שבאלוטלי גלש בפראות לרגליו של סקוט סינקלייר. מספר צלמים שנכחו באירוע תיעדו את השניים מתקוטטים, ואת מאנצ'יני אוחז בחולצתו של באלוטלי. לאחר כמה שניות הפרידו בין השניים.

יום עבר, ובמסיבת עיתונאים של המועדון אמר מאנצ'יני: "שיחקנו ומריו בעט בחבר לקבוצה. אמרתי לו לעזוב את המגרש. לקחתי את החולצה שלו ודחפתי אותו. לא היה שום דבר מיוחד. לא היו מכות". המנג'ר הודה שאיבד את העשתונות לשתי שניות, אבל אמר שהוא לא מתבייש ולא מצטער על התקרית. "זה לא היה רע כמו שציירו את זה בתקשורת", אמר. "זה לא היה רע כמו שזה נראה. הדברים האלה קורים".

עוד אמר מאנצ'יני: "שום דבר לא השתנה בין מריו וביני. המחשבות שלי עליו נשארו אותו דבר. האם הוא יקבל עוד הזדמנויות? אתן לו 100 הזדמנויות כל עוד אני רואה שהוא עובד קשה בשביל המועדון הזה".

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. GettyImages
עוד תקרית, עוד סולחה. מאנצ'יני ובאלוטלי/GettyImages

הבוקר (שישי) דיווחו ב"דיילי מייל" על התגלגלות האירועים. "זה לא היה תאקל לא מתוזמן או עצל של סוף אימון", אמר גורם בקבוצה, "זו היתה עבירה מחרידה שהיתה נראית מתוכננת שהיתה יכולה לפצוע את סקוט. אבל זו לא הנקודה. מריו פשוט חייב ללמוד שהוא לא יכול להסתובב ולבעוט באנשים רק בגלל שהוא מרגיש ככה".

לאחר העבירה מיהר מאנצ'יני עם צמד עוזריו, בריאן קיד ומאסימו בטארה, אל עבר באלוטלי, האימון הופסק, ועל פי דיווחים, המנג'ר התקרב לחלוץ, צרח עליו: "Fucking impossible lunatic", ואחז בחולצתו, כפי שמראות התמונות. רק לאחר שניות ארוכות השניים הופרדו.

באלוטלי צפוי להיכלל בסגל למשחק הגביע, בעיקר בשל פציעתו של סרחיו אגוארו, אך לא לפתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוברטו מנצ'יני בתגרה עם מריו באלוטלי. דיילי מייל, צילום מסך
אנגליה רועשת וגועשת. מאנצ'יני תופס את באלוטלי/צילום מסך, דיילי מייל

ומה אומרים הפרשנים באנגליה? רוב דוסון מה'מנצ'סטר איבנינג ניוז' תומך בהשארתו של באלוטלי, למרות הכל: "מריו צריך להישפט על היכולת שלו על כר הדשא. קל להצביע מאשימה אל עבר בחור צעיר עם הרבה כסף. הוא לא מושלם, אבל הכישרון שלו יוצא דופן וכזה ששווה לעבוד איתו. ברור שהוא צריך להתבגר, אבל בגיל 22, צריך לאפשר לו לעשות את זה בסיטי".

פיטר ספנסר, גם כן מאותו עיתון, נקט בעמדה ההפוכה: "איך הוא יכול להמשיך בסיטי עכשיו? מאנצ'יני צריך לשלוח את החלוץ בחזרה לאיטליה, במיוחד אם מילאן תשיג את הכסף".

שחקן ומאמן העבר ריי וויליקנס טען כי מאנצ'יני הרבה יותר חשוב לסיטי מבאלוטלי: "אני חושב שהבעלים אוהב את באלוטלי, אבל אני בטוח שהוא אוהב את מאנצ'יני ואין לי ספק שהוא יישאר. לשלוט בכל האגואים שבקבוצה זה מאוד קשה, ורוברטו עושה עבודה נהדרת. לצערי, באלוטלי מביא הרבה דברים רעים. הוא מוכשר, אבל מפריע".

רודני מארש, ששיחק במנצ'סטר סיטי בין השנים 1972 ו-1975, הוסיף: "באלוטלי הוא כדורגלן פנטסטי, אבל אתה יודע שבשלב מסוים הוא יאכזב אותך. הוא אחד הכדורגלנים הכי בלתי צפויים בהיסטוריה, אבל לדעתי אין ספק שהם יכולים להשלים. באותה מידה, יכול להיות שסיטי תשלח אותו בחזרה לאיטליה".

גם דימטאר האמאן, ששיחק במועדון בין 2006 ו-2009, לא פוסל את אופציית עזיבתו של באלוטלי: "אני לא רואה שיש לו עתיד בקבוצה. זה הגיע לשלב בו הוא ממש פוגע במוניטין של המועדון. מאנצ'יני חייב לקבל החלטה".

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. Clive Mason, GettyImages
ממש לא ברור איך הסיפור הזה ייגמר. מאנצ'יני ובאלוטלי/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully