וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני ובאלוטלי מציגים: כל הדרך למכות

הקטטה באימון סיטי היתה רק הדובדבן במערכת היחסים הכי הזויה בכדורגל האירופי. המנג'ר והחלוץ, היסטוריה של עצבים

צילום מסך

באמת שקרה כבר הכל בין מנג'ר מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני, לחלוץ שלו מריו באלוטלי. והיום (חמישי) קרה קצת יותר. אחרי שהחלוץ תיקל בחריפות את סקוט סינקלייר, המנג'ר הגיע ובין השניים החל עימות פיזי שהופרד רק על ידי עוזר בצוות. באנגליה כבר מנסים לחשוב האם התקרית האלימה תהווה את סופו של הקשר, אך ההיסטוריה יכולה לבלבל.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. Alex Livesey, GettyImages
זה רק נראה רגוע. באלוטלי חותם בסיטי/GettyImages, Alex Livesey

מאנצ'יני העלה את הטאלנט האיטלקי מהנוער של אינטר, וכעבור כמה שנים הביא אותו גם לצד התכול של מנצ'סטר. מאז, בין השניים התפתחה מערכת היחסים הסוערת ביותר בכדורגל האירופי. מערכת של אב ובן, של אהבה ושנאה. כלום לא צפוי והכל יכול לקרות. אז הנה, רק לתזכורת, תקציר הפרקים הקודמים בטלנובלה האיטלקית. חושבים שזה הסוף? תודו שכבר חשבתם את זה בעבר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. Clive Mason, GettyImages
"לא, אני לא סומך על מריו. אף אחד לא סומך על מריו"/GettyImages, Clive Mason

2010

אוגוסט - מאנצ'יני הביא את באלוטלי מאינטר למנצ'סטר סיטי, תמורת 24 מיליון ליש"ט.

דצמבר - באלוטלי זכה בפרס השחקן הצעיר של השנה מטעם פיפ"א. במקום השני זכה ג'ק ווילשר מארסנל. כשנשאל באלוטלי על סגנו, השיב שהוא מעולם לא שמע עליו. מאנצ'יני אמר שבאלוטלי חייב לשנות את הגישה.

2011

מארס - באלוטלי הורחק במשחק הליגה האירופית מול דינמו קייב, אחרי שקצר את גוראן פופוב. החלוץ התנצל בפני מאנצ'יני ושחקני הקבוצה.

יולי - משחק קדם עונה בין לוס אנג'לס גלאקסי למנצ'סטר סיטי. באלוטלי התחפש לרקדנית בלט וקינח עם עקב טיפשי במקום לכבוש שער קל. מאנצ'יני החליף אותו מיד.

דצמבר - המועדון הטיל על באלוטלי עוצר של 48 שעות לפני משחק מול צ'לסי. החלוץ בחר ללכת למסעדה הודית במקום.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. GettyImages
"אמרתי לבאלוטלי שאם הוא היה משחק איתי לפני 10 שנים הוא היה מקבל אגרוף לראש בכל יום"/GettyImages

2012

מארס - יום לפני משחק מול בולטון, באלוטלי בילה במועדון חשפנות עד השעות הקטנות של הלילה. לאחר מכן, אמר מאנצ'יני: "לא, אני לא סומך על מריו. אף אחד לא סומך על מריו. הוא יכול לכבוש צמד מול ארסנל אבל אי אפשר לסמוך עליו. הוא יכול לעשות הכל - לכבוש שלושער ולחטוף כרטיס אדום. אבל הוא חשוב לנו לקראת היישורת האחרונה".

אפריל - אחרי תיקו 3:3 מול סנדרלנד, שכלל צמד של באלוטלי אך גם מאבק מול אלכסנדר קולארוב על בעיטה חופשית, מאנצ'יני שוב השתגע על החלוץ: "אמרתי לבאלוטלי שאם הוא היה משחק איתי לפני 10 שנים הוא היה מקבל אגרוף לראש בכל יום. אם הוא לא יהיה אחד השחקנים הטובים בעולם זו תהיה רק אשמתו, כי יש לו הכל".

אפריל - מאנצ'יני על באלוטלי: "זה כמו משפחה, כשהילד עושה דברים מטופשים. האהבה של ההורים עדיין שם. מריו צעיר והוא עושה טעויות שיכולות לשים את הקבוצה במצבים קשים".

דצמבר - מאנצ'יני: "אני חושב שמריו יישאר, אבל העתיד תלוי בעיקר בו. היחסים בינינו טובים, גם כשהוא עושה שטויות. אני אוהב אותו כי אנחנו חיים יחד שנים. ראיתי אותו מתבגר, אבל מערכת היחסים המקצועית זה דבר אחר ואמרתי לו מה אני צריך ממנו. זמן השיחות נגמר. באלוטלי בן 22 וזה הזמן שלו להיות מקצוען. אני מבקש ממנו מקצועיות ומחויבות באימונים, חיים פרטיים יציבים יותר והתנהגות ראויה על המגרש".

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. GettyImages
"היחסים בינינו טובים, גם כשהוא עושה שטויות. אני אוהב אותו כי אנחנו חיים יחד שנים"/GettyImages

2013

ינואר - באלוטלי מתקל את סקוט סינקלייר בחריפות באימון הקבוצה, מאנצ'יני מגיע בכעס ובין השניים מתפתחת קטטה. לאחר כמה דקות עזב החלוץ את מתחם האימונים.


הסוף?

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. GettyImages
"הוא יכול לעשות הכל - לכבוש שלושער ולחטוף כרטיס אדום"/GettyImages
רוברטו מנצ'יני בתגרה עם מריו באלוטלי. דיילי מייל, צילום מסך
הקטטה באימון סיטי/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully