וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון: "התקרית בין באלוטלי למאנצ'יני נופחה"

המאמן השבדי של מנצ'סטר סיטי לשעבר, הגיב על התקרית שמסעירה את אנגליה: "אין מאמן שלא עמד בסיטואציה הזו"

צילום מסך

הרוחות בממלכה האנגלית עדיין סוערות בעקבות התקרית המביכה הערב (חמישי) בין מריו באלוטלי, חלוצה הפרובלמטי של מנצ'סטר סיטי למאמן שלו רוברטו מאנצ'יני. כזכור, במהלך אימון הקבוצה השניים צולמו כשהם מתעמתים ביניהם אחרי שהמאמן זעם על השחקן שנכנס בצורה אלימה בסקוט סינקלייר.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. Clive Mason, GettyImages
לא כל כך מסתדרים. באלוטלי ומאנצ'יני/GettyImages, Clive Mason

"זה קורה בכל מקום בעולם, ההבדל הוא שהפעם התקרית הגיעה לתקשורת", כך אמר סוון גוראן אריקסון, המאמן השבדי שאימן את המועדון ב-2008. המאמן השבדי הוותיק שאימן בעבר גם מועדונים בשבדיה, פורטוגל, אנגליה ואיטליה ניסה לצנן את האווירה כשאמר: "מספר פעמים בקריירה שלי שלחתי שחקנים הביתה בגלל תקריות כאלה וזה מעולם לא הודלף לתקשורת".

אריקסון הסביר: "לפעמים שחקנים עושים תאקלים חריפים ואחרים מגיבים, זה נורמאלי וקורה בספורט. המנג'ר חייב להגיב ולהתמודד עם כל בעיה וזה מה שמאנצ'יני עשה. כל מאמן מנוסה באנגליה היה בסיטואציה כזו".


"נראה שמאנצ'יני הגיב לתיקול של באלוטלי על אחד מחבריו לקבוצה", כך ניסה להסביר איאן דניס, כתב שמסקר את הקבוצה עבור ה-BBC". גם דניס ניסה להרגיע: "אני מאמין שהתקרית הזו נופחה מהר מאוד בעקבות התמונות, שלדעתי לא משקפות את התקרית שנרגעה מהר מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully