וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה העברת ערן זהבי למכבי תל אביב

21.1.2013 / 19:19

קשר נבחרת ישראל, שגדל בהפועל תל אביב, יגיע לקרית שלום לשלוש וחצי עונות לאחר שהעיסקה בין הצהובים לפאלרמו נסגרה. הצהובים יעבירו 250 אלף יורו לפאלרמו באופן מיידי. זהבי צפוי לשוב לישראל בימים הקרובים, לחתום על החוזה ולהצטרף לאימוני הקבוצה. גם אלעד גבאי יגיע

one

בתקציר: ההפסד לאשדוד שמסביר מדוע ערן זהבי חתם במכבי תל אביב

ערן זהבי סיכם את תנאיו ומצטרף סופית למכבי תל אביב. הקשר, שקיבל הודעה על שיחרורו מפאלרמו האיטלקית בתחילת ינואר, אחרי ששיחק במדיה שנה וחצי, יצטרף למועדון הצהוב לשלוש וחצי עונות, כך הודיעה מכבי הערב (שני) באופן רשמי באתר הקבוצה. בחוזה אופציה לעונה נוספת, שמותנה במספר המשחקים בהם ייטול השחקן חלק. אם זהבי ישחק בלפחות 70 אחוז מהמשחקים במהלך 3.5 השנים הראשונות, העונה הרביעית תיכנס לתוקף באופן אוטומטי.

ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "לאחר מו"מ ארוך הגיעו מכבי תל אביב, פאלרמו וערן זהבי לסיכום במסגרתו כל שלושת הצדדים נאלצו להתגמש. אנו מאושרים על צירופו של ערן לקבוצה, מקבלים אותו בזרועות פתוחות למשפחת מכבי תל אביב ומקווים שיעזור לנו להגשים את המטרות שהצבנו בפנינו".

רונן קצב, סוכנו של זהבי, אמר הערב לוואלה! ספורט: "סיכמנו את התנאים כפי שרצינו ואני מאמין שהכל ייסגר סופית. נחכה כעת לחתימה הרשמית".

המשא ומתן בין הצדדים כבר היה קרוב לסיכום לפני כשבוע וחצי, אולם לבסוף העסקה לא יצאה לפועל והשחקן חזר לאיטליה. כעת, הדברים סוף כל סוף הסתדרו עבור כל הצדדים וזהבי צפוי להגיע לארץ כבר בימים הקרובים, לחתום על החוזה ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

מכבי תל אביב תעביר סכום של 250 אלף יורו לפאלרמו וסכום של 250 אלף יורו נוספים, במידה שהקבוצה תעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות במהלך תקופת חוזהו של הקשר.

זהבי ויתר על חלק מהשכר השנתי שקיבל בפאלרמו ועמד על 550 אלף יורו. זהבי היה בין השחקנים אותם סימן קרויף בפנקסו עם הגעתו למועדון וכעת נראה שהדברים קרובים מאי פעם.

ביום חמישי פרסמנו: עסקת זהבי על סף סיכום

ערן זהבי, הפועל תל אביב, עובר את גיז'רמו ישראלביץ', מכבי תל אביב. אורי לנץ
מחליף צבעים. זהבי בדרבי/אורי לנץ

זהבי גדל בהפועל תל אביב, אך עבר לעירוני ראשון לציון בגיל נוער. בשנת 2006 חזר הקשר להפועל תל אביב כשהוא בן 18. למרות זאת, הקשר לא קיבל דקות משחק משמעותיות בקבוצה והושאל לעירוני רמת השרון, ששיחקה אז בלאומית. כעבור עונה, חזר זהבי להפועל תל אביב וזכה לדקות משחק משמעותיות יותר. עונה לאחר מכן, הפך הקשר הצעיר לכוכב הקבוצה בעיקר לאחר פציעתו של נמניה ווצ'יצ'ביץ'.

באותה העונה, זכה עם האדומים בדאבל כשהוא כובש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-92 בטדי שמבטיח לקבוצתו את האליפות, כשהוא גם מבשל שער לגילי ורמוט בגמר הגביע מול בני יהודה. בעונת 2010/11 כבש זהבי שער חשוב מול רד בול זלצבורג בבית, שהבטיח לקבוצה של אלי גוטמן את הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות, לראשונה בתולדותיה. גם בשלב הבתים הצליח זהבי להרשים כשכבש שלושה שערים, צמד נגד בנפיקה בבלומפילד ועוד מספרת אדירה בחוץ מול ליון במחזור השישי והאחרון בשלב הבתים. בתום אותה העונה עבר זהבי לפאלרמו תמורת 2.5 מיליון יורו וחתם לחמש עונות בסיציליה.

בעונה שעברה, הראשונה שלו בפאלרמו, רשם זהבי 20 הופעות במדי הקבוצה מתוכם 11 בהרכב, ואף כבש שני שערים. אך את העונה הנוכחית הוא פתח עם פציעה קשה וכשחזר ממנה התקשה לחזור לעניינים. בסך הכל, רשם שתי הופעות בלבד במדי הקבוצה העונה ושתיהן כמחליף ובסך הכל שיחק כ-29 דקות. אגב, במשחק האחרון של פאלרמו (1:1 מול אודינזה), לא נכלל זהבי בסגל הקבוצה על אף שביכולתה לרשום 23 שחקנים בטופס המשחק.

דור מיכה מכבי תל אביב מול אלעד גבאי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
גם גבאי חובר למיכה ולמכבי/ברני ארדוב

שחקן נוסף שצפוי להצטרף בימים הקרובים לקבוצה, הוא המגן אלעד גבאי, שכבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב עוד בשבוע שעבר. כפי שכבר פורסם בימים האחרונים, הבין איזי שרצקי, בעלי קרית שמונה, כי המגן עומר ורד מסרב לעבור צפונה במסגרת עיסקת חליפין ולכן נתן את אישורו לביצוע העיסקה גם בלי מעברו של ורד.

על פי מתווה העיסקה וכפי שכבר פורסם תוסיף מכבי סכום כסף נוסף, להצעה המקורית שעמדה על 350 אלף יורו ותרכוש את כרטיסו של גבאי, שיעשה דרכו לקרית שלום ויחתום על חוזה של שלוש עונות.

מכירת הכרטיסים לשני משחקי הבית הקרובים, בשבת הקרובה מול הפועל עכו (17:00) ובעוד שלושה שבועות מול הפועל תל אביב, החלה. מכירת הכרטיסים לכל אחד מהמשחקים נעשית בנפרד, כאשר אוהדי הקבוצה שירכשו כרטיס למשחק הבית הקרוב מול הפועל עכו יקבלו קדימות ויוכלו לרכוש כרטיס גם למשחק הבית במסגרת המחזור ה-22 מול הפועל תל אביב. בכל אופן, לא ניתן יהיה בשלב זה לרכוש כרטיס לדרבי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully