וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי: "אי אפשר לקבל דברים מהסוג שבירנבוים אמר"

1.1.2013 / 17:06

ראשון לציון הציגה את רוני בוסאני כמאמנה החדש, היו"ר התייחס לתקרית עם המאמן היוצא. בוסאני: "נקראתי לחזור ולא היססתי"

אחרי היום הדרמטי שעבר אתמול (שני) על מכבי ראשון לציון, עם פיטוריו של אפי בירנבוים, ומינויו של רוני בוסאני, ערכה הקבוצה היום מסיבת עיתונאים, בו הציגה את מאמנה הנכנס. כזכור, אפי בירנבוים פוטר בעקבות פיצוף שאירע בינו לבין יצחק פרי. בכניסה לבית מכבי הוצבו שומרים על מנת לאבטח את האירוע, וזאת מחשש שאוהדי הקבוצה, שהכריזו אמש על החרמת משחקי הבית של הכתומים עד שהיו"ר פרי לא יעזוב את תפקידו, ינסו לשבש את מהלך מסיבת העיתונאים. בסופו של דבר, כ-20 אוהדים הגיעו לבית מכבי ודפקו על השמשות. לטענתו של פרי, הם אף קיללו אותו "נאצי", והוא הודיע כי הגיש נגד האוהדים תלונה במשטרה.

רוני בוסאני מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
מאמנה הנכנס של ראשון לציון. בוסאני/ניב אהרונסון

היום בבוקר הגיש פרי תלונה במשטרת ראשון לציון כנגד שניים מאוהדי הקבוצה בגין הטרדה טלפונית. אחד האוהדים היותר מוכרים, שנגדו הוגשה התלונה, נחקר בזמן קצר במשטרה, ושוחרר ללא כל הגבלה ושוקל להגיש כנגד היו"ר תלונה חוזרת בגין הטרדה ותלונת שווא.

יו"ר ראשון לציון, יצחק פרי, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אפי מאמן מצוין, הוא הגיע להישגים שלא הרבה מאמנים הגיעו אליהם בראשון לציון, אבל לצערנו כל מה שקרה הוביל לפיטורים. אפי הגיע לתוצאות טובות מאוד. העונה זה היה קצת אחרת ומשהו לא הסתדר. רק לפני שבוע ההנהלה נתנה גיבוי מוחלט לאפי. אם לא האירוע שקרה שלשום, אפי היה מאמן את הקבוצה עד סוף העונה. בצירוף המקרה שהיה והיכולת הלא טובה החלטנו לא להמשיך. לא הייתה מערכת יחסים עכורה בינינו, אני בוחר להתעלם מהדברים שנאמרים בתקשורת. אפי הוא אפי לטוב ולרע. אני חושב שהתפוצץ לו משהו, שנפל לא טוב. לא אני התפרצתי, וגם לא הגבתי כי הייתי בהלם".

"אני נותן לו את כל הכבוד. בסיום המשחק נאמרו לי דברים שאני, בתור יו"ר, לא יכול לקבל. לא ממאמן ראשי ולא מעובד רגיל מן המניין. ישבו איתו למחרת ונפרדו ממנו בצורה מכובדת, מבלי לפגוע בו מבחינה כלכלית. אני בתור יו"ר של מועדון לא יכול לקבל דברים כמו שנאמרו לי. מועדון לא יכול להרשות לעצמו שמישהו מציבור העובדים יפנה ליו"ר, שלמעשה מסמן את ההיררכיה במועדון ויפגע בו. המאמן של האולם לקח אותי אחורה ואמר לי להירגע. אנחנו מסתכלים קדימה עכשיו. אנחנו מודים לאפי בירנבוים על התקופה בה עבדנו יחד. לי יש חלק גדול בהחלטה שרוני יאמן את הקבוצה. הוא מלווה את הקבוצה 29 שנים, בהתחלה כשחקן עם הקבוצה שהתמודדה על האליפות עם מכבי תל אביב בשנות ה-90. יש לו רקע מספיק טוב, אני מכיר אותו וסומך עליו ומאחלים בהצלחה לו ולקבוצה".

יצחק פרי יו"ר מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
"הייתי בהלם". יצחק פר/ניב אהרונסון

רוני בוסאני: "אתמול בלילה קיבלתי טלפון מפרי שביקש להגיע לפגישה. נפגשנו, ומאותו רגע מוניתי למאמן. אני גר בראשון לציון כבר שנים רבות. מעבר לזה שאני תושב ראשון, אני חושב שאני חלק מהשורשים של מכבי ראשון לציון. אולי אחד השורשים העבים, אם לא העבה ביותר של המועדון. כך שנקראתי לחזור ולא היססתי. אני מגויס כולי ומרגיש מחויב. יש במכבי ראשון לציון קבוצה עם חומר שחקנים טוב, קבוצה טובה. הקבוצה הפסידה כמה משחקים וזה קורה לכל קבוצה במהלך עונה. אני מקווה שמכאן ואילך הקבוצה תחזור לנצח, כי בתקופה האחרונה היא הפסידה הרבה יותר ממה שהיא ניצחה. הקבוצה הפסידה משחקים ובחלקם הייתה תחושה שהניצחון היה מונח בכיס. יש לנו סגל איכותי עם המון פוטנציאל. צריך להרים בחזרה את הביטחון של השחקנים. מאותו רגע, נתחיל להתקדם. אי אפשר לומר שיש לו יותר מדי זמן, כי כבר בעוד ארבעה ימים יש לנו משחק. צריך לחזור לנצח. נתכונן בהתאם ונעשה מה שצריך".

"אני חבר של אפי ואוהב אותו", התייחס בוסאני לפיטוריו של בירנבוים. "אני מכיר את ההרגשה שלו, וזו הרגשה לא הכי נעימה להיות מוחלף או מפוטר. אנחנו צריכים את האוהדים, אני מקווה שהם יבואו וימשיכו לעודד. אני מקווה שהם ימשיכו להיות. אני לא יודע אם יהיו שינויים בסגל, אני עוד צריך להכיר אותם ולשבת עם השחקנים. אחר כך נקבל החלטות בשתיוף עם ההנהלה".

אוהדי מכבי ראשון לציון מוחים נגד פיטוריו של אפי בירנבוים. ניב אהרונסון
לא מסכימים עם המהלך. אוהדי ראשון לציון מוחים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully