וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בוסאני מונה למאמן מכבי ראשון לציון

31.12.2012 / 19:03

יממה לאחר העימות בין בירנבוים ליו"ר פרי, הודיעה הקבוצה על מינויו של בוסאני, עבורו תהיה זו הקדנציה השלישית במועדון

מספר שעות לאחר שהודיעה מכבי ראשון לציון על פיטוריו של אפי בירנבוים, מינתה הערב (שני) הקבוצה את רוני בוסאני כמאמן. כזכור, אתמול נרשם אירוע חריף בין מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים ליו"ר המועדון, יצחק פרי, כשלטענתו של היו"ר, צעק לעברו המאמן: "אידיוט, אתה חתיכת אפס, פאול אתה רוצה", זאת לאחר שפרי צעק על השחקנים לבצע עבירה במהלך האחרון. בירנבוים הכחיש את הטענות, מה שלא סייע לו לשמור על מקום עבודתו. מחר צפויה הקבוצה לערוך מסיבת עיתונאים בה יוצג המאמן החדש.

רוני בוסאני עוזר מאמן נבחרת ישראל כדורסל. איתי חסיד
חוזר לבמה המרכזית. בוסאני/איתי חסיד

בוסאני חוזר לקדנציה שלישית מאחורי הקווים של ראשון לציון לאחר שאימן אותה לראשונה בעונת 95/6, והוביל את הקבוצה למקום החמישי. בעונה שלאחר מכן פוטר, וחזר לתפקיד בתחילת עונת 2000/1 כשהחליף את חנן קרן והציל את הקבוצה מירידת ליגה. למרות זאת, פוטר בשנית בתחילת העונה שלאחר מכן כשהשיג ניצחון אחד בשמונה משחקים. מלבד ראשון לציון, אימן בוסאני גם בגבעת שמואל, הפועל תל אביב, רמת השרון, אליצור אשקלון ועירוני נהריה- תחנתו האחרונה, אליה הגיע לקראת עונת 2007/8 והוביל את הקבוצה אל הפיינל פור.

בוסאני שימש כמאמן הנבחרת האולימפית והיה עוזר מאמן נבחרת ישראל בשלוש השנים האחרונות. עתה הוא ינסה להרים את הכתומים, שסובלים מעונה מאכזבת במיוחד בה עומד מאזנם על שישה הפסדים לעומת חמישה ניצחונות בלבד.

יצחק פרי, יו"ר מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
יוצאים לדרך חדשה? פרי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully