וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני נשאר בריאל. רוצה את ליגת האלופות"

ז'וזה מוריניו התראיין לעיתון איטלקי והבהיר: "אני מבוגר מדי וגם צעיר מדי מכדי לעזוב". בנוסף, רמז על מעבר עתידי לפ.ס.ז'

בצל הסערה שיצר במדריד בעקבות ספסולו של הסמל והקפטן איקר קסיאס, ז'וזה מוריניו שוהה בחופשה בדובאי ולא מתכוון לתת למבקריו להביס אותו. בראיון שהעניק היום (שבת) לעיתון האיטלקי 'טוטוספורט', המאמן הפורטוגלי הבטיח: "אני נשאר בריאל מדריד. אני רוצה לזכות בליגת האלופות בפעם השלישית ולהביא לריאל את אליפות אירופה העשירית שלה. אני מבוגר מדי וצעיר מדי מכדי לעזוב".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. Manu Fernandez, AP
יש לו מטרה אחת מרכזית לפני שימשיך הלאה. ז'וזה מוריניו/AP, Manu Fernandez

אחרי שסיים לצטט את אלכס פרגוסון, הבהיר מוריניו: "אחרי ההפסד למלאגה, יצא לי לחשוב ארוכות על המצב שלי ושל ריאל מדריד. היו שבועות קשים, אם כי לא כמו שחושבים בתקשורת, במיוחד במדריד. ביליתי עם המשפחה בפורטוגל וכעת בדובאי עם החברים, והגעתי למסקנה אחת: הכדורגל משתנה ומשתנה ללא הפסקה. כל יום, כל דקה, כמעט כל שנייה. רק דבר אחד לא משתנה: לקבוצה תמיד יש מאמן".

כאשר נשאל על האפשרות שיגיע לפריס סן ז'רמן בקיץ, מוריניו רמז: "אני לא רוצה להדאיג את פלורנטינו פרס, אבל צרפתית זו השפה הראשונה שלמדתי... אבל לפ.ס.ז' יש את קרלו אנצ'לוטי שהוא מאמן טוב מאוד".

מוריניו לא שכח גם לדבר על ליגת האלופות: "יהיה מפגש מרגש מול מנצ'סטר יונייטד. יהיה באמת משחק פנטסטי, אבל אני לא בלחץ לקראת המפגש עם פרגוסון. כל מאמן וכל שחקן רוצה ליטול חלק במשחקים כאלה. מבין הקבוצות האחרות, יובנטוס מאוד מפחידה אותי. היא מזכירה לי את פורטו שלי שזכתה בליגת האלופות. קבוצה ללא חלוץ בולט היא תמיד בלתי צפויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully