וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרו רוסל: "וילאנובה יחזור בתוך 15 עד 20 ימים"

נשיא ברצלונה מסר חדשות חיוביות לגבי המאמן והבהיר: "הוא ייאלץ לנוח". אנצ'לוטי: "אין לנו כסף להביא את רונאלדו לפ.ס.ז'"

חדשות טובות לאוהדי ברצלונה ובכלל, לעולם הכדורגל. נשיא הקבוצה סנדרו רוסל, השוהה בימים אלה בדובאי, הודיע: "טיטו וילאנובה יחזור לעבוד בתוך 15 עד 20 ימים, אבל הוא עדיין ייאלץ להגיע לבית החולים ולנוח. הוא הולך לשלב את הטיפול שלו יחד עם העבודה. הבריאות היא מעל הכל ונכון לעכשיו, הכדורגל רק במקום השני".

כזכור, מחלת הסרטן, ממנה סבל מאמן ברצלונה עוד בעונה שעברה, עת שימש כעוזרו של פפ גווארדיולה בקבוצה, שבה לתקוף אותו באופן מפתיע לפני כשבוע וחצי והוא נאלץ לעזוב באופן מיידי וזמני את תפקידו בקבוצה.

בלעדיו, ועם עוזרו ג'ורדי רואורה על הקווים, הקטאלנים הסתדרו, ניצחו את ויאדוליד והמשיכו את פתיחת העונה ההיסטורית שלהם, הטובה ביותר בתולדות ה'לה ליגה'. את הפגרה שכפה חג המולד על הליגה הספרדית, ניצל וילאנובה למנוחה לאחר הניתוח הבהול שעבר להסרת הגידול ולפני שישה ימים הוא שוחרר מבית החולים. כפי שאמר רוסל, בברצלונה יאפשרו לו מנוחה נוספת ואם הדברים ילכו כמתוכנן, המאמן ישוב לקווים במשחק החוץ של הקבוצה מול סוסיאדד, ב-19 לינואר.

מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה. רויטרס
על הקווים מול סוסיאדד ב-19 לינואר? וילאנובה/רויטרס

בינתיים, אירופה ממשיכה לעסוק בכריסטיאנו רונאלדו, עליו נפוצו אמש (חמישי) דיווחים לפיהם הוא מסרב להאריך את חוזהו בריאל מדריד ולכן צפוי להימכר בקרוב.

מאמן פריס סן ז'רמן, האיטלקי קרלו אנצ'לוטי, ביטל את האפשרות שהכוכב הפורטוגלי ינחת בבירת צרפת. הסיבה של אנצ'לוטי הייתה נשמעת מוזרה משהו, בהתחשב בכמות המזומנים שהוציאה קבוצתו לאחרונה.

"אין סיכוי שרונאלדו יגיע לכאן. אין לנו מספיק כסף להציע לו. הוא כישרון ענק, שזקוק ליציבות. הייתי שמח אם היה לי שחקן כזה ואכן, יש לי שחקנים כאלה. מה שכתוב בעיתונים הוא חסר כל היגיון. אני לא צריך עוד שחקנים, יש לי כבר 30 בקבוצה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
בצרפת לא ממש חושקים בו. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully