וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:1 את סנט אטיין

אנדרה איוו כבש את שער הניצחון ויצר ראש חץ משולש בפסגה, כשפ.ס.ז', ליון ומארסיי עם 38 נקודות בתום הסיבוב הראשון

את זה לא תוכלו למצוא באף ליגה אחרת. הסיבוב הראשון בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) כאשר מארסיי ניצחה 0:1 את סנט אטיין ושיפרה את מאזנה ל-38 נקודות - בדיוק כמו פריס סן ז'רמן המוליכה וליון סגניתה. שלוש קבוצות עם מאזן זהה אחרי 19 מחזורים. הליג 1 מותחת מתמיד. במרכז הטבלה, ולנסיין התקדמה למקום השישי עם 1:2 על אוויאן, בעוד טולוז גברה 0:2 על סושו והותירה אותה מתחת לקו האדום.

אנדרה איוו שחקן מארסיי. רויטרס
אין עוד קבוצה בליגות הבכירות באירופה שניצחה כל כך הרבה פעמים 0:1. אנדרה איוו לאחר השער/רויטרס

מארסיי - סנט אטיין 0:1

המארחים השיגו ניצחון שלישי ברציפות ונדבקו לפ.ס.ז' וליון בפסגה, כשרק הפרש שערים מפריד בין הקבוצות. מארסיי שוב הסתפקה ב-0:1 קטן (הפעם השישית שלה העונה, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות באירופה) אבל עשתה זאת מול ההגנה השנייה בטיבה בליגה. סנט אטיין קיוותה להשיג ניצחון ראשון בסטאד ולודרום מאז 1979, אך שוב חשפה את הבעיות שלה בחלק הקדמי וסגרה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא שער זכות (ליתר דיוק - 587 דקות שחונות).

מארסיי תקפה ובאה על שכרה בדקה ה-45, אז רוד פאני הרים מימין לאנדרה איוו, שמ-11 מטרים נגח בעוצמה את השער המכריע. סנט אטיין שינתה מגמה לאחר ההפסקה והייתה התקפית יותר, אלא שסטיב מנדאנדה יצא היטב לרגלי פייר אובמיאנג בדקה ה-47 ובהמשך לא השכילו הירוקים לבעוט למסגרת, אם כי הפעילו מכבש על שערה של מארסיי בדקות הסיום כשהמגן פרנסואה קלרק הוצב כחלוץ ויצר בלגן. אלי בופ לא האמין שהסיבוב הראשון שלו יהיה כל כך מוצלח.

פייר אובמיאנג שחקן סנט אטיין לפני רוד פאני שחקן מארסיי. רויטרס
סנט אטיין לא כובשת כבר חמישה מחזורים. פייר אובמיאנג/רויטרס

טולוז - סושו 0:2

גם ללא שייק אמבנג ופרנק טבאנו שהורחקו בהפסד למארסיי בשבוע שעבר, הסגולים חתמו את הסיבוב עם ניצחון והשאירו את סושו מתחת לקו האדום. אחרי 386 דקות ללא שער זכות, אדריאן רגאטאן העלה את טולוז ליתרון בבעיטה חופשית נהדרת למשקוף ופנימה בדקה ה-26. סושו לא מצאה את הדרך להשוות, ובדקה ה-85 אטיין דידו הזין את עמנואל רבייר בכדור נהדר והמחליף הרשית את השני.

ולנסיין - אוויאן 1:2

אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, התקדמה למקום השישי בסיום הסיבוב הראשון. החלוץ גרגורי פוז'ול העלה את ולנסיין ליתרון עם שער בדקה ה-14, לפני שסאבר חליפה איזן בבעיטה שטוחה מ-20 מטרים בדקה ה-32. מתיו דוסבי עוד החטיא פנדל עבור ולנסיין בדקה ה-50, אבל המארחים ניצלו את הרחקתו של ג'קאריג'ה קונה, אקס הפועל פתח תקוה בדקה ה-72, כדי להכריע את המשחק שתי דקות לאחר מכן. פוז'ול הוריד בראשו לגאל סאז המחליף, שהקפיץ ומהאוויר בעט פנימה.

שחקני טולוז חוגגים עם איימן אבדנור (במרכז). Claude Paris, AP
הבצורת נקטעה. שחקני טולוז/AP, Claude Paris

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully