וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:3 את ברסט

איברהימוביץ' (55), גמיירו (73) ומנדי (90, עצמי) כבשו למוליכת הטבלה. 82 דקות לעדן בן בסט. צפו בבעיטת העקרב של זלאטן

צפו בניסיון בעיטת העקרב המרהיבה של זלאטן

מה תגידו על פריס סן ז'רמן, שעושה את הכל נכון ובעיקר מנצחת? הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי המשיכה במומנטום החיובי שלה מהשבועות האחרונים ורשמה ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 0:3 על ברסט של עדן בן בסט, שהשלים 82 דקות. לצערו הרב, הקבוצה שלו לא הייתה קיימת הערב (שישי) ופ.ס.ז' הבטיחה את אליפות הסתיו (בצרפת עדיין לא קוראים לזה חורף) כששמרה על הפסגה במחזור הסיום של הסיבוב הראשון.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מול אחמד קנטארי, ברנאר מנדי שחקני ברסט. רויטרס
ממשיך להעניק שקט לאנצ'לוטי. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן, שלא ספגה שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים והבקיעה שתי רביעיות, ממשיכה לדרוס את הליגה, ובזכות הניצחון היא מקדימה זמנית בשלוש נקודות את ליון ומארסיי. בדקה ה-35 ברסט נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעבדול וואחיד סיסוקו הורחק. זלאטן איברהימוביץ' ניצל את זה בדקה ה-55 כדי לכבוש את השער הראשון, ומכאן הסכר נפרץ. קווין גמיירו הכפיל בדקה ה-73 ושער עצמי של ברנאר מנדי, אקס פ.ס.ז', השלים את החגיגה של הקבוצה מהבירה, שיוצאת לפגרה בראש שקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ז'רמי מנז שחקן פריס סן ז'רמן מול כאמל צ'אפני שחקן ברסט. רויטרס
יוצאים לפגרה בראש שקט. מנז במאבק עם צ'אפני/רויטרס

מהלך המשחק

המוליכה הצרפתית פתחה טוב מאוד את המשחק והגיעה למספר מצבים קורצים. בדקה ה-17 היה זה זלאטן איברהימוביץ' שקיבל כדור רוחב מכריסטוף ז'אלה, אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה נהדפה. למרות שהצליחה לשמור על שער נקי בהמשך, ברסט נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-35 אחרי עבירה גסה של עבדול ואחיד סיסוקו, שהוריד את אסקיאל לאבצי וראה כרטיס אדום. גם המחאות של בן בסט וחבריו לא סייעו. שש דקות לסיום המחצית, פסטורה סחט הצלה מצוינת של אלכסיס תבו, השוער המארח.

ברסט הצליחה למנוע את הכיבוש עד הדקה ה-55, אבל לא עמדה בלחץ כאשר ז'אלה הוציא כדור רוחב מצד ימין, והעביר לאיברהימוביץ' שמקרוב המשיך פנימה והבקיע את השער ה-18 שלו העונה. בדקה ה-73 פריס סן ז'רמן הרסה לברסט כל שאיפה שאולי הייתה לה לחזור, כאשר קווין גמיירו, שנכנס שלוש דקות קודם לכן, הכניע בהמשכה של בעיטה חופשית את תבו, שהציג משחק גדול מבחינתו. בן בסט הוחלף בדקה ה-82 וחתם משחק לא מספיק טוב. בתוספת הזמן ניסיון של ז'אלה נהדף לא טוב על ידי ברנאר מנדי שכבש לשערו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully