וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:3 את ניס ונצמדה לפ.ס.ז'

ליסנדרו, רבייר וגומיס כבשו מול הקבוצה של קלוד פואל. ליל הביסה 1:4 את מונפלייה, אוהדי אז'קסיו התפרעו בהפסד לראן

אחרי שפריס סן ז'רמן סיימה כאלופת הסתיו בעקבות ניצחונה 0:3 בברסט, ליון נצמדה עליה הערב עם 0:3 קליל על ניס והמאמן לשעבר קלוד פואל. עוד לפני כן, האלופה מונפלייה הובסה 4:1 בידי ליל. אוהדי אז'קסיו התפרעו במשחק קבוצתם, שהפסידה בבית 4:2 לראן.

ליסנדרו לופס שחקן ליון. רויטרס
ניצחון קל מול המאמן לשעבר. ליסנדרו לופס/רויטרס

ליון - ניס 0:3

קלוד פואל חזר לסטאד דה ז'רלאן לראשונה מאז פוטר ביוני 2011, ודווקא שם נעצרה הריצה הנהדרת של קבוצתו. ניס הגיעה לאחר תשעה משחקים בהם לא הפסידה, מתוכם שישה ניצחונות, אבל לא יכלה לליון שנצמדה שוב לפריס סן ז'רמן בראש הטבלה. בגביע הליגה הייתה זו ניס של פואל שניצחה 1:3, אלא שעל הבמה החשובה יותר הגיע תורה של ליון. ליסנדרו לופס הבקיע בדקה ה-40 לאחר בישול של בפטימבי גומיס, ובדקה ה-58 הכין לאנתוני רבייר את השני במשחק והשני בסך הכל של המגן ב-10 שנותיו בליון. גומיס חתם את התוצאה בעצמו בדקה ה-77, אחרי שסחט פנדל וגרם להרחקתו של השוער האורח דויד אוספינה. דיאן לוברן הורחק משורות ליון בדקת הסיום. ניס, שכבשה בכל אחד מ-16 משחקיה הקודמים, נעצרה הפעם וסיימה ללא שער זכות.

נולן רו שחקן ליל. רויטרס
הטביע את האלופה. נולן רו/רויטרס

ליל - מונפלייה 1:4

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, האלופה נעצרה אצל קודמתה, שטיפסה זמנית למקום החמישי. בליל דיברו השבוע על סוף עידן, אחרי שמועות על אפשרות שהמאמן רודי גרסיה יעזוב בינואר, אחרי שהמגן מתיו דבושי הביע את רצונו להתקדם והשוער מיקאל לאנדרו כבר עזב. למרות זאת, ליל נראתה נהדר ונהנתה מיום מצוין של החלוץ נולן רו, שכבש צמד בדקות 24 (כדור קשתי שפגע בשחקן יריב וחלף בקשת מעל השוער) ו-63 ובישל לדימיטרי פאייה בדקה ה-43. המחליף ריאן מנדס הוסיף בדקה ה-75, כשמונפלייה שאיבדה באדום את יונס בלהנדה (45, בעקבות בעיטה גסה בבנואה פדרטי) צימקה עם שער של סולימאן קמארה שבע דקות לסיום.

אז'קסיו - ראן 4:2

לא רק האוהדים של באסטיה עושים צרות בקורסיקה. אוהדי אז'קסיו זעמו בעקבות החלטה להעניק לראן כדור חופשי בתוך הרחבה בדקה ה-71, אותו הפך ז'וליאן פרה לשערו השני במשחק, והם הדליקו אבוקות והתפרעו ביציעים. המאבטחים לא מצאו דרך לשלוט על האוהדים והמשחק הופסק לשמונה דקות, לפני שחודש עד לסיומו. אדריאן מוטו (1) ופוסני דיאוורה (40) העניקו לאז'קסיו את היתרון פעמיים, אבל פרה (17 בפנדל) ורומן אלסנדריני (43) השוו ושייק דיארה הפך בדקה ה-60, לפני השער הרביעי והבלגן שבעקבותיו.

באסטיה - נאנסי 2:4
לבאסטיה: ז'רום רותן (9), אנתוני מודסט (13 ו-63), סמבו יטבארה (26). לנאנסי: בנג'מין מוקאנג'ו (51), אנדרה לואיז (76)

לוריין - ריימס 2:2
ללוריין: מקסים ברתלמה (48), פדריניו (90). לריימס: אודאיר פורטס (6), גאטן קורטה (69)

בורדו - טרואה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully