וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אשמח שרונאלדו יחזור, אבל זו רק משאלה"

מערכת וואלה! ספורט

22.12.2012 / 11:26

פרגי ירה לקראת המפגש מול ריאל מדריד: "אולי הוא ירצה לעזוב בשלב מסוים". ראשון: שכטר מארח את יונייטד (15:30, ספורט 1)

ספורט 2

אלכס פרגוסון כבר בכושר, ורגע לפני שטירוף חג המולד בפרמיירליג נפתח מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התפנה לשוחח עם התקשורת האנגלית על תחושותיו לקראת המפגש הפיקנטי בשמינית גמר ליגת האלופות מול כריסטיאנו רונאלדו, שזכה בשלוש אליפויות עם השדים האדומים לפני שנמכר לבלאנקוס ב-2009 והוזכר כמועמד לחזור לאולד טראפורד במידה והמשבר בינו לבין הנשיא פלורנטינו פרס יימשך.

"אני לא רואה את רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד", הצהיר פרגוסון. "אשמח לראות את זה קורה, אבל האמת היא שזו משאלה בלבד. קודם כל, כמה כסף צריך כדי להשיג אותו מריאל? ודבר שני, אני לא חושב שיש איזשהו סיכוי שהם ירצו למכור אותו. אבל אף פעם אי אפשר לדעת. אני לא יודע מתי החוזה שלו מסתיים, ואולי בשלב מסוים של הקריירה שלו הוא ירצה לעבור לקבוצה אחרת, ובמקרה כזה אני מקווה שהוא ירצה לבוא לכאן, אבל מדובר על העתיד הרחוק".

כשהתבקש להתייחס לתכונות שהופכות את כוכבו לשעבר לגדול אמר פרגי: "לכל השחקנים הגדולים יש אומץ, במיוחד לחלוצים כמו דניס לואו וג'ורג' בסט. הם תמיד לוקחים את הכדור אליהם. פלה, יוהאן קרויף, יוזביו, כל הגדולים עשו את זה. יש כמה סוגים של אומץ בכדורגל, כמו לרוץ דרך קיר אבנים או להיכנס לתאקלים קשים, אבל האומץ הזה הוא הכי טוב".

כשנשאל האם רונאלדו הוא השחקן הכי טוב אותו אימן אי פעם, השיב פרגוסון: "במשך השנים זכיתי לאמן שחקנים כמו סקולס וגיגס והיו לי שחקנים פנטסטיים כמו קאנטונה. רונאלדו בהחלט באותה קבוצה, אין ספק לגבי זה".

13 במרץ 2007 – שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו משועשע בשיחה עם אלכס פרגוסון. Alex Livesey, GettyImages
"החוזה שלו בריאל מדריד קובע מפורשות שאסור לו לשחק נגדנו". פרגוסון ורונאלדו/GettyImages, Alex Livesey

לאחר מכן התלוצץ השועל הסקוטי לגבי המפגש הראשון שלו מול החלוץ הפורטוגלי ואמר: "החוזה שלו בריאל מדריד קובע מפורשות שאסור לו לשחק נגדנו, ואני חושב שזו תהיה בושה אם הוא ישחק בכל מקרה... אין לו שום נאמנות אלינו! וברצינות, בטוח שהוא יזכה לקבלת פנים נהדרת כשהוא יעלה על כר הדשא באולד טראפורד. במהלך המשחק האוהדים יוכלו להתחיל לשרוק לו בוז אם הם ירצו".

על המפגש המסקרן שלו מול יריבו הוותיק ז'וזה מוריניו אמר פרגוסון: "אין לי מאזן טוב מול ז'וזה ואני צריך לתקן את זה. נתמקד בעיקר בכריסטיאנו, ואני בטוח שזה יהיה מפגש נהדר. בגלל שלא העפלנו לשמינית הגמר בשנה שעברה לא היה לנו משחק אירופי גדול כבר הרבה זמן, וזו הזדמנות גדולה עבורנו לחזור לבמה המרכזית של היבשת".

איתי שכטר, שלאט לאט מקבל יותר ויותר דקות, ייפגש מחר במפגש חם מול מוליכת הטבלה הלוהטת, מנצ'סטר יונייטד כמובן (15:30, ספורט 1 וספורט 1 HD) מיכאל לאודרופ ושחקניו מדורגים במקום ה-11 עם 23 נקודות לאחר 17 מחזורים, ויקוו להפתיע את השדים, שנמצאים בכושר מצוין ויכולים לפתוח פער של שש נקודות בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully